eMAG – Extreme Digital Budapest, Váci út 1-3, 1062

eMAG – Extreme Digital



822 Értékelések
  • péntek10:00–19:00
  • szombat10:00–16:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő10:00–19:00
  • kedd10:00–19:00
  • szerda10:00–19:00
  • csütörtök10:00–19:00


eMAG – Extreme Digital Budapest, Váci út 1-3, 1062


Az üzletről

Őrült napok 2023.09.05.-08.: Számítástechnika, laptopok és irodaszerek |

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3618855500
Budapest, Váci út 1-3, 1062

Nyitvatartási idő

  • péntek10:00–19:00
  • szombat10:00–16:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő10:00–19:00
  • kedd10:00–19:00
  • szerda10:00–19:00
  • csütörtök10:00–19:00

Funkciók

  • Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás
  • Házhozszállítás
  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • NFC-mobilfizetés
  • Hitelkártyák
  • Akadálymentesített mellékhelyiség
  • Akadálymentesített ülőhely
  • Wi-Fi
  • Csak készpénz
  • LMBTQ+-barát


Ajánlott értékelések

László Misi
03.12.2023
eMAG – Extreme Digital
Mindenféle ellenőrizetlen céggel kapcsolatban áll a cég. Több olyan cég termékét is forgalmazzák akik a beígért határidőt követő több hét késés után sem postáznak, vagy ha postáznak akkor az erősen véleményes.Az EMAG sajnos ezekkel nem foglalkozik, zéró kontroll a hirdető cégeket illetően. Lényegében bezsebelik a profitot, mindenki azt hirdet és csinál amit akar...
Bea Tóth
19.11.2023
eMAG – Extreme Digital
Nekem is volt problémám a kiszâllított áruval, (rossz méretet rendeltem) és meg szerettem volna kérdezni, hogy cserére van-e lehetőségem. A telefonszámon bemondják, hogy Dia segit online segítő. Na Én mindent benyomtam egyenként mert olyan lehetőség nem volt, hogy csere és gondolom ezt látták, hogy nem tudom mit válasszak, a menűpontból és kapcsoltak egy munkatársat akinek végre le tudtam írni, hogy mi a problémâm és Ő készségesen segített. Igy megtudtam, hogy mit kell csinálnom. Ezt csak azért írtam le, hogy ha más is nem géppel szeretne írogatni, hanem hús, vér emberrel akkor csinálja ezt és kapcsolni fognak egy ügyintézőt.
Balázs Havas
13.11.2023
eMAG – Extreme Digital
Soha többet nem rendelek tőlük semmit. Hónapokon át tartó e-mailezgetés és békéltető testületi eljárás után végre elszállították a meghibásodott terméket.Ennek 2 hónapja... azóta semmilyen visszajelzést nem kaptam a garanciális folyamatról. Naponta keresem őket a honlapról elérhető chaten, de minden ügyintéző csak széttárja a kezét, mondván Extreme Digitalos rendelésekbe nem lát bele.Hivatalos panaszra sem reagálnak, ami ráadásul jogszabályt sért, csak nincs felesleges szabadidőm ezt jogi útra terelni.
Balázs Ruip
12.10.2023
eMAG – Extreme Digital
Hosszú évek óta voltam az eMag többnyire elégedett ügyfele. Azonban jelenleg pofátlannak tartom a cég ügyfél kezelését. Garanciás termék szervízeléséről nem adtak semmiféle státuszt. Folyamatosan zaklatnom kellett az online ügyfél szolgálatot. Majd 50 nap elteltével elismerték, hogy nem tudták 30 napon belül javítani a terméket és küldik a csere terméket. Majd újabb 2 hét elteltével - újabb zaklatások után - kaptam tőlük egy újabb választ, hogy sajnos már nincs készleten a termék így inkább visszafizetnék nekem a termék árát. Kár, hogy azóta - infláció és forint árfolyam miatt - az eredeti vétel ár jelenleg a termék árának 60%-át fedezi...
Positive Vibes
11.10.2023
eMAG – Extreme Digital
