Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel Szigetszentmárton, Dunapart-Alsó u. 1, 2318

Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel

Étterem és hotel a parton. Mártoni Csárda | Kis-Duna-Nagy élmény! | Álomszép étterem, hotel, rendezvény- és esküvőhelyszín Pest megyében, a Kis-Duna partján, Szigetszentmártonban. Étterem - Hotel - Esküvőház - Rendezvényház

06704488104

Ildikó Varga
24.10.2023
Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel
Esküvőn voltunk a csárdában. Sajnos eleredt az eső, így a ceremónia helyén gyorsan kellett változtatni, amit ügyesen megoldottak. A pincérek folyamatosan lesték a vendégek kívánságait, és gyorsan hozták amiket kértek. Le a kalappal előttük! A pultosok is szuperek voltak! A benti helyszín, kicsit szűkös volt, csak kis létszámú esküvők megrendezésére jó. A hely, Duna part, szuper volt! Az ételek finomak! Családias, kis esküvőknek ideális hely. Az emeleti szobákban lehetőség van a rendezvény után a pihenésre. A rendezvény zaja a fenti folyosón eléggé hallatszik, a szobákban nem tudjuk, mert mi nem maradtunk. Tiszta, kedves hely. Női mosdóban csak 2 WC van, ami szűkösen elég egy nagyobb létszámú rendezvényen.
Dóra Krausz
23.10.2023
Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel
Márciusban voltunk egy rövidhétvégére a Mártoni csárdában. A környék csendes, nyugodt, nagyon ellazító. A csárdában dolgozók nagyon kedvesek, figyelmesek és azonnal segítenek, ha valami szükség lenne. A konyha szenzációs, nagyon finiman főznek! Nekem speciális ételallergiám van (olaj), de ezt is gördülékenyen kezelték, és számomra is készítettek olyan ételeket, amikre nem is számítottam. Volt szerencsénk a tulajdonossal is találkozni, kedves és barátságos volt nagyon. Innen is szeretnénk megköszönni, hogy ilyen szuper, tiszta, csendes, szép helyet tart fenn a pihenni vágyóknak. :)Sakk kedvelők figyelmébe ajánlom, hogy a hallban van egy gyönyörű versenysakktábla használatra készen. ;)
Anett Keszey
21.10.2023
Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel
Bárhová utaztunk eddig az országban, mindenhol kedvesen és barátságosan fogadtak minket. Ez volt az első szállásunk, ahol könyörögnünk kellett minden fontos információért, mert a személyzet saját magától nem tájékoztatott semmiről. Sem a lehetőségeinkről a szálláson, sem a környékbeli látnivalókról. Az ételekkel nem volt gond, bár a személyzet a reggelire sem figyelt egyáltalán, hogy elfogyott-e bármi, és maradt-e a reggelizni készülő vendégek számára. Valamint, a recepció sokszor nagyon sok ideig állt üresen, és amennyiben bejelentkezni szeretne egy vendég vagy kérne egy kávét, ezt várakozással teheti meg.Értjük, hogy esküvő szezon van, és minden dolgozó nagyon fáradt. De a barátságtalanság, a kedvesség hiánya teljességgel rányomta a nyaralásunkra a bélyegét. Szoba és a kilátás volt pozitív, de sajnos ennyi került a pozitív listánkra.
Annamária Sebestyén
24.09.2023
Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel
Gyönyörű panorámás az étterem. Festői környezetben van a csárda. Nagyon finomakat ettünk. Kellemes volt a jakuzziban pihenni. Jó volt más szállóvendégekkel billiárdozni. Kedves, segítőkész volt a személyzet. Még kerékpárt is tudtunk bérelni. Aki szereti a természet közelségét, a madárcsicsergést és szeret finomakat enni, annak csak ajánlani tudom ezt a helyet. Már voltunk itt korábban ebédelni. Most meg is szálltunk. Nagyon jól éreztük magunkat. Sikerült feltöltődnünk.
Lajos Pöpperl
23.09.2023
Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel
Betértünk ebédelni és áldom a sorsot,hogy ide vezérelt. Isteni finom halászlé,szarvaspörkölt,fokhagymás,pirított csuszatésztával,udvarias,előzékeny kiszolgálás. Az ételek forrók voltak,az italok hidegek. Igazi,profi vendéglátással találkoztunk. Az étterem és kerthelyiség gyönyörű. Gratulálok a vezetőknek és köszönöm a személyzetnek. Élmény volt.
Tamás Gelencsér
22.09.2023
Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel
Csodálatos panoráma nyílik a szobádból a Kis Dunára. Kényelmes erkélyes, klímával felszerelt szobák. A wellness részleg látogatása is kedvező, mivel 1-1 óra privát wellness használat lehetséges, minden nap! 2 db jakuzzija van. Tágas panorámás étterem kerthelységgel. Étlapja változatos. Kedves, segítőkész személyzet. Csepel sziget fővárosa Ráckeve csak 9 kilométerre fekszik.
Sándor Nyerges
19.09.2023
Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel
2 éjszakát töltöttünk el. A felmerült problémákat azonnal és rugalmasan megoldották. Szuper jó hely , kedvesek, barátságosak. Az étterem kiváló.
Lengyel Maris
Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel
Asztalt foglaltam, nem volt meg, mutatták ők hogy hova üljünk. Mellettünk lévő asztalt törölték, miután nem vették észre, hogy a mi asztalunk is koszos, szólni kellett, hogy töröljék le. Kértünk 2 kancsó limonádét, amit fél óra múlva kaptunk meg.A felszolgáló, hölgy közölte, hogy nem szeretik a konyhán, a köret variálását, mert ezt egy kisgyerek kérte, hogy ne krumpli, hanem rizs legyen a köret. 2 fa dobozkában kihozták az evőeszközöket betekerve fehér anyagszalvétában, mindkettő koszos volt az egyik pörkölt szaftos, másik zöldes foltos. A szarvas és a marha pörkölt nagyon kemény volt, a kapros fokhagymás pirított csusza tészta nemhogy pirítva nem volt, szét volt főve ízetlen volt. Igen rászántam az időt, hogy leírjam, mert véleményem szerint ezt egy szimpla vendéglátó helyen nem lehetne megengedni maguknak, nemhogy egy magukat színvonalasnak hírdetett étterem, csárda, panzió meg ki tudja még milyen elnevezéseik vannak. Senkinek nem ajánlom.Nagy csalódás volt.
Kft Mihály
Mártoni Csárda, Étterem, Rendezvényház, Lakodalmasház és Hotel
Nagy csalódás! A hely csodás, az ott dolgozó 3 főből 1 volt kedves. A szoba egyáltalán nem úgy nézett ki mint a fényképeken.A szobát átvenni 1 perccel se korábban, mondván, takarítanak. Nos, mint a fényképek bizonyítják, nem igazán sikerült, de még a szauna ablakpárkányán is vastagon állt a por. A fürdőben a tükröt fordítva rakták fel, úgy éreztem, mikor hozzá értem, hogy rám esik.Ténylegesen van felújítás, nekünk is arrébb kellett állni, de a munkások és az fő kedves alkalmazott is 3x megköszönte és kért elnézést a kellemetlenség miatt.