El-Szállít Reptéri Transzfer Debrecen, Füredi út 98, 4032

El-Szállít Reptéri Transzfer

Reptéri transzfer Debrecen, Miskolc, Eger, Nyíregyháza - El-Szállít | El-Szállít - Reptéri transzfer az Hórusz Transzfer Kft.-től! Személyszállító airport járatok Debrecen, Miskolc, Eger, Nyíregyháza valamint Budapest és Bécs viszonylatban.

06306494999
Debrecen, Füredi út 98, 4032

Viktoria Gondos
04.12.2023
El-Szállít Reptéri Transzfer
Nagyon rossz tapasztalatot szereztem velük kapcsolatban. 21:10-kor kelett volna a gépemnek leszálnia . 21:35-re volt az autó èrkezèsének időpontja. Sajnos késett a gépem 21:49-kor szált le. Akkor màr kaptam egy sms-t hogy mivel késett a gépem a autó nem vàrt és a következő hajnal 1-kor jön èrtem. Hívtam őket ,hogy nem e lehet ,hogy a sofőr vàr néhány percet ,igyekszem kifelé . A diszpécser szerint màr 1 óràja elment a transzferem ... Nem èrtettem ,hogy mivel az indulási időtől 20 percet kèstem,hogy lehet h màr egy òrája elmentek?! Erre sajnos nem kaptam választ . Kivàrtam a következő 3 óràt . 1-kor jött is a következő jarat. Felvettük a többi utast ,de 2 ember mèg hiányzott . Nekik is kèsett a gépük plusz nem volt meg a csomagjuk mèg 1 òràt vàrtunk rájuk. Nem èrtem ,hogy ez hogy van ,hogy rám 20 percet kellett volna varni . Ràjuk vàrtunk plusz 1 óràt. A 3-bòl 4 óra vàrakozàs lett.. Hab a tortán én voltam az utolsò akit haza szállítottak este tíztől reggel 6-ra èrtem haza. Gratulálok a tàrsasàgnak! Ez volt az utolsó utam velük!
Attiláné Lempner
30.11.2023
El-Szállít Reptéri Transzfer
Háromszor kaptam visszaigazolást, három féle összeggel. Naná, hogy a legdrágább volt aktuális! Kétszer is elszámolták... Miután rákérdeztem, természetesen az árnak megfelelő választ kaptam, mely során az is kiderült, hogy a 11 éves fiúnknak is 14 év feletti megrendelés lett leadva. (Lehet, hogy valóban elnéztem...) Csak furának találom, hogy ha ott hibáznak az oké, de visszafelé már nem számít. Illetve még megjegyezném, hogy a +5000 Ft-os többletet (22:00 után felszálló gépeknél) nem kell kifizetni mindenkinek (nekünk ki kellett!), ha a megrendelésnél csak azt adjuk meg, hogy a reptérre jövünk, de nem géphez. Ugyanis ezt a választ kaptam miután megkérdeztem, hogy a velünk egy autóban utazó hölgy miért nem fizette azt ugyanúgy?! Megjegyzem ugyanúgy bőrönddel utazott, és a szemünk láttán csekkolt be... Számomra ez így elég inkorrekt! Régen szerettük, de újabban kezdi kimeríteni a gáz kategóriát. Pláne, ha hozzáveszem a hosszú várakozási időket is.
大崎智子
21.11.2023
El-Szállít Reptéri Transzfer
A vállalat nagyon rossz. Nem magyaráztam, hogy közös taxi volt, és a házimánál a közlekedési munkára vontak. Azt mondták nekem, hogy más volt, amikor az előző nap este este felkértem, hogy felkérem volna! Ennek az az oka, hogy a repülőtérről származó ügyfelek elsőbbséget élveznek. Két utasot vártam a repülőtéren egy órán keresztül, és türelmesnek kellett lennem, hogy el kell dobnom őket a repülőtérről. Nem volt korábbi magyarázata a többi utas számára, hogy összekapcsolódjanak. Ez egy szörnyű társaság. Természetesen elutasítottam a békés visszafizetési átutalását. Jobb, ha a tömegközlekedéssel hazament.彼らのサービスは最悪です。相乗りタクシーだということを事前に知らされて無かったために、他の乗客が空港から到着するのを待ち、他の乗客の自宅まで送り届ける無駄な時間を私たちも使わねばなりませんでした。本当だったら、2時間で到着できる場所まで、4時間もかかった!もう絶対にこの会社は使いません。
xy Andrea
26.10.2023
El-Szállít Reptéri Transzfer
Nyíregyházáról a debreceni reptérre utaztunk velük és vissza. Az utazási irodától nagyon későn kaptuk meg a repülőjáratok adatait, ezért a másnap esti utazás előtti nap délelőtt volt csak lehetőségem transzfert foglalni. Az idő rövidsége miatt egyetlen transzfer szolgáltató sem vállalta már el az utat. Utolsó lehetőségként hívtam fel őket. A diszpécser hölgy nagyon kedves volt, megígérte, hogy utána néz és visszahív. 5 percen belül vissza is hívott és azt mondta, hogy megoldják. Pontosan, a megbeszélt időben jöttek mindkét esetben, kifogástalanul tiszta és szép autóval. Ezúton is nagyon köszönöm a segítségüket!
Laszlo Kovacs
13.10.2023
El-Szállít Reptéri Transzfer
