Oxigén sétaút Miskolc, Unnamed Road, 3510

Zsuzsanna Kovács
03.12.2023
Oxigén sétaút
Nagyon szép, vadregényes hely lehetne, de sajnos nagyon el van hanyagolva. Eredetileg ezt a sétautat szerettük volna körbejárni, de hamar elment a kedvünk. Bokáig tapicskoltunk a sárban, szúnyogok hada lepett el, volt ösvény amiről nem tudtuk eldönteni, hogy ez az út akar lenni vagy egy kisebb patak és kitáblázva sem volt rendesen vagy egyáltalán nem is volt. A sok kivágott és lecsupaszított fa nagyon elszomorított. Egyetlen örömforrás az út alatt, ahova egyébként véletlen mentünk az a Fehér-kő szikla. Eszméletlen szép onnan a kilátás, ezért jár a 3 csillag :)
Julianna Baksai
19.11.2023
Oxigén sétaút
Két túra van: egy rövidebb és egy hosszabb, mi a rövidebbet választottuk. A játszótérnél térkép ki van táblázva ezen lehet kiválasztani. Útba esik egy étterem de ott nem voltunk, vannak meredek és kevéssé meredek részek.Az utat hatalmas kidőlt fák szegélyezik. Elhanyagolt.....
Levente Falcsik
10.10.2023
Oxigén sétaút
Elhanyagolt útvonal, rengeteg-rengeteg kullancs, bogár, szúnyog, nagyon sok kidőlt fa akadályozza a biztonságos haladást, sok a keskenyebb, veszélyes, sáros, csúszós útszakasz, már a legelején el lehet tévedni a családbarát" útvonalon feltüntetett jelzésekben. A Gulicska-tetőn kötöttünk ki térkép hiányában
Katalin Demkó
06.10.2023
Oxigén sétaút
Remek kikapcsolódás fiatalnak, öregnek.
Lídia Szűcsné Dér
02.10.2023
Oxigén sétaút
Egy 2 és egy 4 éves gyerekkel indultunk neki, az online fellelhető keresztrejtvényt is kinyomtattuk, de hatalmas csalódás volt az egész. El éppen nem tévedtünk, mert nemrég festhették újra a jelzéseket, de néhol a gyerekeknél is magasabb csalánon és gazon kellett átvergődnünk magunkat. Ráadásul az állomások háromnegyedénél már nincs meg a találós kérdés, aminek a megoldását be kéne írni a rejtvénybe, vagy ha megvan, a megoldás nem illik be a helyére, teljesen használhatatlan volt. Az erdő amúgy szép, az ötlet is jó lenne, de a megvalósítás pocsék.
Julianna Schlapp
30.09.2023
Oxigén sétaút
Offline GPS segítségével próbáltuk követni az állítólagos útvonalat (hála az itt olvasott kommenteknek), de így sem igazán sikerült. Elhanyagolt útvonal, ami néhol kifejezetten veszélyes is (keskeny, csúszós utakra rádőlt hatalmas fák, stb), holott családi programnak ajánlják. Vannak szép, és könnye(bbe)n megközelíthető részei, de biztos vannak jobb túraútvonalak is a környéken.
Endre Szigethy
Oxigén sétaút
A libegőnél kitett térkép és az o2 jelzések nem érnek semmit, csak összezavarja az embert. Az openstreetmap-es térkép alapján érdemes elindulni.
Zsuzsanna Havas
Oxigén sétaút
Köszönet a korábbi véleménynek,ha ezt nem írja meg,eltévedünk.valoban rossz a feliratozás,csak az egyik irányból láthatók a nagy kör jelzései,a másikból nem. A sétaút elején levő táblák hiányosak. Az útvonal szép.