Faházak

Aislamiento, Luxus faház Zalaegerszeg, Egerszeghegyi út 107, 8900

Aislamiento, Luxus faház

Zalaegerszeg, Egerszeghegyi út 107, 8900
Az Aislamiento egy igazán különleges természetközeli álomház. Tökéletes szállás feltöltődésre, elvonulásra, kikapcsolódásra vágyó igényes pároknak.
CZIGLER & CZIGLER KFT Győrság, Öreg u. 28, 9084

CZIGLER & CZIGLER KFT

Győrság, Öreg u. 28, 9084
Lambéria, hajópadló, teraszburkolat közvetlenül a gyártótól. Lambéria és hajópadló webáruház.
  • Átvétel az üzletben
Ács, Tetőfedés, Faház, Kocsibeálló, Pergola Dunakeszi, Örvény u. 6, 2120

Dunakeszi, Örvény u. 6, 2120
Kft. Siófok, Újmajor, 7400

Kft.

Siófok, Újmajor, 7400
Fő profilunk a prémium minőségű normál és extra méretű épületfa, faárúk, fatermékek, asztalos minőségű lombos és borovi fűrészáru.
  • Átvétel az üzletben
  • Akkumulátorok
  • Villanykörték
Darázshegyi Panzió és Faházak Mátraszentimre, Rákóczi Ferenc u. 39, 3235

Darázshegyi Panzió és Faházak

Mátraszentimre, Rákóczi Ferenc u. 39, 3235
Szállás Mátraszentimre központi részén faházban vagy panzióban csendes, erdős területen kültéri jakuzzi használati lehetőséggel
Kertiház.hu Budapest, Gazdaság út 4, 1164

