Fertő-tó strand Fertőrákos, 9421

Follow the White Rabbit
26.11.2023
Fertő-tó strand
Nagy várakozással néztünk elébe ennek az estének, amit a Fertő-tó partján szerettünk volna eltölteni. Az estét a méregdrága sör, a korai zárás, és a szúnyogok nehezítették! A csalódásunk még nagyobb lett, mikor a tóba lépve térdig merültünk az iszapba, s csak mint a birodalmi lépegetők tudtunk benne haladni. Ezután hálózsákba bújtunk a mólón, a szabad ég alatt, de a szúnyogoktól nagyon nehezen ment az elalvás! Annál könnyebben az ébredés! A nappal keltünk, (kb két óra felszínes alvás után) és 7-kor már Sopronban kávéztunk bedagadt szemekkel, és a szúnyogoktól bedagadt végtagokkal. Ennek ellenére maga a hely nagyon romantikus (este és éjjel ;), egy rövid látogatást mindenképpen megér!
Péter Gombár
23.11.2023
Fertő-tó strand
Szép környék. Sajnos amikor erre jártam, épp felújítás alatt volt a strand.
Suplicz Mihály
10.11.2023
Fertő-tó strand
Rengeteg darázs volt. Sem enni, sem létezni nem lehetett. Két gyerekkel tiszta rémület volt. A víz hidegsége ellenére ápolt, rendezett, tiszta strand és kemping. Hja, csak lakókocsi vagy lakóautó mehet be. Eskü, nem értem! Kíváló sátorhelyszín lenne. Táán jövőre! Árak rendben. Külön parkoló jegy, külön strand jegy.... 2 bőr... lehúzva!!!!
Long Hua Lee
06.10.2023
Fertő-tó strand
The bus 7205 takes you to either Fertő-tó, vitorlástelep, which is the stop right next to the lake (310HUF) or to Fertőrákos, autóbusz-forduló, which is the stop on Fo St. Both depart from Sopron autobusz allomas. The number of buses take you to the lake is probably 5 to 6 per day. I thought the water was going to be blue but it looked muddy when I was there. There are some houses with interesting design on the exterior along the lake.
Janos Bodi
30.09.2023
Szuper hely,igaz 1 picit sok a darázs... :(
István Hovanyecz
Fertő-tó strand
Kissé elhagyatott, lepusztult kinézet fogadott. Nem tetszett.
Laszlo Lukoczki
Fertő-tó strand
Elsősorban gyerekeseknek való, hiszen amíg érdemes bemenni (kb. 30 méter) addig elég sekély az amúgy rendkívül zavaros, koszos víz. Ha meguntuk a fürdőzést, és lemosnánk magunkról az iszapos homokos egyveleget, kellemetlen meglepetés, hogy nincs zárt zuhanyzófülke a strand területén, tehát tusfürdőt váltóruhát ne vigyünk magunkkal. Úszó cipőt annál inkább, mert végig kavicsos a part, aki pedig beljebb merészkedik, az térdig merül az iszapban(és ez nem túlzás). Az ételek finomak voltak, etéren nincs baj :)Sajnos a játszótéren és közvetlen környezetében semmi árnyék nincs, ez meglepő volt számomra. Sok a darázs is a strand területén. Mindent összevetve nem bánom hogy ezt is kipróbáltuk, jól éreztük magunkat, de nem tervezünk vissza látogatni életünk során.
Jesper Bexkens
Fertő-tó strand
Better place than the Austrian beaches, more calm and relaxed. Clean, not too expensive. Plenty of space to put your towel or whatever. Toilets, changing cabins and some places to get food or drinks.