MVM ügyfélszolgálati iroda Szeged, Kossuth Lajos sgrt. 68, 6724

MVM ügyfélszolgálati iroda



81 Értékelések
  • péntek8:00–14:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–14:00
  • kedd8:00–14:00
  • szerda8:00–20:00
  • csütörtök8:00–14:00


MVM ügyfélszolgálati iroda Szeged, Kossuth Lajos sgrt. 68, 6724


Az üzletről

MVM Next |

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3662565600
Szeged, Kossuth Lajos sgrt. 68, 6724

Nyitvatartási idő

  • péntek8:00–14:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–14:00
  • kedd8:00–14:00
  • szerda8:00–20:00
  • csütörtök8:00–14:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

Istvan Keresztesi
28.10.2023
MVM ügyfélszolgálati iroda
Undorító banda!!!!2022 0815.-èn eladott ingatlan.Minden át lett íratva az új tulajdonossal adásvétel napján (birtokbaadási jegyzőkönyvet átvették) .Kb.1hónapja kôzôsen voltunk bent újra miután nem sikerült nekik megoldani az átírást.Most megint nem sikerült! Hihetetlen gusztustalan banda!!!! TISZTA SZÉGYEN!!!
GYULA V
03.10.2023
MVM ügyfélszolgálati iroda
Az első 3 alkalommal tökéletes ügyfélszolgálat, de a mai valahogyan minősíthetetlen volt ahogyan az emberrel beszélt a hölgy az 1-es pultban, köszönet a mellette ülő úriembernek aki odajött segíteni es úgy legalább megoldódott a probléma. Őszinte véleményem hogy rossz helyen dolgozik a hölgy, arrogáns megkeseredett segíteni nem akaró dolgozó akinek nem az első pultban a helye főleg nem ugyfelezni.Nyugodtan keressenek meg ha van kérdésük.Köszönettel,GV
István Hangodi
30.09.2023
MVM ügyfélszolgálati iroda
Korábbi tapasztalatom szerint 1,5-2 óra várakozási idő volt a standard" sorszám húzás után. Ellenben az ügyintézés mindig gyorsan
Annamária Drubina
24.09.2023
MVM ügyfélszolgálati iroda
Az 1-es pultnál ülő hölgy, botrányos stílusa miatt 1 csillag. Totál lekicsinylő hangnemben beszélt velünk. Választ nem kaptunk a kérdésünre, hogy miért nem kaptunk számlát.
Renata Molnar
18.09.2023
MVM ügyfélszolgálati iroda
Minősíthetetlen a szó legszorosabb értelmében! 2023-ban, az űrkorszakban, egy egyszerű regisztrációt nem lehet megoldani. Bemegy az ember, egy előtérben várakozhat, mert szegény ügyintézőket ne terhelje pszichésen a várakozók frusztrációja.Az ember aki a sorszámot adja közli, hogy legalább 3(!) órát kell várni. A pult mögött levő komplexusos tündérkék olyan stílusban beszélnek az ügyfelekkel, hogy legszívesebben betakarná őket az ember egy lapáttal, komolyan, mégis hogyan merészelik megengedni maguknak?!Ezen a Google felületen is látszik, hogy ez az állam az államban gittegylet, a t. ügyfelek KÉRDÉSEIRE is magasról tesz, függetlenül attól, hogy szolgáltatók lennének elvileg vagy mi.Telefonon természetesen ugyanúgy reménytelen elérni őket.Felháborító, kritikán aluli, szutyok egy hely.
Dávid Kelcz
14.09.2023
MVM ügyfélszolgálati iroda
Se bú, se bá, minden jelzés nélkül kilőtték a villanyt.Bementünk megérdeklődni, hogy mi a helyzet. A gond az volt, hogy ingatlan vásárlás után nem lett szerződés kötve. Aham.Mutatom az e-mailt, hogy e-bejelentőn bejelentettük már két hónapja, a gáz átírásra is került, oda elég volt ennyi. A laikus felhasználó joggal gondolhatja, hogy akkor a villanyhoz is elég ennyi - hiszen EGY CÉG A SZOLGÁLTATÓ! Erre elénk nyom egy kinyomtatott papírt, hogy ez ki lett postázva, hogy szerződést kell kötni. Ezt a levelet akkor láttuk először.Egy ilyen levelet miért nem ajánlva küld ki az MVM? És ha nem ajánlva jött, akkor mivel igazolják, hogy a levelet a posta valóban átvette?Na mármost: az e-bejelentős visszaigazoló mail-lel igazolni tudjuk, hogy a részünkről megtörtént a kezdeményezés, ők azt állítják, hogy kiküldésre került a levél, következésképp az MVM TUDTA, hogy a hiányosságot illetően kit kell keresni! És amikor a problémát valaki észrevette, pontosan ugyanannyi energia és idő lett volna felhívni az ügyfelet, hogy van egy kis bürokratikus gond, ezt meg kellene oldani VAGY kikapcsolják az áramot X idő múlva. Ez nem történt meg, hanem egyszer csak arra megy az ember haza minden előjel nélkül(!), hogy nincs áram.Amikor felteszem a kérdést, hogy miért nem volt figyelem felhívás, akkor azt a választ kaptam, hogy “mert nincs rá kapacitásunk”.Aham. Arra volt, hogy kilőjék az áramot. Arra embert is találtak, aki megcsinálja.Ha en a saját ügyfelemnek azt mondom, hogy nincs valamire kapacitásom, akkor egész egyszerűen nem leszek kifizetve!…a csicska ügyfél meg szépen vergődjön és viselje minden terhét (anyagit és nyűgöt is) annak, hogy az MVM egy retkes telefont nem képes megejteni, holott igazolható, hogy náluk volt a mulasztás.Ezért (is) rohadtul egészségtelen, hogy nincs konkurencia. Meg ha valami állami. Bármekkora malőrt elbír a vállalat, hiszen nem a piacról él!
Anna Lipták
12.09.2023
MVM ügyfélszolgálati iroda
Kedves, segítőkész és türelmes mindenki. Pontosan sorra kerültem.
Márk Pásztor
08.09.2023
MVM ügyfélszolgálati iroda
Órák óta várunk, mèg nem sikerült bejutni. Tudnak esetleg időpontot adni, de csak jövő hét keddre (hétfő van!). A telefonosügyintèzès 0, sokszor ki sem csörög, ha igen akkor minimum fèlórát várakoztatnak.
Erika Csonka
05.09.2023
MVM ügyfélszolgálati iroda
A 9-es pultnál dolgozó hölgy minősíthetetlen stílusban és hangnemben beszélt velem. Valószínűleg valamin már felhúzta magát és én voltam a boxzsák...

Értékelés hozzáadása

Térkép

Szeged, Kossuth Lajos sgrt. 68, 6724
MVM ügyfélszolgálati iroda