Király Étterem Pannonhalma, Petőfi u. 8/b, 9090

• Wi-Fi
  • Csak készpénz
  • Családbarát
  • Biztonságos hely a transzneműek számára
  • Női tulajdonúként megadva

Ferenc Németh
18.11.2023
Király Étterem
Nagyon finom ételek, ráadásul mérsékelt árakon. Kiszolgálás példaértékű.
Ágnes Molnár
03.10.2023
Király Étterem
Nem is tudom, hogy jellemezzem. Az elején minden jól indult. Kedvesek voltak érkezéskor, rendelni is normális időben ment. Viszont az étel kb 40 perc után került az asztalra 4 főnek. Jó, láttuk, hogy pörgés van, megértettük, nem is tettük szóvá. Ám a rendelést nem sikerült jól teljesíteni. 4 főből 3nak nem azt vagy nem úgy hozták ki, ahogy kértük. Pedig a felszolgáló mindent felírt papírra, mi úgy láttuk. Ami viszont a legsúlyosabb dolog volt, hogy egy 14 éves gyerek megkérdezte, hogy xy ételt lehet-e gomba nélkül kérni,mert ha nem akkor inkább mást kér. Azt mondta a pincér, hogy megoldható. Erre a kihozott étel tele volt gombával. Hogy miért nem szóltunk érte? Hmmm... Már előtte a kihozott savanyúságot visszaküldtük, mert nem azt kaptuk amit kértünk cserébe kaptunk egy jóval kisebb adagot, az egyik köret nem az lett amit kértünk, így ő már nem mert reklamálni, nehogy baj érje az ételét. A hab a tortán, hogy a végén kértünk kávét és elfelejtették!!! Kértük végül a számlát és a tesóm azért csak rákérdezett a kávéra és akkor derült ez ki. A kávé végül nem szerepelt a számlán. Szóval nah... Amúgy az étel sem volt valami jó. A gombát természetesen kipiszkálta a kamasz (gyönyörűen festett a tányér széle), a tesóm étele hidegen jött, az enyémnél meg csak a panír volt nagy de a benne leledző hús igen csekély méretű volt és még ki is volt száradva. Vagy nem voltunk szerencsések ezen asztalnál vagy amúgy is ilyen alapból a kiszolgálás. Nem fogjuk megtudni.
Attila Mekli
12.09.2023
Király Étterem
Korrekt, ehető ételek de semmi kimagasló. Sajnos a húsok amiket ettünk szárazak voltak, de ennek ellenére ízletesek.
Rita Schlett
09.09.2023
Király Étterem
Eddig háromszor jártunk itt, mindhárom alkalommal vasárnapi ebédre. Erősen ajánlott előre asztalt foglalni, mert ez egy népszerű ebédelő hely a pannonhalmi diákok és családjaik körében, amikor látogatás van a gimiben.Az ételek mindhárom alkalommal teljesen rendben voltak, az adagok bőségesek, az ízek finomak, az árak korrektek. A kiszolgálás is kedves. A cigánypecsenyét is nagyon ízletesen készítik, nem volt benne hiba.Kedves, hangulatos kis hely, ajánlom mindenkinek. Biztosan visszatérünk még.
Károly Gér
Király Étterem
Nagyon finom volt az étel és a kiszolgálás is gyors és udvarias volt.
Dalma Palkovics
Király Étterem
Egy csoportos kirándulás alkalmával foglaltunk asztalt 8 főre. Az étterem utca felőli részén végig üveges a felület, kellemes, hangulatos a helyiség. A felszolgáló személyzet mindvégig kedves és figyelmes volt. Annak ellenére, hogy sokan voltunk, nem volt kavarodás a rendeléssel. Hamar megkaptuk az ételeket. A májgombóc leves finom és hatalmas adag. A kétszemélyes Zabál-tálon rántott ételek vannak, 2 személynek is sok, kényelmesen 3 főnek is elég. A többi főétellel is minden rendben volt. Desszertnek gesztenyepürét kértünk, amit nem bántunk meg. A limonádéjuk is meglepően finom volt, kevés helyen készítik el finoman. Meg voltunk elégedve mindennel, ha legközelebb erre járunk, ismét itt ebédelünk.
Oliver Lengyel
Király Étterem
Az étel rendben volt, a szemelyzet fogyelmes, de rengetegen voltak húsvét hétfőn, így alig tudtunk leülni és sokat is kellett várni az ételre. Ár -ertek arányban árban van.
Gábor Szőke
Király Étterem
Ár érték arányban jó hely, és a kiszolgálás is remek volt. Köszönjük szépen!