SAMURAI étterem Budapest, Csömöri út 80, 1161

$$

SAMURAI étterem Budapest, Csömöri út 80, 1161

Home - English - Samurai Étterem – Vietnami Japán konyha Budapesten - Szusi körzet XIV, XV, XVI Csömör | Samurai Étterem – Vietnami Japán konyha Budapesten - Szusi körzet XIV, XV, XVI Csömör

Budapest, Csömöri út 80, 1161

Orsolya Erdei
05.12.2023
SAMURAI étterem
A hely közepes méretű, most már terasz is van. Foglalni kicsit nehézkes a nyelvi problémák miatt, de egyik alkalommal úgy mentünk másodszor pedig csak besétáltunk es tudtak helyet adni. Az étlap hatalmas, mi kifejezetten sushizni járunk ide. A kiszolgálás nem túl barátságos.Az ételekre elég sokat kell várni, ez elég bosszantó tud lenni. A sushik finomak és korrekt a méret is, kevés gyömbért adnak hozzá, de mindig szoktunk pluszban kérni. Ár értek arányban jók. A limonádé finom, viszont a szívószál hozzá indokolatlanul vastag.
László Balla
29.10.2023
SAMURAI étterem
Vietnami-thai-japán ételeket autentikusan készítő étterem. Ár-érték arányban nagyon jó. A hely egy szimpla hétfő ebédidőben is jól pörög. Lekörözi a menő belvárosi helyeket, köszönhetően ezt annak, hogy kompromisszumoktól mentes autentikus konyhát visznek. Kicsit hosszú az étlap, de ez most itt nem jelent rosszat, csak azt, hogy el lehet egy kicsit merülni a vietnami konyha rejtelmeiben, kezdve a marhaíntől a békacombig. Ha lenne egy jó marketingesük, már minden online felületről ismerhetnék az emberek, mint fancy-autentikus hely. Én a fodrásztól hallottam a helyről, amit ezúton is nagyon köszönök neki!
Zsolt Pupek
22.10.2023
SAMURAI étterem
Egy hete voltunk ott és ez volt az első látogatásunk. Az asztalfoglalás telefonon érdekes (nyelvi nehézségek), de működött.Parkolni az utca mindkét oldalán lehet.Az étel választék bőséges. Végig lapozni is sok volt.Mikor választottunk a többi étteremhez képest sokkal gyorsabban megkaptuk az előételeket, és még meg sem ettük már jött a főétel is.Ízletes finom és az adagokkal sem volt gond.Máskor is jövünk.
András Kőszegi
18.10.2023
SAMURAI étterem
Fogalmam sincsen, hogy akik a jó értékeléseket írták melyik helyen voltak mert ezen a helyen semmi sincsen rendben. A személyzet olyan mintha valamelyik piacról kapkodták volna össze őket mert semmihez nem értenek ami a vendéglátást illeti. Nem beszélik a nyelvet de még angolul sem! Összekeverték a rendelésünket legalábbis amit megkaptunk…A konyha pocsék!! A leves épphogy langyos volt. Az egyik főétel állott , pocsék ízű volt, a másikat már meg sem vártuk mert felálltunk és eljöttünk. Mint ahogyan az ott elpazarolt 1,5 óra alatt sokan mások is. Legalább 4 másik asztal távozott vagy azért mert ki sem szolgálták vagy azért mert meg sem kapta soha ,amit megrendelt. Senkinek nem ajánlom!!!
Barbara Birán
15.10.2023
SAMURAI étterem
Szerettünk volna egy jót sushizni, így esett a választásunk az étteremre. Finomakat ettünk, de miután megettem a levesem kb. 40 percet vártunk a további ételeinkre, úgy, hogy végignéztük, hogy szinte mindenki aki utánunk jött már megkapta az ételét.
Csaba Belleli
15.10.2023
SAMURAI étterem
Nagyon jó, autentikusnak tűnő japán étterem. Nagyon sok étel közül lehet választani, mondhatni a bőség zavarába kerül az ember. Lehetőség van kevert tálakat is kérni, amiket együtt is elfogyaszthatunk. Az egytálételek mellett, sushik, levesek, japán desszertek is vannak, tényleg óriási aválaszték. A kipróbált összes étellel és a személyzettel is elégedettek voltunk
Zoltán Ifj.Klenovszky
14.10.2023
SAMURAI étterem
Kellemes és nagyon igényes a kialakítása az étteremnek.Kisebb társasággal voltunk és mindenki talált magának valami finomat az étlapon. Az ételek ízletesek és igazán nagy adagok.A felszolgálás kedves és segítőkész mindent elmondtak amit kérdeztünk a nyelvi nehézségek ellenére is. A kertváros különlegessége amit érdemes kipróbálni. :) Az előétel a főétel és a desszert is fantasztikus volt... Mi biztosan visszamegyünk.
KisKovács Tamás (2K1T)
SAMURAI étterem
Meglepően jó hely..Az étlap zavarba ejtően hosszú (és nehéz)... Amolyan ázsia best of"
Zoltán Ocskay
SAMURAI étterem
Véletlenül tévedtünk ide, szerencsénkre a tervezett vendéglátóhelynél elrontották a foglalást.Közepes méretű hely, ellenben roppant tágasnak tűnik. Valószínűleg azért mert kellően szellősen vannak elhelyezve az asztalok, belvárosi helyekhez képest. A személyzet kedves, azonban valóban nehezen értik a magyar nyelvet, de figyelmesek voltak és az étlap nagyon beszédes."Az ételek nagyon finoman készültek
Krisztina Goda
SAMURAI étterem
A levesek isteniek, de a tészták már kevésbé varázsoltak el. Ár- érték arányban viszont korrekt, furcsa, hogy angolul beszél csak a személyzet.