Apátság

Iza Puzsar
10.11.2023
Pannonhalmi Főapátság
nem olyan szép, mint ami az emlékeimben létezett, de a könyvtára nagyon szép. mi helyi busszal mentünk fel, ami nem volt drága és jó 2-3 órát ott tudtunk lenni a visszainduló busz előtt. ennyi bőven elég ott. nagyon rövid túra útvonal is van mellette, ami kellemes sétával végigjárható.
István Farkas
06.11.2023
Pannonhalmi Főapátság
Személy szerint nagyon szeretem ezeket a helyeket, mert megnyugtató atmoszférájuk és szépségük egyaránt lenyűgöző.Nemrégiben jártam itt, és csak pozitív tapasztalataim voltak. A hely csendes és békés, a szépen gondozott kertek és a történelmi épületek lenyűgözőek voltak.Összességében, az apátság meglátogatása egy szép és érdekes élmény volt számomra, és bátran ajánlom mindenkinek, aki szeretne eltávolodni a városi zajtól és felfedezni egy olyan helyet, ahol a csend és a béke uralkodik.
Mária Horváth
02.11.2023
Pannonhalmi Főapátság
Csodálatos tiszta hely. Gyönyörű kilátás. Igazi élmény minden itt töltött perc. Rengeteg látnivaló van.A hársfaillat és sétány valami csodálatosan felemelő érzés és rendkívül nyugtató. Igazi élményekkel teli kirándulóhely nemcsak az apátság de a hozzátartozó távolabbi helyek is ( Boldog Mór kilátó, milleneumi emlékmű, tanösvény, Nagyboldoasszony kápolna). Az apátság sörét nemcsak megkóstoltuk még ajándékba is hoztunk belőle. Eggyetlen bánatom és kifogásom van csak, hogy nem akadálymentes hely.
Bianka Márkus
29.10.2023
Pannonhalmi Főapátság
Szép hely, a kiállítások nagyon sokszínűek, gyönyörű a hatalmas könyvtár. Az idegenvezető nagyon hozzá értő volt, ajánlom mindenkinek. :)
balintszalmas
29.10.2023
Pannonhalmi Főapátság
Mi gyori tartozkodasunk alatt tettunk ide egy egynapos kiterot ami nagyon megerte. Csodalatos a kornyek. Az apatsagtol szep panorama van a kornyekre. Az apatsag konyvtara pedig mint ahogy az amerikai filmekben elkepzeli az ember (video csatolva) Oriasi antik foldgombbel, diszes faragott oszlopokkal, freskokkal. Erdemes megkostolni az altaluk fozott apatsagi sort ami az ajandekboltjukban megvasarolhato. Mi hetkoznap voltunk, rajtunk kivul szinte senki nem volt igy erdemes lehet a latogatast ekkora idoziteni.
Imre Cservenák
13.10.2023
Pannonhalmi Főapátság
A Főapátság és környéke kiváló célpont mint látnivaló, mint túrázó és történelmi hely kategóriában. Akit érdekel az Apátság történelme a vezetett bejárást ne hagyja ki. Figyelem, csak szabott öltözékben lehet bejutni, fürdőruha-strandpapucs kombó nem játszik. Az Apátság borkóstolót is tart, vezetett túrával és előadóval, találkozási pont a főbejárat kőkeresztje. Emellett még a környéken számos túraútvonal és egy remek kilátó is található.
Anett Lékáné Szalóky
10.10.2023
Pannonhalmi Főapátság
Érdemes legalább egy fél napot szánni a Főapátság és környékének látnivalóira, a közelben lévő kilátókra. Az arborétumban lévő cukrászdát és az illatmúzeumot is érdemes meglátogatni. A Főapátság látogatható épületei, termei magával ragadják az embert.
János Beszterczán
11.09.2023
Pannonhalmi Főapátság
Sajnos nagyon fújt a szél és az Apátságot sem volt időnk megtekinteni, de körbe jártuk a kilátót is megnéztük, nagyon tetszett. Valamint a sör is nagyon finom volt.
Zsuzsanna Vida
Pannonhalmi Főapátság
Nagyon szép kiránduló hely . A könyvtár és a templom lenyűgöző ! Egyetlen megjegyzésem van ; több táblát kéne ki rakni hogy merre kell menni és mi hol található mert nem egyértelmű . A fő bejáratnál nem lehet be menni , mert ott kollégium működik . Félig meg kell kerülni az épületet mire az ember megtalálja a pénztárt ! A kávézót meg sem találtuk , mert amerre a nyil mutatott ott nem volt kávézó ! A belépő 2500 forit volt / fő. Bankkártyás fizetés nehézkés mert gyenge a térerő . Legközelebb amikor megyünk , termosz kávéval és kéz pénz , mert az a biztos !
Ibolya Woller
Pannonhalmi Főapátság
Gyönyörű látogató központ.Érdekes volt látni a levendula lepárlását, csodás volt az illata.Egyénileg is, audioguide-al érthető a tárlat.