Computer hardware manufacturer

Rendezés: legmagasabban értékelt


HP Inc.

HP Inc.

74 Értékelések
  • Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás
  • Házhozszállítás
  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Betéti kártyák
  • NFC-mobilfizetés
  • Hitelkártyák

Ajánlott értékelések



László Kővári
04.12.2023
HP Inc.
Munkaidőn belül nem voltak elérhetőek , többszöri próbálkozás után sem, hp nyomtatók és hp smart applikáció nem ér semmit
Péter Baranyai
10.11.2023
HP Inc.
Tisztelt Hp! Rendszeresen megjelenik egy vizsgálati ablak, a gépem ellenőrzésére. Eddig még nem talált híbát. Pedig egy Hp üzenet, aminek a képét csatoltam hiányolja az Adobe Flash Player azon változatát amely az Internet Explórerhez megfelelő? A gépemenw-8,1 Bing van, 64 bites. Kérem segítsenek megoldani!Köszönöm! BP-idős
Géza Kárpáti
06.11.2023
HP Inc.
Soha többé HP!Garancia időn belül nem tudták megjavítani a hibát! 3x volt szervizben ugyan azzal a hibával...Ezidő alatt kifutott a garanciából, most már nem vállalják a javítást!Az ügyfélszolgálatot felhívva kb semmit nem lehet hallani, gyereksírás a háttérben, zajok...Az ügyfeles ingerült és kb elküld a fr...baA panasz e-mailre nem válaszolnak több mint harminc napja... ami törvénybe ütközik.Fogyasztóvédelem fog segíteni a problémámon valószínűleg!
gaby s
12.10.2023
HP Inc.
Hibás partont nem lehet az üzletben cserélni, 7 napja megy a tortúra és még semmi. A futárcég a hibás , a futárcég szerint a HP...telefonálgatok naponta, levelezek...nem értem miért nem lehet egy hibás terméket az üzletben cserélni.Így a vásárló szív. Ma reggel óta folyamatosan hívom az ügyfélszolgálatot vagy foglalt vagy ahogy felveszik, lenyomják.
Ákos Szlatkovszky
09.10.2023
HP Inc.
A HP ügyfélszolgálat 25 perce csak zenél nekem. még van 10 perce , akkor vége a munkaidőnek, biztos megkérnek, hogy hívjam őket holnap. Hibás tintasugaras patront az üzlet nem volt hajlandó kicserélni, ezért kellene az ügyfélszolgálathoz folyamodnom, de sajnos nem sikerül....Bocsánat tévedtem!!!Nem szóltak, hogy lejárt a munkaidő csak a papagáj ismételgeti, hogy hívjam később.
Zsolt Török
14.09.2023
HP Inc.
1.5 év, nem rendszeres használat után, kifényesedett, megkopott a touchpad. Használatból eredő jelenség, ezért garanciális időn belül nem cserélik. 2021. novemberi laptop-ról van szó (HP OMEN 1100 EUR értékben), 2 év garanciával. Gyenge anyagminőség. használhatatlan garancia.
Balázs Tóth
08.09.2023
HP Inc.
Vettünk egy új felső kategóriás HP notebookot, aminél gyorsan kiderült, hogy gyári hibás, nem működik a beépített mikrofonja. Hosszas telefonálgatás után rögzítették a hibát, a beígért 2 nap helyett közel egy hét alatt sikerült a futárszolgálatnak elszállítani a gépet javításra, majd rá egy hétre visszahozták a notebookot “megjavítva”.Rövid tesztelést követően kiderült, hogy rosszabb állapotban érkezett vissza, mint ahogy elment javításra. Nem működött a hangszóró sem és az alján lévő gumik visszaragasztása is botrányosra sikerült.Ismét jeleztem a problémát az ügyfélszolgálaton, majd újabb javítást és szállítást irányoztak elő.Ezúttal sikerült betartani az ígért 2 napos szállítást, majd rá pár napra visszaérkezett a “megjavított” gép.Ezúttal covid járvány ide vagy oda, koszosan, mocskosan , újlenyomatosan és ráadásul úgy, hogy össze sem volt rakva rendesen.Próbáltunk panasszal élni az ügyfélszolgálaton, de semmilyen érdemleges választ, vagy elnézés kérést nem kaptunk.Közölték, hogy nem hajlandóak cserélni a gépet, maximum újra el tudják vinni javításra. 