Strandjáték-üzlet

Sárga Kacsa Strandcikk és Ajándékbolt Dunapataj, Tópart u. 12, 6328

Sárga Kacsa Strandcikk és Ajándékbolt

Dunapataj, Tópart u. 12, 6328
Sárga Kacsa Strandcikk és Ajándékbolt, Dunapataj. 151 likes · 12 talking about this. Szeretettel várjuk régi és új vásárlóinkat!
  • Csak készpénz
  • Női tulajdonúként megadva
Alga-Stop Kft. Tatabánya, Kossuth Lajos u. 71-73, 2800

Alga-Stop Kft.

Tatabánya, Kossuth Lajos u. 71-73, 2800
  • Helyben vásárlás
MiniStudio - Little Dutch márkabolt, Djeco játékok, Bibs cumik, Jellycat plüssök, Scoot and Ride rollerek, Partykellékek Budapest, Bécsi út 314, 1037

Budapest, Bécsi út 314, 1037
Little Dutch Játékok - Bibs cumik - Scoot and Ride Rollerek - Liewood Konges Slojd termékek - Djeco játékok - Jellycat plüssök - Fajátékok
  • Wi-Fi
Libás Strand Keszthely, Libás Strand, 8360

Libás Strand

Keszthely, Libás Strand, 8360
Libás Strand fényképes bemutatása Keszthely hivatalos weboldalán:✔️ Balaton-part, ✔️ sportkedvelőknek, ✔️ vízibicikli, ✔️ lángos, ✔️ vitorláskikötő
Szegi Sport Horgász és Kerékpáros üzlet Révfülöp, Csárda u. 1, 8253

Révfülöp, Csárda u. 1, 8253
Révfülöpi Szegi Sport Horgász és Kerékpáros üzlet a Balatonnál családi vállalkozás. Szinte felsorolni is nehéz, mennyi féle és fajta áruval foglalkozunk. Nálunk megtalálhatóak a különböző sporteszközök, horgász-, kerékpár-, vitorlás-, kemping- és strand felszerelések, grill és bogrács eszközök, játékok, belföldi és külföldi újságok, könyvek, képeslapok, stb... Szolgáltatásaink közé tartozik a kerékpár szervíz, kerékpár kölcsönzés, horgászjegy értékesítés, totó-lottó feladás, telefon feltöltés, stb...
Strand Ajándék Eger Eger, Petőfi Sándor tér 7, 3300

Strand Ajándék Eger

Eger, Petőfi Sándor tér 7, 3300
Praktikus és Hasznos Ajándék Ötletek - Játék gyerekeknek - Meglepetés nőknek - Ajándék férfiaknak - Póló a családnak - Olcsó és gyors szállítás! - 2023
  • Csak készpénz
  • Női tulajdonúként megadva
Élményfalu Sarud - Kalandpart, a Tisza-tó tengerpartja Sarud, Tisza-tó part, 3386

Sarud, Tisza-tó part, 3386
Az Élményfalu számos élményt kínál a szárazföldön és vízen is.Strandolj, ugrálj vagy mássz falat a KalandParton, lovagolj Hucul lovakon, vitorlázz, kerékpározz.
  • Étterem
  • Családbarát
  • Helyszíni bár
  • Csomagmegőrzés
Miskolctapolca Barlangfürdő és Aquaterápia Miskolc, Pazár István stny. 1, 3519

Miskolctapolca Barlangfürdő és Aquaterápia

Miskolc, Pazár István stny. 1, 3519
Az Európában egyedülálló Miskolctapolca Barlangfürdőben páratlan élmény a természet fedett uszodájában, a hegy mélyéről fakadó kellemes hőmérsékletű termálvízben fürödni.
Lupa Beach Budakalász, Tó u., 2011

Lupa Beach

Budakalász, Tó u., 2011
Budapest északi részén fekvő, Budakalász határában található kristálytiszta vízű tó, amely stranddal és sportközponttal várja a kedves látogatókat.
  • 24 órában rendelkezésre álló tömegközlekedés
Tiszaörs Fürdő 2004 Kft Tiszaörs, Nefelejcs út 2, 5362

