VakVarjú Étterem Pest Budapest, Paulay Ede u. 7, 1061

$$

VakVarjú Étterem Pest Budapest, Paulay Ede u. 7, 1061

VakVarjú étterem - Belvárosi Varjú-élmények a Paulay Ede utcában! | VakVarjú étterem - Egy hely, ahol jó (l)enni! Étterem, ahol Vendégeink mindig otthon érezhetik magukat. Legyen szó üzleti ebédről, baráti találkozóról vagy a gyerekekkel elköltött vasárnapi ebédről. Kárrr lenne kihagyni!

Budapest, Paulay Ede u. 7, 1061

• Wi-Fi
  • Családbarát
  • Helyszíni bár
  • Biztonságos hely a transzneműek számára
  • LMBTQ+-barát
  • Nagyszerű koktélok
  • Élőzene
  • Egészséges ételek

Zoltán Bari-Kocsis
29.11.2023
VakVarjú Étterem Pest
Mi az összes Vakvarjú étteremben voltunk már, de sajnos ez a hely a többitől nagyon messze van az ételek tekintetében. Ropogós csülköt rendeltünk 2 adagot illetve a lányunknak fogas filét. A csülök nagyon száraz volt, és az ízén is lehetett érezni hogy nem volt friss. A fogas teljesen íztelen volt, a hozzá tartozó garnélarákot nem kaptuk meg csak miután szóltunk. A megszokott sárgabarackos limonádé is teljesen más volt mint a többi helyen. Jeleztük a pincérnek a panaszunkat és 2 ajándék desszertet szerettek volna vigaszul adni, de inkább hogy abban sem csalódjunk inkább nem kértük. Mindenképpen megyünk még Vakvarjú étterembe, de ezt a helyet többet nem látogatjuk meg.
Bálint Vizy
06.10.2023
VakVarjú Étterem Pest
Hízott kacsamáj lecsóval és pitakenyér: lecsó tökéletes volt , a máj csirkemáj volt kacsazsírban lepirítva és valami gyenge minőségű házi" pitakenyérrel közel 8k-ért... ráadásul némi epét is rajta hagytak a májonRobogós csülök rozmaringos burgonyával: a csülök bőre enyhén odaégetve keserű volt
Ferenc István
VakVarjú Étterem Pest
Mint mindig kiválók az ételek, a kiszolgálás profi. Újítások is vannak, személy szerint a régi tálalás nekem jobban tetszett és a páromnak is. Az ételek finomak voltak, a húslevesnél házi tésztából készült csigatészta volt, nekem itt az eredeti tészta jobban ízlett, de a leves finom volt. Összegségében az étterem, az ételek nagyon jók. Csak ajánlani tudom ezt az éttermet, az biztos, hogy hamar vissza fogunk megint jönni, szinte már állandó, hogy ide jövünk.
Tamás Kádár
VakVarjú Étterem Pest
Nagyon finom ételek! Nagy adagok. A húsleves nem az én ízvilágom volt, vagyis nem az a szokásos falusi. De a főétel kárpótolt. Nagyon ízletes volt! Megfelelő kiszolgálás. Finom sör. Kicsit zsúfolt volt. Jó ha foglal helyet az ember. Ajánlom!
Evi
VakVarjú Étterem Pest
Szep hangulatos hely. A pincerek kedvesek, mosolygosak. Mivel mi hatul uktunk, igy a zongora jatek nem hallatszott sajnos. 5*Az etelek nem tul nagyok, finomak, de tularazottak, foleg a desszert, ami olyan 2200-2400 ft. 3*Jol ereztuk magunkat, de ehesen tavoztunk.
Emese Péter
VakVarjú Étterem Pest
Nagyon finomak az ételek, eddig bármelyik VakVarjú éttermet látogattam meg, ebben sosem kellett csalódnom. Az ételek minőségéről tényleg ódákat tudnék zengeni, a találalás is gyönyörű. :-) Valószínűleg a lokációnak köszönhetően viszont túlzsúfolt a hely, ez egy picit nyomasztó volt, a pincérek picit fáradtnak, kedvtelennek tűntek. Asztalfoglalás nélkül nem biztos, hogy bejut az ember, de ez is csak azt mutatja, mennyire népszerűek. :-)
Andrea Czirjak
VakVarjú Étterem Pest
Asztalt foglaltunk 4 főre, jól tettük mert pénteken 13 óra körül már nagyon sokan voltak. Nagyon finom volt minden fogás amit rendeltünk. Udvarias és gyors volt a kiszolgálás.
Péter Veres
VakVarjú Étterem Pest
Kétség kívül jó hely, finom ételek, hibátlan bélszín, szép textúrák (de nem nyerte el tetszésemet miden körét társítas), nagyon jó sör (kézműves apa, ami aranyvarjú néven fut), a káoszban is igyekvő, nyelveket beszélő személyzet, nem olcsó de nem is kiemelkedően drága. Ami miatt nem adok 5 csillagot, az csak is a tumultus miatt van, konkrétan sorban állás van és rengeteg ember van bent ami miatt kicsit piac érzésem volt, pláne hogy hiába volt időpontunk, egy negyedórát várnunk kellett az asztalunkra.