Tanyacsárda Baja Baja, Tanya I. körzet 7, 6500

Ibolya Béres
05.11.2023
Tanyacsárda Baja
Kellemes környezet, udvarias kiszolgálás, finom ételek, jó ár-érték arányban. Először voltunk itt, de szeretnénk a többi halból készült fogásokat is kipróbálni.
Patrik Pojnár
28.10.2023
Tanyacsárda Baja
Baráti társasággal kerestünk egy kellemes ebédre éttermet, és nem is választhattunk volna jobban. Maga a hely kissé eldugott, de táblák segítették az akadálytalan megtalálást. Érkezéskor máris az ajtót nyitva fogadtak, mintha csak ez lenne a legtermészetesebb dolog, pedig a legtöbb helyen ez luxus :DAz étterembe belépve kellemes hőmérséklet, tiszta kulturált terem, tiszta mosdó épp mint amit elvár az ember.Barátságos, illedelmes személyzet csárda szintet messze meghaladó profizmussal és precizitással. Italok hidegek és hűsítőek, ételek rendkívül frissek és izletesek. A frissességből adódóan rendkívül melegek, amit kérésre még hűtöttek is. Csülkös pacal nr.1. jobbat nem is lehetett volna választani.Árak tekintetében 2023as inflációval és nyersanyag árakkal számolva meglepően alacsony"
Dalma Palkovics
21.10.2023
Tanyacsárda Baja
A közelben volt dolgunk, így nem akartuk kihagyni egy bajai étterem látogatását. Szerencsénk volt, mert asztalfoglalás nélkül 1 szabad asztal volt, ahol helyet foglalhattunk, egyébként teltház volt. A bajai halászlé kihagyhatatlan volt, tökéletesen elkészítették.Harcsapaprikás túrós csuszával bármennyi pénzt megér. A cordon bleu hatalmas adag. Természetesen mindennek elcsomagoltattuk a felét, nagyon kiadós minden étel, nem tudtuk megenni, de muszáj volt többfajtát megkóstolni. Pozitív élményekkel indultunk haza annak reményében, hogy ide még visszatérünk. Minden pincér nagyon kedves, jó hangulatú a személyzet.A parkolóban van elegendő hely az autóknak.
Noémi Illés
15.10.2023
Tanyacsárda Baja
Szuper ételek, nagyon kedves kiszolgálás, rend, tisztaság, és jó nagy adag. Senki nem maradt éhesen.
Laza Van
12.10.2023
Tanyacsárda Baja
Először is, tök jó, hogy le tudtunk állni a lakóautóval is. Nekem nagyon tetszett a szép és rendezett környezet, figyeltek a részletekre, hogyha a teraszról nem is lenne éppen szép kilátás akkor ez egy kép segítségével megoldva. Ezért egy külön 5csillag járna, nagyon figyelmesek. A kiszolgálás kedves és gyors, és az ételek nem csak szépek, de tényleg finomak is, ár érték arányban nagyon megéri. Tele is ettük magunknak, ha nem járnának ennyien arra maradtunk volna aludni, mert holnap tuti visszatérünk és eszünk egy halászlét is.
Baukál Gábor
25.09.2023
Tanyacsárda Baja
Zseniálisan jó étterem, minden, amit rendeltünk nagyon finom volt. A személyzet kedves, gyors, minden nagyon profi volt.
Timea
Tanyacsárda Baja
Vacsorázni jöttünk ide. Az ételek finomak voltak, azt leszámítva, hogy a hús kicsit sós volt. A kiszolgálók nagyon kedvesek, figyelmesek voltak. Az ételek gyorsan elkészültek. A hangulata is nagyon jó, falusi, olyan mint egy igazi csárda. Parkolni, és ételt csomagoltatni lehetséges. A legtöbb fogást lehet kis adagban is kérni, csak néhány van, amit nem.
Gabor Juhasz
Tanyacsárda Baja
Balkáni motoros túráról tartottam hazafelé és teljesen véletlenül akadtam a helyre. Szerencsémre pont volt még szabad asztal vasárnap a déli órákban. A személyzet rendkívül kedves, a hely tiszta, rendezett. A halászlé pedig nagyon friss és nagyon finom. Csak ajánlani tudom a helyet. Ha legközelebb erre járok biztosan visszatérek.