GRÁNIT Bank Budapest, Lechner Ödön fasor 8, 1095

GRÁNIT Bank



322 Értékelések
  • péntek8:30–16:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:30–16:00
  • kedd8:30–16:00
  • szerda8:30–16:00
  • csütörtök8:30–16:00


GRÁNIT Bank Budapest, Lechner Ödön fasor 8, 1095


Az üzletről

Gránit Bank - a DigitálisBank | Online magyar bank | Gránit Bank digitális magyar bank, mely kényelmes és biztonságos pénzügyi szolgáltatásokat nyújt online csatornákon, lakossági és vállalati ügyfeleknek.

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3615100527
Budapest, Lechner Ödön fasor 8, 1095

Nyitvatartási idő

  • péntek8:30–16:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:30–16:00
  • kedd8:30–16:00
  • szerda8:30–16:00
  • csütörtök8:30–16:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

NaNa Gém
05.12.2023
GRÁNIT Bank
A netbankot úgy hirdetik, mintha valami hiperszuper, egyszerű megoldás lenne, közben több rohangálás meg utánajárás lesz az eredménye, mint bármilyen személyes ügyintézésnek. Próbáltam szelfis számlanyitást, rosszul szkennelte be a nevem, visszalépni nem engedett, utána lehetett csomót telefonálgatni meg utána járni, hogy mitévő legyek. Utána videochaten sikerült a számlanyitás, kár, hogy utána olyan jelszót meg felhasználónevet küldtek, amivel nem enged be (nem írhattam félre vagy 10 próbálkozással meg ctrlC-ctrlV-zéssel). Most megint futhatok pár kört.
grof csaba
03.12.2023
GRÁNIT Bank
Telefonon keresztül nagyon nehezen lehet elèrni az ügyfèlszolgálatot. Visszahívást igèrnek, de nem hívnak vissza. Inkább ne ígèrjèk. Tegnap minden előzmèny nèlkül eltűnt az egyenlegem a számlámról ès átment mínuszba. Fizetèskor derült ki. Nem èrtettem mièrt utasítja el terminál. Kellemetlen volt. Persze ekkor sem vettèk fel a telefont. Gondolom másoknál is ez törtènt. Aztán rá 2 órára visszakerült a pènz. Kaptam 3 jóváírást. De semmi magyarázat. Nem szeretem ha szórakoznak a pènzemmel. Kezdem bánni , hogy számlát nyitottam. KP-s befizetèsi lehetősèget legalább pár ATM-el meg kellenne oldani pár nagyobb plázában. Akkor csökkenne az ügyfèlszolgálat terheltsège is.Köszönöm.U.i. Visszahívtak kb. 2 hèttel kèsőbb, hogy tudnak e mèg segíteni :)
Balázs Varga
27.10.2023
GRÁNIT Bank
Az ügyfélfogadás minősége kritikán aluli, az alkalmazottak 15:49-kor érkeztem egy 5 perces ügyintézésre, az összes alkalmazott mindent megtett, hogy még véletlenül se kelljen ügyintézést folytatniuk. A kliensek iránti kommunikáció kritikán aluli és minősíthetetlen.
Sebi Simonfalvi
23.10.2023
GRÁNIT Bank
Majdnem 1 órát vártam egy mezei befizetésre, kb. 6 pultból 2 üzemelt, azok is gyök kettővel haladtak, kevés hely, hosszú várakozás, amikor leültem a székbe a pultnál akkor konkrétan a végbelemben ketten álltak mert nem volt hely máshol állni/ülni, nincsenek elszeparálva a pultok, mindenki hallja akiknek semmi köze hozzá, hogy mit beszélsz az ügyintézővel, a biztonsági őr meg úgy nézett non stop mintha bűnöző lennék. Ez az egész nagy nulla, meg az is, hogy csak itt lehet készpénzt tenni a számlára. Ez mi ez de tényleg?
LeiterProMedia Gábor
11.10.2023
GRÁNIT Bank
Gyengusz ez 2023-ban... Csapnivaló app, nem frissül időben, nem naprakész, fals adatokat közöl. Az app hibája miatt tranzakciókat utasít el rendszeresen. Tranzakciókat duplán von le és az első, hogy az ügyfélszolgálatos hülyének néz és a saját hazugságát cáfolja a telefonban. Műszaki hibákról nem tájékoztat időben, fizetéskor derül ki, hogy nem működik a kártya. Borzasztó kellemetlen! Az ügyfél a pénzéhez kemény tortúrák után juthat. Borzasztó gáz.
