Noresa Étterem és Panzió Szálka, Kossuth Lajos u. 68, 7121

Janka Karácsony
29.11.2023
Noresa Étterem és Panzió
Kedvenc éttermünk, ha arra járunk, betérünk. Kiszolgálás, ételek 10/10. Hasonló színvonallal Széll Tamás Michelin csillagos bisztrójában találkoztunk. Mindenképp jövünk még.
Zoltán Horváth
20.11.2023
Noresa Étterem és Panzió
Azt hiszem csak egy szó is elég FANTASZTIKUS!!!Minden ètelben volt valami különleges! Talán ami miatt ilyen finomak, az az, hogy szívből készülnek!!Nagyon szèpen köszönjük ezt a szép estét!!!!!Kitti&Zoli
Csaba Tóth
09.10.2023
Noresa Étterem és Panzió
Egy fárasztó túra után tértünk be, porosan, éhesen, szomjasan. Kiszolgálás udvarias, mondhatni úrias, gyors és nem tolakodó, de alapos gasztronómiai tájékoztató- nem csak szemmel és ízekkel, hanem informális szinten lenyűgözött. Az étlap nem étek tömeget kínál, hanem pár igényesen készített fogást, pont annyit ami szükséges. Köszönjük ment az 5 csillag
Balázs Czétényi
30.09.2023
Noresa Étterem és Panzió
“Fantasztikus élmény volt! A szoba nagyon kellemes és tágas, és nagyon jól van berendezve. A reggeli pedig egyszerűen fantasztikus volt! Sehol nem kaptunk még ilyen bőséges és finom reggelit! Házi sonkák, sajtok, különböző krémek, lekvárok, többféle kenyér,croissant közül választhatunk. Szó szerint nem bírtunk betelni velük.Sajnos nem tudtunk ott ebédelni, de biztosan visszatérünk, hogy ezt pótoljuk!A tulajdonosok nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, és mindent megtettek azért, hogy otthon érezzük magunkat.Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Géza Szentgyörgyi
21.09.2023
Noresa Étterem és Panzió
Kislányom ballagását tartottuk itt.Udvarias kiszolgálást és finom ételeket kaptunk ezen már csak a hatalmas adagok tudtak javítani.Csak ajánlani tudom mindenkinek!
Ági Práger
12.09.2023
Noresa Étterem és Panzió
Barátokkal összesen 8 fővel vettük igénybe 2 éjszakára a panziótegy szálkai illetve szekszárdi bortúrai program miatt, ami nagyon nagyon jó döntés volt. Egy végtelenül hangulatos, ízléses tiszta panzió, nagyon kedves, türelmes és segítőkész tulajdonosokkal és személyzettel. A reggeli nagyon választékos és isteni finom. Mondhatom azt hogy egy gasztronómiai utazáson vettünk részt a barátainkkal. A vacsora is isteni volt. Nyugalom és csend jellemzi a falucskát is, igazi kikapcsolódás a tiszta és rendezett kis faluban.
Barbara Csinkov
Noresa Étterem és Panzió
Innovatív, remek, kreatív konyha helyi/szezonális alapanyagokból, szeretettel és törődéssel elkészítve és tálalva. A séf munkájától a felszolgálásig kohézió, egységes koncepció. Minden pillanata felejthetetlen, ahogy mondtam a helyszínen, az ember legszívesebben megölelné a séfet és a felszolgálót is. Ha nem lenne olyan meseszép Szálka, akkor is érdemes volna eljönni a Noresaért, de így kötelező. Biztosan visszatérünk, tíz csillagot is adnék, ha lenne annyi.
Csaba Gyimesi
Noresa Étterem és Panzió
Sajnos csak az étteremben voltunk egy családi szülinapon, de maximális élményt nyújtott a magas színvonalú gasztronómiai. Családias, barátságos hely és vendéglátók, finom ételek, csodálatos tálalás. Örülök, hogy rátaláltunk, biztos ismételünk! Sok sikert kívánok! Aki arra jár, ne hagyja ki, nem fog csalódni!
Tibor Szekely
Noresa Étterem és Panzió
Két éjszakára érkeztünk feleségemmel egy gyermekmentes" hosszú hétvégére.A szálláson a parkolás kb. 6 autónak biztosított kényelmesen
Bálint Bera
Noresa Étterem és Panzió
Egy hétvégét töltöttünk itt ketten. Szálka egy csendes, dombos-völgyes helyen fekszik. A panziótól a kis tó néhány perc laza séta. Étkezés: Javaslom a reggeli igénybevételét, sokféle házi finomsággal készülnek a háziak. Főétkezésekre kétféle étlappal, egy szezonálissal és egy állandóval készülnek- mindkettőt végig kóstoltuk és nem csalódtunk! Nemcsak az ételek minősége, de a tálalás és a hozzá társuló felszolgálás is páratlan. A szállásra csak azért adtam négyest, mert számunkra a vintage kicsit elvesz a ház eredeti hangulatából - ám ettől függetlenül kiváló minőségű a kivitelezés. Ha ez lesz mostantól a falusi vendéglátás sztenderdje, akkor jó úton vagyunk! :)