Gránit Bank Budapest, WestEnd City Center, 24, Váci út 1-3

Gránit Bank



166 Értékelések
  • péntek10:00–18:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő10:00–18:00
  • kedd10:00–18:00
  • szerda10:00–18:00
  • csütörtök10:00–18:00


Gránit Bank Budapest, WestEnd City Center, 24, Váci út 1-3


Az üzletről

Gránit Bank - a DigitálisBank | Online magyar bank | Gránit Bank digitális magyar bank, mely kényelmes és biztonságos pénzügyi szolgáltatásokat nyújt online csatornákon, lakossági és vállalati ügyfeleknek.

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3615100527
Budapest, WestEnd City Center, 24, Váci út 1-3

Nyitvatartási idő

  • péntek10:00–18:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő10:00–18:00
  • kedd10:00–18:00
  • szerda10:00–18:00
  • csütörtök10:00–18:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

Karel Tot
05.12.2023
Gránit Bank
100%ig digitális ügyintézésre teljességgel alkalmatlan. Mindenhez telefon / videohívás szükséges. Ezek kezeléséhez viszont nincs megfelelő számú személyzet. Vagy komoly létszámbővítés vagy inkább a sugallt 100% digitalizáció felé elmozdulás nem ártana.
Barbara Tóth
23.11.2023
Gránit Bank
Semmi kedvesség nincs a hölgyben, aki itt dolgozik, sem most, se régebben. Pár éve nyitottam itt számlát, akkor is sajnos nála. Ma ugyanolyan volt, mint számlanyitáskor. Rideg, kimért, kedvetlen, nem tud mosolyogni :(Ilyen hozzáállással nem kéne olyan helyen dolgoznia, ahol közvetlen kapcsolatban van az ügyfelekkel.
Dávid Szabó
22.11.2023
Gránit Bank
Bababáró hitel végtölesztésével kapcsolatban lettek volna általános kérdéseim de a hölgy közölte, hogy keressem azt akinél felvettem (náluk vettem fel). Még általános, a weboldalukon található információkat sem akart adni. Értem, hogy nem minden alkalmazott hitelszakértő de általános kérdésekben sem lehet hozzájuk fordulni? Mindezt ráadásul lekezelő stílusban.
asdasdasd fdasfdasfas
21.11.2023
Gránit Bank
Digitális banknak hívják magukat, de lassan minden versenytárs messze sokkal rugalmasabb és jobb lehetőségeket nyújt. Szinte minden banknál alap azok a digitális kártyák, amiket akár csak pár percre létre lehet hozni egy egyszerű vásárláshoz, utána pedig akár azonnal megsemmisíthetők. Sok helyen messze közelebb van a deviza átváltás a középárfolyamhoz, és nem 1,5%-ot vonnak le, mint a Gránitnál. Hasonlóan gyenge szolgáltatásról árulkodik, amikor negyed óra válrakoztatás után az automata ügyfélszolgálat azt válaszolja, hogy jelenleg nem tudják fogadni a hívást, és később visszahívnak, ez a később pedig két teljes hetet jelent.Euro alapú számla létrehozása is rugalmatlan, ráadásul évek óta ígérgetik, de még mindig nem lehet hozzá kártyát igényelni. Így egy külföldi utazás során természetesen nem lehet a már deviza számlán lévő devizával vásárolni, hanem a forint számláról kell a még kedvezőtlenebb árfolyammal.Pár éve talán még tényleg digitális bank volt, amikor az összes többi versenytárs még a közelében sem volt a digitalizációnak. Mostanra lemaradt, rugalmatlan, csökken a színvonal, és ha bármi egyébre szüksége van az embernek a sima" utaláson és kártyás vásárláson kívül
akos stadler
28.10.2023
Gránit Bank
200km utazás után az ügyintéző közölte a rossz hírt… nem sikerült az ígért 24h belül elfogadni/bírálni/elolvasni a “kkv jelentkezésem”, amit digitálisan/online megtettem a követelményeknek megfelelően.Csalódás! Kerülendő!
