Vision Express Vértes Center Tatabánya, Vértes Center, Győri út 7-9, 2800

Vision Express Vértes Center



30 Értékelések
  • péntek10:00–20:00
  • szombat10:00–20:00
  • vasárnap10:00–18:00
  • hétfő10:00–20:00
  • kedd10:00–20:00
  • szerda10:00–20:00
  • csütörtök10:00–20:00


Vision Express Vértes Center Tatabánya, Vértes Center, Győri út 7-9, 2800


Az üzletről

VisionExpress |

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3634801134
Tatabánya, Vértes Center, Győri út 7-9, 2800

Nyitvatartási idő

  • péntek10:00–20:00
  • szombat10:00–20:00
  • vasárnap10:00–18:00
  • hétfő10:00–20:00
  • kedd10:00–20:00
  • szerda10:00–20:00
  • csütörtök10:00–20:00

Funkciók

  • Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás
  • Házhozszállítás
  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Betéti kártyák
  • NFC-mobilfizetés
  • Hitelkártyák


Ajánlott értékelések

Zita Nagy
04.12.2023
Vision Express Vértes Center
Mind a látásvizsgálat, mind a kiszolgálás rendkívül magas színvonalú az üzletben. Az eladók nagyon segítőkészek és hozzáértők, maximálisan elégedett vagyok!
Angela Csaba Szabo
01.12.2023
Vision Express Vértes Center
Amatőr az egész cég. Nem értik meg -beleértve a Magyar Optikusok Szövetségét is-, hogy egy szemüveg nem a lencse optikai szempontjából kifogásolható, hanem a keret szerkezetileg rossz, gyenge, olcsó hulladék (5th Avenue FACM54 BW). Többszöri reklamáció után végül egy másik szemüveget készíttettem, ez még házimunkához is alkalmatlan. Kevesebb csillagot nem lehet adni, így marad az 1.HA JÓT AKAR MAGÁNAK, NEM ITT RENDEL SZEMÜVEGET!
Zsanett Keszler
17.11.2023
Vision Express Vértes Center
Megbízhatatlan. Előre megrendeltem és kifizettem egy magas minőségű drága keretet egy drága lencsével, majd végeredményben NEM a kiválasztott terméket kaptam! Reklamáció után megígérték, hogy felkeresnek a központból, 2 hét várakozás után semmi nem történt, ismét személyesen kerestem fel a helyet és elmondásuk szerint nem tudják kicserélni a keretet! Nem ajánlom senkinek..
Gábor Hevesi
22.10.2023
Vision Express Vértes Center
Ha lehetne minusz 1, akkor azt adnám. Gyereknek szerettünk volna, szemüveget csináltatni. 10 perc várakozás után eljöttünk, az hagyján hogy nem reagáltak a köszönésre, de meg sem kérdezték mit szeretnénk. Ja és rajtunk kívül nem volt senki.
Katona Bobba
21.10.2023
Vision Express Vértes Center
A további véleményeket olvasva lehet hogy szerencsém volt.Időpont nélkül érkeztem, de még pont más időpontos előtt, így azonnal megcsinálták a vizsgálatot (egy idősebb hölgy, a nevére sajnos nem emlékszem, de türelmes és segítőkész volt), aztán egy fiatal hölgy (Dóra) vette fel az adataimat meg segített keretet választani, gyakorlatilag az alapján amit elmondtam mutatott egy keretet és bár próbáltam többeket is, végül az első lett a befutó.A szemüveg jövő héten lesz kész, de remélem, hogy nem lesznek olyan gondok, mint amiket itt olvasok és remélem marad az 5 csillag.
Cecília Végh
05.10.2023
Vision Express Vértes Center
Én elégedett vagyok a munkájukkal. Kedves, segítőkész kiszolgálást kaptam hozzáértő szakembertől. A lencse amit készítettek, az eddigi legjobb. A párom lencséje szintén az eddigi legjobb lett. Nekünk kicsit távol van az üzlet, de vállaljuk az utazást, mert az eredmény magáért beszél.
Maria
22.09.2023
Vision Express Vértes Center
Megbízhatatlanok, félrevezetőek, pontatlanok.Mielőtt felkerestem volna az üzletet, többször is egyezetettem velük telefonon a szemüveggel kapcsolatban, de az üzlet személyes felkeresése során kiderült, hogy telefonon keresztül félretájékoztattak. A szemüvegek közül is csak a legdrágábbat próbálták feleslegesen rám tukmálni, az általam megfogalmazott igények ellenére.
Krisztina Varga
18.09.2023
Vision Express Vértes Center
Már régóta gondolkoztam a kontaktlencsén, három éve szemüveges vagyok, és elhatároztam, hogy szeretnék váltani. Úgy gondoltam egyszerű dolgom lesz, mivel alacsony a dioptria nem lesz bonyolult lencsét találni rá. Hát nagyot tévedtem, mert a tatabányai vision-be még ez a feladat is megerőltető volt az ott dolgozók számára. Elhoztam egy lencsét mivel úgy ítélték meg, hogy az jó lesz számomra, kipróbálni csak az üzletben volt lehetőségem és mivel távolra nem látok, így ez nem egy nagy lehetőség, hogy szinte csak közelre nézhetek vele az üzleten belül. A szemüvegem -1 és -1,25, kaptam két -1-es lencsét amivel közelre semmit nem láttam, pedig azzal lencse nélkül semmi gondom, az ott dolgozó igazán nagyon hozzáértő hölgy azt mondta, hogy az erős lesz ezért adtak -0,75-ös lencsét, amit fel sem próbálhattam és megvetették velem a három havi adagot, valamint egy nagy folyadékot, ami szintén nem lett jó, azt ugye ki sem próbálhattam. Mondanom sem kell, hogy nagyon rosszul láttam a lencsékkel visszamentem, megnézte megint a szememet, majd közölte, hogy az én szememre nem lehet találni lencsét és persze a rossz lencséket nem vették vissza, pedig még két havi bontatlan adat volt, és ezen felül még a vizsgálat díját is ki akarták fizettetni. Érdekes módon elmentem máshova és egyből tudtak tökéletes lencsét adni. Véleményen szerint szakmailag nulla emberek dolgoznak ott, akik csak lehúzzák az embereket, többet a lábamat nem teszem be és másnak sem ajánlom.
Karacs Niki
14.09.2023
Vision Express Vértes Center
Ugyan az én esetem már egy éve történt, de egy családtag friss rossz tapasztalata arra késztetett, hogy leírjam a sajátom, hátha valakit megkímélek attól, hogy hasonlóan járjon. Az esetemben már nem az első szemüveg készült az üzletben, jó pár éve már rendszeres vásárlójuk voltam. A szemüvegem kicsit speciálisabb, mint egy sima dioptriás, de ez egészen addig, amíg a korábbi üzletvezető hölgy volt (megjegyzem, véleményem szerint az egyetlen, aki ténylegesen hozzáértő volt) nem okozott problémát. Már a recept felvitele is nehézkesen ment, egyetlen ember volt, akinek valami fogalma volt arról, hogy hogyan kéne értelmezni a felírt szemüveget. Majd az ígért maximum kéthetes elkészülési határidőből 1 HÓNAP (!!!) lett. Amivel még mindig nem is lett volna problémám, de mikor 3 hét után már csak bementem megkérdezni, hogy mi a helyzet a szemüvegemmel a hölgy csak lekezelően annyit válaszolt, hogy ha nem telefonáltak, hogy készen van, akkor minek jöttem, illetve addig ne is jöjjek, mert úgy se lesz itt. Ezek után türelmesen vártam, majd hívtak, hogy készen van. A várakozási időt már fel sem róttam volna, hiszen örültem, hogy végre készen van a szemüveg. Már ha jó lett