Sarkadi Ildikó
06.12.2023
Ács, Tetőfedés, Faház, Kocsibeálló, Pergola
Stefán újította fel kompletten a háztetőmet. Nagyon korrekten segített a cserép kiválasztásánál, még annak is utána járt, hogy hol szerezhetem be olcsóbban.. mindent időben beszerzett, a beajánlott árat korrekten betartotta, akkor kezdte meg a munkát, amikor megbeszéltük, tudtunk megfelelően ütemezni.. a feltárás során kiderült újabb problémákat időben jelezte, segített azokat megoldani, ha kellett, újabb szakembert bevonni. Nagyon örülök, hogy őt választottam, és jó minőség mellett a háztetőm csodaszép lett. Nagyon ajánlom őt! :-)
Tamás Boróka
06.12.2023
Redwood Resort
Csodálatos kis hely! Remek hétvégét töltöttünk itt a párommal, igényes, tiszta, átgondolt!A közelben éttermek, túraútvonalak! Minden adott a minőségi kikapcsolódáshoz!A házigazda egy üveg finom bort bekészített nekünk, köszönjük! Biztosan visszajövünk!
Tibor Dora
04.12.2023
Univerholz Kft. - Könnyűszerkezetes Ház és Faház, Kerti Tároló, Mobil Faház, Faház Építés, Faház Felújítás
Faszerkezetű házak és mindenféle fa építmények gyártasa itt zajlik!
Szilvia Hangyál
04.12.2023
Ács, Tetőfedés, Faház, Kocsibeálló, Pergola
A mai világban az ember félve keres ismeretlenül, az internetről szakembert. Inkább az ajánlásokra hagyatkozik. Nagy szerencsénk voltStefánnal, nagyon megbízható korrekt szakember.Nagyon jó ár-érték arányban, szépen, precízen és nagyon gyorsan dolgozik.Csak ajánlani tudom, Fóton dolgozott nálunk.
Andrea Szénási
03.12.2023
Szilvásvárad Camping & Apartman
Nagyon szép, családias környezet, pont ahogy a képeken is látszik, és nagyon kedves a tulajdonos. Kisebb kutyával mentünk, főleg miatta választottuk ezt a szállást. A faház számunkra tökéletes volt, mindenki nagyon jól érezte magát, szívesen maradtunk volna még.
Szilvia Barabàs
02.12.2023
Mátra Kemping Sástó
8 évvel ezelőtt már jártam itt férjemmel,így emiatt döntöttünk a visszatérés mellett.Nagyon rosszul tettük.Maga a személyzet kedves és rájuk egy rossz szavunk sincs.Viszont borzasztóan koszos volt a padló és minden amihez hozzá ért az ember az ragadt. A padlótól kb másfél órás ott tartózkodás után melyet éreztem, hogy tapad ragad a zoknim fekete volt, így tettem egy próbát, hogy egy törlőkendővel végig simítom és fekete, volt.A konyha felszereltsége nagyon gyenge, plusz egy tészta vizet konkrétan egy óra alatt tudtam felmelegîteni a szuper villany tűzhelyen........Számomra érthetetlen, hogy hogyan nem fér bele minden vendég számára egy új kb 100 Ft értékű tiszta mosogató szivacs és kell egy ki tudja hány ember után használt szètmállott gusztustalan szivaccsal mosogatnia bárkinek is.Tisztaság hiányát azt valami förtelmes illatosítóval fedik el, amit majd két órás szellőztetés után tudja az ember megszüntetni. Szörnyű.....Az ágyneműből valószínűleg nem mosta ki a gép egy volt vendég rúzs vagy körömlakk foltját, ki tudja mi volt és mikorról ....... Így ez is csak tovább minősíti a tisztaságra való törekvést....Bekèszített gyermekágy fekvő felületèt nem minősítenèm.....A játszótér két fő játéka nem használható és mindez egy szalaggal lezárva, ki tudja mióta...Maga a környezet,a tó mellett az pozitív, plusz a recepciós személyzet is.Az étterem személyzete kedves, az ételek standard, rendben voltak.Egy nappal hamarabb haza jöttünk a lehangoló szállás miatt kisgyerekkel....Nyilván a szállás foglalása a mi döntésünk volt, de ár érték arányban ez borzasztó....Ha két év múlva vissza is térnék, gondolom ugyanez várna....Plusz 2023-ban ez a karszalagos megoldás kicsit ideje múlt......az autóval való bejutás is nehezített.Nem látta jól a recepciós a kamerán, így kiszáll az ember majd besétál a recepcióra és felmutatja, hogy ide tartozik és vissza......nem extra fáradtság de lehangoló kicsit.Panaszkezelés annyival le volt tudva, hogy kaptam egy email címet a vezetőség felé és írják nekik.Jelezni fogom nem mintha változtatna ez bármin is.Mindenkinek mások az igényei ez tény, egyéni döntés volt, hogy ide jövünk így ez a mi tanuló pénzünk de ár érték arányban abszolút nem ajánlom a faházas szállást mindezen okok miatt.......2 felnőtt egy pici gyerek aki után nem kellett fizetni egy felszerelt" faház
renim24
01.12.2023
Orosháza-Gyopárosfürdő Termál Kemping és Faházak
Szép környezetben, hatalmas strand. Nagyon jó a termál víz is, de nekem mégis a torony medence volt a kedvencem a pazar kilátás miatt. :) Viszont az élményfürdős része nem igazán tetszik, esti fürdőn voltunk szombat este, de semmi extrát nem adott azon kívűl, hogy éjfélig fürdőzhettünk. Nekem hiányzott egy kis zene vagy hangulat világítás főleg, h elvileg a strandok éjszakája volt. Ezen kívűl ár-érték arányban drágának is tartom, pláne ha még szauna szeánazra is szeretnénk menni. Minőségében-tisztaságában is lehetne jobb, több karbantartást igényelne. pl a medencék fugája is tisztítást, ezen kívül a zuhanyzókban vízköves vagy hiányzó zuhany fejek, vagy lejáró wc ülőkék, alaposabb tisztaság stb... Ugyanez a véleményem a kemping mellékhelyiségeire is, illetve ott a női részben borzalmasan el lett rontva, túl kicsi a hely a wc csésze és az ajtók közt. Az orrom a kilincset veri, pedig ugye ráülni sem szeretünk nőként idegen helyen a wc-re. De legalább szappan, fertőtlenítő, papír mindig volt. :)
Tamás Valent
30.11.2023
Mátra Kemping Sástó
Sátrazni voltunk családdal. Az elsp pillanattól kezdve minden rendben volt és gördülékenyen ment. Tiszta a táborhely, viz villany van. Mivel nyáron voltunk este még hallani a motorok zaját de kb 5 perc és megszoklya az ember. Máskor is jövünk.
Zoltn Takcs
29.11.2023
CZIGLER & CZIGLER KFT
Korrekt kiszolgálás,hozzáértés maximális fokon. Nagy választék. Bár minden vállalkozás ilyen volna, Magyarországon.