Jankovich Hotel Rácalmás, Jankovich Miklós köz 1, 2459

Jankovich Hotel

Jankovich Hotel **** & Étterem - Rácalmás - Romantikus wellness szálloda Pest megyében | Négycsillagos wellness szálloda, rendezvény és csapatépítő tréning helyszín Magyarország közepén, SPA és Wellness, masszázsok, kíváló koreai és nemzetközi étteremmel, kultúrprogramokkal és borvacsorákkal

Rácalmás, Jankovich Miklós köz 1, 2459

Rita Örvényesi
30.11.2023
Jankovich Hotel
Felszerelt tréningterem, gyors és kedves kiszolgálás, ízletes, szépen tálalt ételek Minőségi környezet, szép szobák, talán csak a matrac túl ouha.
Czébely-Lénárt László
08.11.2023
Jankovich Hotel
Két napos csapatépítőn voltunk, első napi ebéd nekem íztelen volt, vacsorára sokat javult az ízesítés. A másnapi reggeli tökéletes volt, és a bár valamint a bár személyzete kiválót alkotott.
Tamás Kocsis
08.11.2023
Jankovich Hotel
Nagyon nyugodt környezetben tölthetünk el két napot egy éjszakát. Egyedül az étterem választéka ami egy kicsit kifogásolható azon belül is a vacsora. A személyzet nagyon kedves volt, bár nem mondták hogy lehet náluk kerékpárt is bérelni és ez a mi figyelmünket is elkerülte,sajnos. A welnes is szuper. Aki szereti a nyugalmat azoknak nagyon ajánlom. Jó választás volt egy kis feltöltődésre.
Csaba Ángyán
07.11.2023
Jankovich Hotel
A feldebox-val érkeztünk az étterembe és nem kaptunk megfelelő tájékoztatást, hogy több kiskönyvben is szerepelnek és hogy a 2-ből 1-ben a felajánlás már nem elérhető náluk! Fizetés közben derült ki természetesen ez a dolog. Nem gondolom korrektnek, hogy semmilyen kompenzáció nem járt egy bocsánatkérésen kívül, pedig így egy sokkal tetemesebb összeget kellett kifizetnünk, mint gondoltuk. Sajnos mi nem vagyunk gyakorlott “gasztro kaland” felhasználók, így nehezen megemészthetőnek gondoljuk a történteket, habár az ételek finomak és a felszolgálás pedig kedves és megfelelő volt.
Tarr Lászlóné
06.11.2023
Jankovich Hotel
Visszamentünk és ismét maximális volt minden.Itt van a nyugalom szigete! Udvarias,mosolygós személyzet,tisztaság,remek wellnes,finom ételek.Jó szívvel ajánlom mindenkinek!
Zoltán Gergely
19.10.2023
Jankovich Hotel
Az egyik legtökéletesebb hétvégénket töltöttük itt. Kiváló hely, kiváló és nagyon kedves dolgozók, rendkívüli tisztaság, az átlag fölötti volt minden. Nem tudtunk olyat kérni-pedig komolyan megpróbáltuk, többször- amit ne tudtak volna teljesíteni. Kiváló masszázs, az ital és ételválaszték is tökéletes, nem tudunk csak dicsérni és mindenkinek javasolni! Az egyik legjobb hely kategóriájában az országban-ha nem a legjobb simán!Köszönjük
Lidi Zsolt
15.09.2023
Jankovich Hotel
Először voltunk itt, de rendkívül pozitív élményekkel távoztunk.Végre egy szálloda, amelyben mindenhol makulátlan a tisztaság. A szobában, a folyósókon, a közösségi terekben, a wellnessben és az étteremben is. Kritikusak vagyunk, de itt egyszerűen nem lehet belekötni.Deluxe Exclusive szobában voltunk, amely minden igényt kielégített. Az ágy matraca kényelmes, a paplan és ágynemű is új és minőségi. A Nespresso kávéfőző, a bekészített villányi bor (Gere Tamás), és a saját cimkés kozmetikumok tovább emelik a jóérzést.A wellness nem túl nagy, de a szálloda méretéhez képest tökéletesen megfelelő. Ez igaz a felszereltségére is, a tisztasága pedig 5*-os.Az étterem eltér a hagyományos, több száz fős szállodák szokásaitól. Aki azt keresi/várja, annak ez nem fog tetszeni, ugyanis sem reggelinél, sem vacsoránál nincsenek óriási kirakott adagok, de viszont folyamatosan pótolják.A reggeli minden igényt kielégít, nem is érdemes ragozni. A kávé végre nem a szállodákban általában ihatatlan lé, hanem Nespresso kávépárnás. Mindenki olyat választ, és készít magának, amilyet és ahogyan szeretné.A vacsoránál egy féle leves és három főétel közül lehet választani, mi mindig találtunk olyat, ami számunkra megfelelő volt. Egyedül a lencselevest nem tudtuk hova tenni, az nekünk kilógott a sorból.Számunkra a sok-sok szálloda közül ez volt az első, ahol a deszertek és sütemények nem ízetlenek, hanem mindegyik, hangsúlyozom MINDEGYIK rendkívül finom volt.Késői kijelentkezéssel a szobát 16 óráig!! kellett csak elhagyni, ezzel a vasárnap is teljes értékű pihenőnappá vált számunkra.Egy biztos: mi visszatérünk!
Boglárka Borostyán
Jankovich Hotel
Feldoboxos szolgáltatások közül van, ami nem elérhető náluk❗️❗️Ez volt az első alkalom, hogy kaptunk egy ilyen gasztro kalandos kiskönyvet (Kóstoló), de az utolsó, hogy ebben az étteremben fogyasztottunk. Kedves volt a kiszolgálás, viszont a nem megfelelő tájékoztatás miatt rossz menüt szolgáltak fel, ami csak a fizetésnél derült ki. A Feldoboxos kártyát nem fogadták el és arra hivatkoztak, hogy a telefonos beszélgetés alatt ők megkérdezték a másik (felhasználható) box nevét, ami ugyanúgy egy kóstoló és igent mondtam rá:) viszont azt biztosan állítom, hogy egy szó sem esett arról, hogy több Feldoboxos könyvben szerepelnek ezek a kóstolók és kifejezetten VANNAK már NEM élő ajánlatok. Emiatt a kis" félrebeszélés miatt ott hagytunk (négyőnkre nézve is) egy nagyobb összeget és kaptunk cserébe egy bocsánatkérést plusz egy mosolyt azzal "Azért finomak voltak az ételek?". Tudom