3 hét alatt sem sikerült megoldaniuk a garanciális javítást, cserét.Valaha tapasztalt legrosszabb support! Mi sem veszünk többet HP gépet.
Róbert Gebhardt
03.09.2023
HP Inc.
Manapság a gyártó cégeknek egyre inkább az az alapelve: ha elromlik valami, ne bajlódj a javítással, vegyél újat! Mit számít a környezetvédelem, a bolygóbarát életvezetés! Vagy ez csak megint a magyar nemtörődömség, slamposság?Néhány hónapja vásárolt HP laptopom működésképtelen lett. Visszavittem a boltba, ahol a közeli szervizbe irányítottak. Itt közölték, ha beadom, legalább egy hónap múlva látom viszont. Inkább hívjam a futárszolgálatot. Otthon felhívom a megadott számot, ahol egy másik számra irányítanak. Onnan újra vissza az elsőre, majd végre kapok egy technikust. Természetesen mindenhol esetleírás, adatismertetés. A technikus tesztek elvégzését tanácsolja a gépen. Néhány teszt után semmi, a nagyteszt 3 órás lenne. Vissza a telefonhoz, újabb küldözgetés után szerencsére egy emberségesebb technikus már eredményesen tud és akar segíteni. Az idegőrlő folyamat közben többször kérem, hadd vigyem be a gépet valamelyik szervizbe, vagy küldjenek egy szakembert. Ezt a - szerintem természetes - kérésemet elutasították. Mindez több órába és 2400 forintos telefonálásba került.Kérdésem: hogyan engedhet meg magának egy világcég ilyen problémakezelést? Vagy csak idehaza ilyen nehézkes, bürokratikus és ügyfélellenes a szerviz-szféra? Azt sem értem: velem 5-6 alkalmazottjuk foglalkozott egy egyszerű ügyben. Ha ők alkalmatlanok - vagy inkább nem hajlandók - egy bajelhárításra, miért alkalmazzák őket? A csalódott ügyfél rossz hírét fogja kelteni a cégnek, és nem fogja a cég termékeit vásárolni. Maguknak ez mindegy?Gebhardt Róbert
Krisztián Balás
03.09.2023
HP Inc.
Vettem elég drágán egy HP laptopot, 2 év után kékhalálok sorozata jött. Beküldtem garanciális szervízbe, ahol egyébként az ügyfélszolgálat kedves, na de a szervíz... én nem tudom ott kik dolgoznak, milyen végzettséggel, de állítólag egy alaplap csere történt, a régi alaplapot természetesen nem kaptam vissza, majd a helyrepofozás" után a gép lassabb lett
Gergely Szabó
02.09.2023
HP Inc.
Otthoni használatban ( nulla használat ) lévő relatíve komoly WIFI - s nyomtató egyszer gondol egyet és nem nyomtat többet, az írja hívjam a központot, a menürendszer SEMMIT nem mutat csak ezt az üzenetet, a termék garanciája lejárt terméktámogatás nincs, telefonszám nincs a hálózatra már fel sem megy, 99% - hogy szoftverhiba áll a háttérben de nem lehet megoldani telefonon vagy neten keresztül, főleg, hogy nincs is telefonos ügyfélszolgálat és E-mail sincs. Még a legkisebb nulla cégnél is van telefon is és E-mail is, ugyanis kötelező, de a HP - nél az elbújás a koncepció.