Határmenti Vigadó Bozsok, Szőlőhegy, 9727

Csaba Szökőcs
28.11.2023
Határmenti Vigadó
Szuper hely, nagyon kellemes környezetben van. A kiszolgálás gyors és figyelmes, nem kellett sokat várni. Az ételek nagyon finomak. Érdemes kis adagot kérni vagy két személyre egy adagot, mert hatalmas mennyiséget hoznak. Az árak is teljesen elfogadhatóak.
Balázs Karakas
11.11.2023
Határmenti Vigadó
A szlogenjük nem vicc, itt nem lehet fogyókúrázni!Azt kapja az ember, amit ígérnek (finom, magyaros ételeket), sőt ezt megfejelik hatalmas adagokkal és alacsony árakkal! Ezek után a gyanakvó vendég azt gondolja, OK de akkor valami más biztosan nem stimmel. És igaza van, mert mindezek mellett még gyorsak is! Hihetetlen, hogy ezt hogyan csinálják az osztrák határtól 5 percre.A fél adag tyúkhúsleves akkora és olyan gazdagon van hússal és zöldségekkel tálalva, hogy egytálételnek is elmegy. Minden belevaló tökéletes puhaságúra volt főzve. Mellé hortobágyi töltött palacsintát rendeltem, amit -hiába a tökéletes szaft- szégyenszemre nem tudtam teljesen megenni (112 kg vagyok és szeretem a hasam...).Ja, a pincérek jó fejek, mosolyognak és készségesek. És még humoruk is van.Két napot töltöttünk a környéken, nem volt kérdés, másnap is ott ettünk.Érdemes telefonon asztalt foglalni, mert rengeteg asztal ide vagy oda bizony tele szokott lenni az étterem!
Andrea Égető
07.11.2023
Határmenti Vigadó
A google maps-en találtam a Vigadót, amikor a környéken kerestünk étkezési lehetőséget. Hangulatos kis utacska vezet oda. A kilátás miatt kint szerettünk volna enni, nagyon segítőkészek voltak, megterítettek külön nekünk egy asztalt (elég borús volt az idő). A hely hangulata és a kilátás magával ragadó, a választék bőséges, az ételek isteniek, a személyzet kedves, gyors és segítőkész. Hatost adnék szívem szerint. Ha erre járunk, biztos visszatérünk! Köszönjük a vendéglátást!
Cs. Deák
06.10.2023
Határmenti Vigadó
Az étlap elején található egy mondat, miszerint céljuk, hogy öregbítsék a magyar vendéglátás hírnevét. Véleményem szerint sikerül a vigadó gárdájának, ugyanis nincs az a telt ház, amit ne mosolyogva, pontos kiszolgálással oldanának meg. A konyha hozza a házias ízeket, mivel ezt a célt tűzték ki maguk elé. Pazar mennyiségek, emiatt csak éhesen szabad beülni ebédre vacsorára. Az árak nagyon barátságosak, a panoráma pazar. A helyet csak ajánlani tudom.
István Gál
28.09.2023
Határmenti Vigadó
Bár azon a napon amikor betértünk egy céges rendezvény volt, de így is el tudtak helyezni bennünket a pincében. A kiszolgálás gyors, az ételek házasok és finomak voltak.
Adam Attila
18.09.2023
Határmenti Vigadó
Kitünő hely. Barátságos árakkal és finom ételekkel. Rosszat nem tudok mondani:)
Attila Niczki
Határmenti Vigadó
Most voltunk először de nem utoljára ebben a vendéglőben. Nagy és finom ételek, változatos étlap, igazi magyaros étterem. Asztalfoglalás szükséges, a hely nagyon foglalt. Még visszatérünk, jár az 5 csillag!!
Danonmega Niinoo
Határmenti Vigadó
2023.08.22.- én foglaltam asztalt, 2023.08.24.-ére és ez a kis táblácska fogadott a helyszínen! A gond ezzel csak annyi, hogy 90km-t tettünk meg, értesítést pedig nem kaptunk telefonon, hogy gond adódott, ami természetesen előfordulhat! Nem is ez miatt vagyunk dühösek, hanem ahogy kezelnek egy ilyen váratlan történést! Mérhetetlenül csalódottak vagyunk, hiszen most jöttünk volna ide először, mert hallottuk a hely jó hírét minden értelemben.
Péter Papp
Határmenti Vigadó
Ár érték arányban verhetetlen a hely. Házias, de minőségi ételek, gyönyörűszép környezet, a hatalmas vendégforgalom ellenére is barátságos kiszolgálás. Az egy személyes adagok inkább 2 személyesek, a 2 személyes vigadó tál" 4-nek is bőven elég. Mindezt abszolút barátságos árakon
Frigyes
Határmenti Vigadó
Páratlanul hangulatos kis vidéki étterem rendkívül gazdag, változatos ételkínálattal. Csodás panoráma tárul a külső szőlőlugas alatt ülők szeme elé, bent is tiszta, egyszerű az éttermi rész. A mellékhelyiség tiszta, korrekt. Az ételek ízletesek, óriásiak az adagok, lehetetlen megenni ennyi húst egyszerre. Szívesen és automatukusan csomagolnak. Láthatóan osztrák oldalról jön a legtöbb vendég, mert 2 szemely levest és masodik fogást körettel, egy édességgel 10-11 ezer forintból siman megúszik ( ez odaát nagyjából egy főétel és egy édesség ára, de még Nógrádban is hozzátehetünk 4-5 ezer forintot a számlához ennyi ételnél). A személyzet átlagon felül gyors, körültekintő, segítőkész. Érdemes előre asztalt foglalni, hétvégén már jóelőre. 10 km-re Kőszegtől ez az ételparadicsom. (Étlapot mellékelem)