2022.12. 01 napján hoztak haza Nyíregyházára a Liszt Ferenc reptérről. A gép késése ellenére megvártak és a lehető legrövidebb idő alatt otthon voltam.
Ferenc Gugg
28.09.2023
El-Szállít Reptéri Transzfer
8 óra utazás után késnek ,utánna a soför ki jelenti a haza ut nem Debecen az uticél ,előbb be járjuk kelet Magysrországot Miskolc ,Nyiregyháza ,Debrecen ! Külön kértük csak Budapest -Debrecen uticélba küldjön kocsit . Legalább 130 al tudjon menni és hat személyest.
Zoltán Varga
19.09.2023
El-Szállít Reptéri Transzfer
Találós kérdés: Hajnali egy órakor a Liszt Ferenc Repülőtérről kell hazaszállítani tíz utast. Nyolcat (köztük két gyermeket) Debrecenbe, kettőt egy nyírségi kis faluba. Kit szállít haza először azEl-Szállít"?Bónusz kérdés: Közli-e a sofőr előre az útvonaltervet?Extra bónusz kérdés: A honlapon azt írják
Zsuzsa Nyilas
16.09.2023
El-Szállít Reptéri Transzfer
Sajnos nagyon pórul jártunk a legutóbb az El-szállít csapatával. Ugy gondolom, hogy az utobbi időben nagyon megváltozott az Üzletpolitikájuk a monopol helyzetuk miatt.Az alábbi dolog tortént: Befoglaltunk 3 fő részére egy transzfert Debrecen- BP útvonalra December 24-re. A foglalás idején semmilyen tajékoztatást NEM adtak, hogy az unnep idején nem az általuk megfogalmazott utazási feltételek alapjan dolgoznak, hanem sűrített járatokat fognak alkalmazni, ami által egy nap maximum 3 járatot indítanak el Budapestre.Utazás előtt 12 órával kaptuk az sms-t, hogy debreceni indulással éjjel 1 órakkor vesznek fel minket (3 fő), noha a gépunk csak 10:30-kor indult! Egy plusz fő miatt (akinek a gépe korábban indult), a mi 3 fős csapatunkat is felvittek hajnal 4:30-ra a reptérre, ami miatt hajnalban extra 6 órát a reptéren kellett várni. A csomagfeladás is csak 8:30-tól volt elérheto.Ha már felárat is fizettetnek az emberrel, akkor elvárható hogy legalább betartsák a saját utazási feltételeiket, és ne hozzanak új szabályozást az utolsó pillanatban, amirol az utast nem is tajékoztatják, valamint ami miatt az utasnak lehetősége sincs más utazási opció után nézni, vagy törölni a foglalást!Hozzátenném, a diszpécser flegmasága sem vall profizmusra.
gyongyi medve
11.09.2023
El-Szállít Reptéri Transzfer
En tobbszor utaztam a ceggel, nem volt problemam eddig! A mai napon Augusztus 27 en ejjel utazom, ebben a pillanatban is az autoban ulok. Megrendeltem Budapest Airport- Eger utvonalat, a visszaigazolasban ott all, hogy Fuzesabonyig visznek..eddig is volt ra precedens, hogy odaig vittek es ott atszalltam egy masik autoba ami Egerig vitt. Most is azt gondoltam ez igy lesz.. bar a honlapra kiirtak, hogy atmenetileg szunetel ez az utvonal, de a megrendelesnel meg mindig szerepel Eger!! Pofatlansag! Evek ota a megrendeleshez megyek..hiszen ott lehet a szolgaltatast megrendelni! Nem neztem a kezdo oldalukat, igen! Sajnalom a sofort, aki nagyon kedves de az ur- csupa kis betuvel- aki visszaigazolta a megrendelesemet nagyon nem volt kedves! Ejszaka kellos kozepen, mindjart kiraknak Fuzesabonyban..Koszonom szepen! Soha tobbet nem szeretnem igenybe venni a szolgaltatasukat! Gratulalok!
Szabolcs Szávai
El-Szállít Reptéri Transzfer
Sajnálatos hogy a sofőr telefonszámát nem küldik el, így nem tudjuk tájékoztatni, hogy megérkeztünk, ugyanakkor a söfőr nincs a megadott helyen és időpontban, hanem akkor kezd el telefonálgatni, hogy megérkeztünk-e. Ennek következtében késéssel jelenik meg, ami késő éjszaka kevéssé elfogadható. Nem mindenki szórakozásból utazik, így van, hogy 15 perc is számít. Éjszaka várakozni sokkal nehezebb, mint napközben. Ez csak szervezési kérdés, de ezzel kellemetlen tapasztalatot okoznak, holott minden adott volt az indulashoz.A sofőrnél nem volt terminál, holott ezt kértük, de milyen 2022-ben az a cég,amelyiknek nincs alapból. Szerencséjúkre az utat nem én rendeltem meg, így bizonytalan voltam, hogy kertük-e valóban, de kértük. A cégünknél nincs házipénztár. Nem viccböl kérünk terminált. A sofőr nehezményezte, hogy vissza kellett adnia. Miután emiatt elégedettlenségemnek hangot adtam feszültség alakult ki és a sofőr lefejeléssel és megütéssel fenyegetett. Ez még akkor is elfogadhatatlan ha nem ők hibáztak volna.