Tiszaörs Fürdő 2004 Kft

Tiszaörs, Nefelejcs út 2, 5362

Alexandra Séra
07.12.2023
Élményfalu Sarud - Kalandpart, a Tisza-tó tengerpartja
A strand rész rendben volt,szépen karban volt tartva, viszont sajnos a kiszolgáló egységek abszolut lerombolták az összképet a 2 napos tartózkodásunk során. Köztudottan sok a sulyom, ezért vizicipő nélkül nem ajánlott strandolni, ennek ellenére a sporteszköz egységben ezt csak felnőtt méretben árusítják, a gyerek oldja meg ahogy akarja és még a pultos is kiosztott hogy miért most kell ezt megvenni. A trambulin park tele van makkal és ágakkal, nincsen karban tartva, holott a pulttámasztás melett lehetne erre a kollegának kapacitása.A legalja az Egyél Sarudit büfé volt, ahol közölte a pultos lány, hogy technikai okok miatt nincsen pizza, a konyhából kiszóltak erre neki hogy már van, amire a vendég orra előtt visszaszól mondom nincsen". ...A gyrostálhoz szerettem volna kérni egy plusz pitát
Corpulio
Alga-Stop Kft.
Uszoda technika és party kellékes is. Nem túl olcsó hely, de kedves a kiszolgálás.
Rita Földesiné Éliás
05.12.2023
Online rendeltem egy játékot karácsonyra, személyesen vettük át, itthon kibontottuk, és hibás volt. Telefonon jeleztem, így kicserélték az üzletben. Mondjuk sem meglepettséget, sem sajnálatot nem érzékeltem a tulajdonos úr hangján, de nem baj, lényeg, hogy cserélik.Elmentem személyesen ismét, elmondtam az eladó hölgynek, miért jöttem. Felhivta a főnökét, hogy hozza fel" a játekot. Sajnos nem tudom
Bauer Tibor
Szegi Sport Horgász és Kerékpáros üzlet
Április végén útközben kellett országútin külsőt cserélnem - Balatonfüreden lehúztak és a későbbi reklamációmat sem fogadták el (szálhibás gumit adtak el, Extrém Bike, nem tudtam azonnal vissza vinni, mert bezártak közben), itt két órával később 15 perc alatt megoldották. A füredi ár kétharmadáért adták ugyanazt a külsőt, térítésmentesen ki is cserélték (ezért az 5 perces mutatványért plusz 3000-et kért volna a füredi látnod kellett a rendességemet" kolléga. Szemmel láthatóan egy másik kerékpáron dolgoztak épp
Ferenc Kovács
04.12.2023
Tiszaörs Fürdő 2004 Kft
Az előzetes vélemények okán sokat hezitáltunk, hogy meglátogassuk-e a fürdőt (sok rosszat olvastunk).Úgy döntöttünk, hogy a rossz időjárás miatt mégis elmegyünk.Kellemeset csalódtunk, mindenki kedves és fogadókész volt. Az ebéd olcsó és nagyon finom. A víz szuper! Köszönjük!
Lilla Polacsek
02.12.2023
Élményfalu Sarud - Kalandpart, a Tisza-tó tengerpartja
Sok volt a növényzet, sulyom. Egyébként kellemes volt a víz, homokos, tiszta a part. Fák árnyékába zsúfoltan voltunk.
Angelika Fehérvári
28.11.2023
Nem jellemző, hogy negatív tapasztalomat itt megosztom, de kellemetlenül érzem magamat.. Ritkán vagyunk Bp-en, de örültem, hogy végre személyesen vásárolhatunk az üzletben. Kisfiammal mentünk, együtt választottunk kulacsot neki. Sok aranyos volt, de a macikat szereti és az erdei állatos lett a befutó. Még válogattunk nezelődtünk volna. Erre a kezünkből szinte ki lett véve a kulacs, hogy - Jajj azt nem vehetjük meg, mert már másé és az az utolsó..Szörnyen kellemetlen szerintem, ott álltunk és elrakták a kulacsot, amit mi kiválasztottunk. Jelzem az sem egy olcsó termék ott... Végül választottunk másikat, hogy legyen a gyereknek valami, megvettük és kijöttünk :( :(
Kálmánné Ács
24.11.2023
Szegi Sport Horgász és Kerékpáros üzlet
Kerékpár hátsó kerék defekt.Segítőkész hozzáállás.Precíz szakszerű munka.Kb negyedóra alatt a bajt orvosolta egy fiatalember. Sok ilyen hozzáállásúszemély kellene máshol is.Ajánlani fogom ismerőseimnek ezt a kerékpár szervizt.
Adrienn Nagy
24.11.2023
Lupa Beach
Régóta szerettünk volna kilátogatni, ami most végre" megtörtént. 2 felnőtt + 2 gyerek belépő 18.600
Zoltán Wimmer
23.11.2023
Miskolctapolca Barlangfürdő és Aquaterápia
Sajnos, 500 km autózás után hatalmas csalódás volt. Termálfürdő lévén számítottunk meleg vízre. Ehhez képest gyakorlatilag minden medencében fáztunk, bár a legmelegebbnek 36 fokosnak kellett volna lennie, 20 perc után már az is hűvös volt. A wc-k büdösek, a büféknél véget nem érő sorok... A látvány nem rossz, de nem érte meg a majdnem 14 ezer forintos belépőt, amihez még 2150 lett volna a szauna jegy. Sajnálom, mert nagyon szerettük volna látni, de...