Andris Kardos
07.10.2023
Gránit Bank
azt képzeltem hogy egy digitális bank" kínál csak digitális bankkártyát
Zsolt Jakab
17.09.2023
Gránit Bank
Köszönöm, hogy a Gránit bank, hogy fejlesztéssel kapcsolatos levelekre nem képes válaszolni 2 hónapja. Aztán telefonon jeleztük, mondták, hogy előre veszik a sorban, annak megint 1 hónapja. Hát így fogom én is ajánlani ezt a bankot a webáruházas ügyfeleinknek. Tohonya lusta egy banda.
Ádám Horváth
13.09.2023
Gránit Bank
Gyorsan el tudtam mindent intézni, amit akartam. Ajánlom őket
György Varga
06.09.2023
Gránit Bank
A legeslegrosszabb ügyfélélmény, amivel valaha is találkoztam. Zöld hitel igénylés: március 20-án beadtam minden dokumentumomat hiánytalanul az online felületükön, az értékbecslési díjat is pár nappal előtte befizettem. Teltek múltak a napok, majd a hetek, én meg vártam. Hetente kaptam új személyes hitelügyintézőt, akinek írtam is azonnal, hogy hogy áll a kérelmem, minden rendben van-e, kell-e valamilyen hiánypótlás. Természetesen semmi válasz nem jött és még a telefont sem vették fel. Közben teltek a napok és az adásvételi szerződésben szereplő határidő egyre inkább közeledett (május 3). Ezt a határidőt is többször leírtam nekik, több e-mailben, Facebook-on is, mindenhol. Nem jött válasz, semmi kommunikáció nem volt. Április közepén már nagy nehezen el tudtam érni a hitelügyintézőmet, úgy, hogy előző hitelügyintézőimnek is szóltam és nagy nehezen visszahívott, viszont semmilyen konkrét tájékoztatást nem adott, hogy jut-e a keretből, csak annyit, hogy 1-2 munkanapon belül lesz döntés és ment tovább a köntörfalazás. Természetesen semmilyen döntés nem lett, utána még párszor el tudtam érni, akkor sem volt semmilyen konkrétum. Majd április 22-én kaptam egy e-mailt, hogy elutasították a kérelmemet. Fizetési határidő előtt 2 héttel… Ekkor tudtam meg, hogy a kérelmemet még csak be sem fogadták, senki át nem nézte, értékbecslő kint sem volt az ingatlannál. Más banknál (OTP, Raiffeisen) az ebben az időben beadott kérelmeket simán ki tudták szolgálni. A Gránitnál nem, mert valami nagyon durván inkompetens bankról van szó. A legrosszabb, amivel valaha is találkoztam. Ez a szánalmas bank kb 20 millió Forint veszteséget okozott nekem, mert a keret elfogyott és piaci hitelt kellett megigényelném majdnem tripla akkorra kamattal. Az volt a szerencsém, hogy nagyon korrekt és rendes fejlesztőtől vettem a lakást, aki nem számított fel kötbért a késedelmes fizetés miatt, tekintettel a helyzetemre, illetve a Raiffeisen banknál, ahova piaci hitelre beadtam a kérelmemet viszonylag alacsony kamattal, gyorsan, profi módon, szerződés módosítás nélkül tudtam igénybe venni a piaci hitelüket. A Gránit bank felajánlott a veszteség miatt egy alamizsna kamatú piaci hitelt, ami alig volt a piaci kamatok alatt, amit persze, hogy nem fogadtam el. Soha többet nem akarom látni ezt a borzalmas bankot és senkinek nem ajánlom, hogy náluk nyisson számlát, vegyen fel hitelt, bármit. Kerüljétek el messziről!
Máté Szedlák
03.09.2023
Gránit Bank
Elképesztő gyorsasággal végeztem az ügyintézéssel. A kedves ügyintéző azonnal fogadott és intézte a felhatalmazó levelem.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, WestEnd City Center, 24, Váci út 1-3
Gránit Bank