Viktória Balla
22.09.2023
GRÁNIT Bank
Digitális bank létére egy szimpla lakcímváltozás bejelentés minimum egy laza fél órát vesz igénybe, mindezt kizárólag videó hívás keretében lehetséges lebonyolítani, ahol bizonyos kérdésekkel hazugságba kényszerítenek bele.Ügyfélszolgálatosok nem kedvesek, nem segítőkészek. Válasszatok más bankot, mert a Gránit nagyon gyenge.
Beáta Paraginé
07.09.2023
GRÁNIT Bank
Sajnos nekem is csalódás volt. Szerettem volna számlát nyitni, de sajnos nem tudtam. Ezért fel hívtam őket, hogy mi lehet a probléma?! Azt mondta a nem túl kedves ügyintéző, hogy a probléma az, hogy új személyim van és a chipet regisztráltatni kell. Ezzel nem is lett vna probléma csak, hogy meg szerettem vna kérdezni a ,,kedves hölgytől”, hogy van e más mód a számlanyitásra… de valószínűleg nagyon siethetett mert annyit mondott h NINCS majd rám is nyomta a telefont! Majd fel hívott egy napra rá egy másik hölgy aki szintén nem volt épp a ,,munka hőse” , hogy mi volt a probléma. El mondtam neki majd közölte a ,,nem túlzottan szakmai válaszát’’ , hogy jah akkor ez van sajnálom, majd ő is rám tette a telefont. Pedig lett vna meg kérdésem mert szerettem volna tudni, hogy náluk van e babaváró hitel és ha igen milyen dokumentumok kellenek hozzá? Hát sajnos nem lettem okosabb a válasz híján. Hat be mentem a Raiffeisen bankba nyitottam ott új számlát. Ahol rendkívül kedvesek voltak és minden kérdésemre türelmesen válaszoltak. Valószínűleg ott vesszük fel a férjemmel a babaváró hitelt. És lehet, hogy a Raiffeisen bankba drágábbak a díjak de legalább körültekintően kiszolgàltak és minden kérdésemre választ kaptam. Sajnálom… én soha nem szoktam negatív színben irkálni de ez mélységesen felháborított.
György Sáli
07.09.2023
GRÁNIT Bank
Eddig igen vegyesek a tapasztalatok, azt hittem nagyon egyszerű lesz, de több bonyodalomba is ütköztem, az ügyfélszolgálat készségesen segített. Amit sehol nem láttam leírva, hogy a havi ingyenes kp felvétel csak saját automatából elérhető vagy idegen bank automatáját is lehet használni? Mondjuk a befizetés csak bankfiókban történhet, ez elég nonszensz mert 2 automatájuk van és nem mindenki él a fővárosban.
Miklós Borhidi
03.09.2023
GRÁNIT Bank
Online,szelfi szerettem volna számlát nyitni náluk, végig is vittem a nem túl rövid procedúrát , feltöltöttem minden dokumentumot rendesen, fogadták is az igènylèsemet. Èn kis naiv azt hittem, hogy ezzel sínen is van az ügyem, mire másnap küldtek egy szívhezszóló e-mail-t, hogy az adataim egyeztetés és az állítólagos átvilágításom" sikertelen volt így nem nyitnak számlát Nekem
Voros Imre
03.09.2023
GRÁNIT Bank
kkv céges számlát akartam nyitni, 4 hét és egy személyes érdeklődés, valamint 2 panaszlevél és 3 online érdeklődés után inkább más bankot választok, mivel semmi infóm, hogy mi tart eddig.Amikor bent voltam a lechner ödön fasoron (parkolni addig nem tudsz náluk, amíg nem vagy ügyfél...<> NÉMI ellentmondás ) , hogy személyesen érdeklődjek , ez volt 2 hete! akkor kiderült, hogy a spam mappába került az eredeti levelem. mondom nem gond, akkor lépjünk tovább, jaa, az napok" és az ügyintéző tovább csinálta a nem tudom mit

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Lechner Ödön fasor 8, 1095
GRÁNIT Bank