DIGI Pont Győr, Vasvári Pál u. 1, 9024

DIGI Pont



228 Értékelések
  • péntek9:00–20:00
  • szombat9:00–20:00
  • vasárnap10:00–18:00
  • hétfő9:00–20:00
  • kedd9:00–20:00
  • szerda9:00–20:00
  • csütörtök9:00–20:00


DIGI Pont Győr, Vasvári Pál u. 1, 9024


Az üzletről

DIGI |

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3617070707
Győr, Vasvári Pál u. 1, 9024

Nyitvatartási idő

  • péntek9:00–20:00
  • szombat9:00–20:00
  • vasárnap10:00–18:00
  • hétfő9:00–20:00
  • kedd9:00–20:00
  • szerda9:00–20:00
  • csütörtök9:00–20:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

Lady S
06.12.2023
DIGI Pont
Azt hagyjuk is,hogy sokszor lassú az internet. Ami felháborítóbb,hogy össze-vissza küldik a csekkeket. Ezért már másodjára fordult elő,hogy elmaradásunk keletkezett.Természetesen legutóbb is és most is befizettük ezt. Az elmaradás miatt múlt héten korlátozták a szolgáltatást. Pénteken kb. 13 óra körül fizettem be a csekket. Most hétfő este 19 óra van és nem sikerült még visszakapcsolni. Havi 6000 Ft-ért ennél azért többet várnék.
Kálmán Budai
28.10.2023
DIGI Pont
Rettenetes szolgáltató. Internet nem jön be, de még a TV adás sem. 21-ik században élünk, és nemhogy az Internet, de még a TV sem jön be.Igazság az, higy nem ajánlom senkinek, de nincs más értelmes opció. Telekom drágább, és nagyjából ugyanilyen rossz!Egy szó mint száz, senkinek sem ajánlom. Inkább olvassatok könyveket, többre mentek. Ha a híreket akarsz naprakészen, inkább vegyél újságot, hamarabb bogozod át, mint mire elindítod a tvt...
Éva Asztalos
24.10.2023
DIGI Pont
Nagyon rossz,le áll, vissza jön,le áll, vissza jön! Amióta újabb lett a régi helyett. Most meg végleg nincs netem,a középső részén megszűnt a világítás a router készülék részén.
Csalogány László
04.10.2023
DIGI Pont
A Személyzettel semmi gond! Megrendeltem a legdragabb parabola internet szolgaltatast. Közölték hogy 4 hónap a varolista. Oké. 4 hónap múlva felhiv egy hapsi román magyar tajszolasal vasárnap este hogy holnap jönne felszerelni 12 órakor Tatabanyarol nem is érti hogy miért öt bízták meg, ott vagyunk e. Mondtam nem mert úgy dolgozunk. Azt mondta ő nem tud mit csinálni szabit vegyek ki. Mondtam vasárnap este hívjam fel a fonokomet hogy szabi kell mert te holnap jössz? Igen. Válaszom nem. Azt mondta majd hív ha Győrbe lesz dolga. Akkor köszi
Dián Kornél
29.09.2023
DIGI Pont
Kedves, udvarias hölgyek a pultban; korrekt árak.Hallottam róluk rosszakat is, majd kiderül, ha lesznek személyes tapasztalataim a szolgáltatásukkal kapcsolatban.Ami furi, h hardverből csak 1-2 db volt megtekinthető, pl telefon, de azok is gagyik.
Katalin Angyal-Hidi
11.09.2023
DIGI Pont
Hihetetlen nem hozzáértés, levegőbe beszélés jellemzi a dolgozóit.A szolgáltatást nem tudom értékelni sajnos, mivel a szerződésben vállalt harminc nap alatt még nem sikerült elvégezniük a munkát.Amire még x*60napot várhatok az érdeklődésemre adott válaszuk alapján. Ez mi? ?
Segesdi Magdolna
07.09.2023
DIGI Pont
Nagyon rossz a szolgáltatás! Állítólag 120 csatornára van előfizetve, de csak 47 csatorna érhető el. Én több, mint 20 évig voltam UPC-s, majd a Vodafone vett át egy másik városban. Olcsóbbért, jobb szolgáltatást kaptam! Felvevős lejátszós médiabox, router bérlés, 145 csatorna, 500-as internet, 7.029,- ft-ért. Itt a semmiért, a 47 csatornáért fizetek 7.890,- ft-ot!!! Nagyon rossz a társaság, sajnos!,
Barbara B
04.09.2023
DIGI Pont
Egy internet szolgáltatónál a versenyképesség az ügyfélszolgálatnál, és hibaelhárításnál, kellene hogy tükröződjön.Egy hét után sem kapok választ levelekre számlazással kapcsolatban viszont az automatikus fizetési emlékeztetők és felszólítások be vannak nagyon pontosan állítva, ezeket megkapom. Automatikus fizetési emlékeztető hiányos, pl a külföldről hívható szám, vagy más kontkt információ nincs megadva menne.Telefonon szintén elérhetetlenek.inkább fizetek többet egy minőségi szolgáltatásért mint ezért.
Viktória Mészáros
03.09.2023
DIGI Pont
Nagyon sokszor jeleztük,hogy se a tv,se az internetszolgáltatás nem megfelelő. Kép szakad,internet hol volt hol nem volt mint a mesékben.Válasz: nem látunk problémát...Váltani nem nagyon tudunk mert itt nincs lehetőség másik szolgáltatóra váltani. Ha tehetném egy fillért nem fizetnék ezért.Legutóbb az ügyfélszolgáltatót már el sem értük... egy rakás sz.r az egész...
Sinka Tamás
02.09.2023
DIGI Pont
Ügyfélszolgálat elérhetetlen!!10- 15 perc hívás után semmi!A hiba bejelentés lehetetlen!!!

Értékelés hozzáadása

Térkép

Győr, Vasvári Pál u. 1, 9024
DIGI Pont