volna… Ugyanis a hölgy rosszul vitte be az adatokat (bár állítása szerint az én orvosom, aki már bő 40 éve a szakmában van, szimplán csak nem tudja hogyan kell egy ehhez hasonló receptet kiírni) és az elkészült szemüveg iszonyatos fejfájást okozott, ezért visszamentem, hogy valami nem jó. Eleve felháborodva állt hozzám a hölgy, szinte kikérte magának, hogy ő valamit is hibázzon. Végül csak dűlőre jutottunk és nagylelkűen felajánlotta, hogy kijavítják a hibás lencsét (hozzáteszem úgy, hogy meg sem vizsgálták, hogy mi lehetett a probléma). Ezt egy újabb egy hónapos várakozás követte, majd ismételten jött a telefon, hogy készen lett a szemüveg. Itt már szembetűnő volt, hogy valami nem stimmel, mivel a két teljesen azonos paraméterekkel rendelkező lencse nem egyformán nézett ki. Sajnos ezt is már csak hazafelé vettem észre, mert nem tudtam kitalálni mi baja van a szememnek a lencsével (nem az első ilyen lencsém, tehát nem a hozzászokás miatt volt probléma, mivel a korábbi kb. 10 szemüvegnél semmi baj nem volt) ezért visszamentem. Az egyetlen üzletvezető hölgy, aki értett valamelyest a lencséhez éppen nem volt bent, de felhívták nekem telefonon, ahol a hölgy olyan hangnemet ütött meg velem, ami minősíthetetlen. Én úgy gondolom, hogy egy szolgáltatásban dolgozó, emberekkel foglalkozó munkavállaló nem engedhet meg magának ilyesfajta hangnemet és attitűdöt, hiszen ő pontosan azért van ott, hogy az ilyen helyzeteket kezelje és közösen próbáljunk rá megoldást találni, nem pedig azért, hogy kérdőre vonja a vásárlót - főleg úgy, hogy az üzletvezetőről beszélünk - ha pedig ilyen helyzeteket nem tud kezelni, akkor nem hinném, hogy való lenne a pozíciójára, főleg úgy, hogy én teljesen emberi hangnemben próbáltam laikusként elmagyarázni a problémámat. Végül egyébként az emberi hangnem megütésén kívül egyéb közös nevezőre nem jutottunk. A Magyar Látszerészeti Szövetség is a cégnek adott igazat, annak ellenére, hogy az eltérés szemmel látható, amit a lezajlott vizsgálat után sem tudtak mivel magyarázni, illetve azt sem, hogy a recept orvos általi ellenőrzése után, illetve annak ellenére, hogy szerintük tökéletes a lencse, a szemüveget mai napig nem tudom hordani. Tehát vettem 90 ezer forintért egy szemüveget, ami azóta is a szekrényben áll. Azóta csináltattam máshol szemüveget, ami ugyan azokkal a paraméterekkel rendelkezik, mint a Vision Express állítása szerint tökéletes szemüvegé és meglepő módon abban mégsem fáj a fejem. Összességében viccnek gondolom azt a hozzáállást, amit az ott dolgozók képviselnek, nem hiszem, hogy az a jó szemlélet, hogy az ügyfél dolga kell legyen a saját igazát bizonygatni és futni utána. Számomra hihetetlen ez a felfogás, hiszen minek mennék vissza panaszkodni, ha tökéletes lenne a szemüveg?! Én mindenki helyében háromszor meggondolnám, hogy hová megyek szemüveget csináltatni, nehogy aztán hasonlóan járjatok és búcsút mondjatok 90 ezer forintnak.
Eckhardt Balázs
08.09.2023
Vision Express Vértes Center
Nem értem én ezt a csillagozást. Nem először csináltatok szemüveget náluk, csak jó tapasztalatom van. Sokan szolgáltak ki, mindig udvariasan, nem tukmálósan"

Értékelés hozzáadása

Térkép

Tatabánya, Vértes Center, Győri út 7-9, 2800
Vision Express Vértes Center