A legrosszabb garanciális NEM ügyintézés amit valaha tapasztaltam.Bőven garancia időn belül sajnos tönkrement a TV-m (papírok, doboz minden megvan). Hívtam őket, 5 perc automata üzenetek dogmatikus szövege és zenéje után kapcsoltak az ügyintézőhöz, aki felvette az hibajegyet.Innentől 2 hét! múlva kaptam egy e-mailt, hogy garanciális szállítás esetén (58”) adjam meg pontosan ugyanazokat az adatokat amiket telefonba. Megadtam válasz e-mailben. 1 hónap után kicsit kezdtem türelmetlen lenni így írtam megint nekik, hogy továbbra is igényt tartok a garanciális szolgáltatásokra, válasz semmi, a megadott szám pedig szintén csak a központi számukhoz kapcsolt. 2,5 hónap!!! után meguntam a dolgot és elvittem egy szerelőhöz magam. Nem csak elsózni kell a dolgokat hanem biztosítani a vásárlót minden ehhez fűződő kötelezettségről is, ez náluk nem teljesült. Soha többé Emag!Az ügy száma: 482499BM21.
RMB
04.09.2023
eMAG – Extreme Digital
A rendelés 3,5 napot késett, semmilyen panasz mailre nem kaptam választ. Telefonon megígérték, hogy segítenek, visszahívnak, de többszörösen ugyanaz történt: semmi segítség, nem kaptam visszahívást.A termék nem eredeti csomagolásban érkezett Romániából, már összeszerelve jött egy sima karton dobozban, nem eredeti csomagolásban, használt volt, nem fért be az easyboxba, ezért visszaküldték az elosztó központba, így további késedelem keletkezett.A termék egy orvosi eszköz, mely használtan és hibásan érkezett, egy csavar megszakadt és lötyög, ezért a termék még ráadásul veszélyes is. A beszállító nem küld alkatrészt.Egy elnézést-t sem kaptam. Az Emag és a szállító cég, a Sameday egymásra mutogattak a késés miatt és mindkettő azt mondta, hogy a másik tud segíteni.Elfogadhatatlan szolgáltatási színvonal.
Luca Kondász
04.09.2023
eMAG – Extreme Digital
Az előre kifizetett, 2 napos kiszállítással ígért csomagom egy hónap után sem érkezett meg. Többszöri megkeresés után sem adta tájékoztatást a csomagról, csak habogtak, hogy nem válaszol nekik a futárszolgálat. A Sameday pedig egy vicc... 3 hét után előkerültek egy SMS értesítéssel, hogy aznap érkezik a csomag, én ezután telefonon leegyeztettem velük, hogy módosítanám a címet. Másnap a futár ismét a régi címre próbálta meg kiszállítani, azóta pedig újra eltűnt a csomag az éterben... Ha lehetne ezt az egy csillagot sem adnám oda nekik, nullát érdemelnek... Senkinek nem ajánlom!
xyzzs zyxzs
03.09.2023
eMAG – Extreme Digital
Katasztrófa ez a cég. Mindent elárul róla az a tény, hogy még egy olyan dilettáns, szakmájához nem értő céggel dolgozik együtt, mint a sameday. Hogy merik kiírni, a szállítás várható időpontjára a 3-4 munkanapot, amikor 3-4 hét alatt sem jön meg a rendelt termék?! Ez a fogyasztók teljes félrevezetése. Nagyon örülnék, ha ennek végre lenne valami hatósági szankciója, mert az internet épp, hogy fel nem robban azoknak az elégedetlen vásárlóknak a hangjától akik szídják az emagot és ezt az utolsó semmirekellő sameday nevezetű futárszolgálatot".Az árúkereső kérdőívében kérte
Tamás Hajdú
02.09.2023
eMAG – Extreme Digital
A negatív értékelésünket nem teszik közzé a termék alatt. Így böngésszen mindenki az emagon...Hiányoztak kiegészítők a kiszállított termék csomagjából. Az ügyfélszolgálat egy buta chatbot, a szerencsén múlik hogy sikerül-e valaha élő emberrel beszélni. Hiába küldtünk képet hogy mi jött ahhoz képest ami termék oldalán szerepel egyszerűen az a válasz hogy szerintük minden rendben.A termék oldalán nem lehet rossz értékelést adni, egyszerűen nem teszik közzé.
Róbert Singer
01.09.2023
eMAG – Extreme Digital
Bátran merem állítani, hogy a világ legpofátlanabb cége. Egy rendelésünkről több mint 2 hétig semmilyen információ nem érkezett, ügyfélszolgálat nincs, így semmilyen problémát nem tudsz intézni, és kiderült, hogy ők csak egy külső, szintén teljesen megbízhatatlan céget hirdetnek" úgy mond. Fel sem fogom

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Váci út 1-3, 1062
eMAG – Extreme Digital