Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. Nagykanizsa, Kisfaludy Sándor u. 15, 8800

Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.



37 Értékelések
  • péntek8:00–14:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–14:00
  • kedd8:00–14:00
  • szerda8:00–20:00
  • csütörtök8:00–14:00


Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. Nagykanizsa, Kisfaludy Sándor u. 15, 8800


Az üzletről

Délzalai Víz és Csatornamű ZRt. - dzviz.hu | A Délzalai Víz és Csatornamű ZRt. hivatalos weboldala

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3693509540
Nagykanizsa, Kisfaludy Sándor u. 15, 8800

Nyitvatartási idő

  • péntek8:00–14:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–14:00
  • kedd8:00–14:00
  • szerda8:00–20:00
  • csütörtök8:00–14:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Betéti kártyák
  • NFC-mobilfizetés
  • Hitelkártyák


Ajánlott értékelések

Attila R
07.12.2023
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.
Vízmérő állás bejelentő rendszerük kritikán aluli. Ők az egyetlenek ,akiktől még a hagyományos sárga csekket kapom, a mai digitális világban. Van mód rá ,hogy elektronikusan rendezzem a számlákat, de olvassátok el a weblapjukon , hogy milyen módon lehet ezt megtenni.
75 pubi
21.11.2023
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.
Rendszeresen koszos sáros víz folyik a csapon.Hibabejelentő többszöri felhívás után azt a választ adta nem tudnak mit csinálni.Nemrégiben meg lenyilatkozták hogy milyen jó minőségű a víz.Hát nagyon szívesen megitatnám a tisztelt vezetőikkel. Kíváncsi lennék lenne e gusztusuk meginni. Undorító társaság akár a vizük!
Anita Marton
11.11.2023
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.
Házvásárlás után nem lehet elintézni az óra átírást. Személyes fogadás nincs a több mint egy hónapja ajánlva elküldött kitöltött kérvényre + csatolt mérő állás tulajdoni lap stb nem válaszoltak, mintha el sem küldtem volna az ügyfélszolgálatot elérni nem lehet több mint egy órás várakozás után sem veszik fel!! Nem tudom kit kell le* *ni hogy valaki végre megemelje a valagàt!!!!
András Biró
05.11.2023
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.
E-számlára szól a szerződésem, amin tudtommal nem kértem változtatást. Két év után gondoltak egyet és postai úton küldték meg. Teljesen véletlenül kaptam meg, mivel ráadásul a régi címemre küldték.A tulajdonosváltozás átírása nálam sem akar összejönni.
Torma Zoltán
09.10.2023
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.
Kár, hogy mínusz 5 csillagot nem lehet bejelölni, mert az jobban tükrözné az elégedettséget.Hibabejelentés ( közérdekű ) miatt 5 perc 30 másodpercet tartottam a vonalat, mert hívásom fontos számukra"
Judit Rasztik-Kovats
25.09.2023
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.
Némi késedelmes választ, félreértést követően (önhibájukon kívül), mind az Ügyfélszolgálat, mind a Galamboki Üzemvezető maximálisan segítőkészek, kedvesek voltak. Minden szükséges tájékoztatást megadtak és azon voltak, hogy elégedettek legyünk a probléma megoldásával. Pozitív tapasztalat! Köszönjük.
Anikó Scheib
18.09.2023
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.
Sajnos nem lehet őket elérni se emailben sem telefonon.Vicc hogy folyton minden ügyintéző foglalt.10 perceket tartja az ember a telefont,de mindenki foglalt .. Győr-Moson-Sopron megyèben ezerszer jobb az ügyintèzès!!!!!!
Legar Janosne
17.09.2023
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.
Telefonon szerettem volna felvilágosítást kérni számlával kapcsolatban, de nem lehet kivárni, hogy végre egy ügyintézőt kapcsoljanak.
Gergo Szabo
08.09.2023
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.
Szanalmas, szinvonatalan. Remelem minel hamarabb eljon az az ido, mikor nem csak egy szolgaltato lesz elerheto, es a felhasznalok a szolgaltatasok ( nincs elektronikus szamla, diktalas minden masodik honapban, ,lassu ugyfelszolgalat, draga szolgaltatas, pontatlan, bonyolult adminisztracio) szinvonala alapjan tudnak valasztani szolgaltatot.
Betti Ujjné
03.09.2023
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.
isztelt szolgáltató!Kicsit felháborít , hogy a telefonos ügyfélszolgálat konkrétan nem elérhető. Az automata az elején mindent felsorolt amire konkrétan senki sem kiváncsi, pl paragrafusok...Aztán felszólítanak,hogy a beszélgetés után elégedettségi kérdésekre válaszoljak . Mégis mikor amikor 10 percig fel sem veszik. Más szolgáltató legalább időnként bemondja hogy foglaltak a vonalak.Erre úgy látszik már nem futja Önöknek.Egyszerüen szánalmas és felháborít .Ha a vonal ingyenes volna , akkor sem lenne elfogadható , de így az én pénzem és az én időm fogy ! Minek van telefonos ügyfélszolgálat ?? Szép napot!Ujjné Bernadett

Értékelés hozzáadása

Térkép

Nagykanizsa, Kisfaludy Sándor u. 15, 8800
Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt.