Magyar Turisztikai Ügynökség Budapest, Kacsa u. 15-23, 1027

Magyar Turisztikai Ügynökség



45 Értékelések
  • péntek7:30–22:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő7:30–22:00
  • kedd7:30–22:00
  • szerda7:30–22:00
  • csütörtök7:30–22:00


Magyar Turisztikai Ügynökség Budapest, Kacsa u. 15-23, 1027


Az üzletről

Magyar Turisztikai Ügynökség |

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3614888700
Budapest, Kacsa u. 15-23, 1027

Nyitvatartási idő

  • péntek7:30–22:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő7:30–22:00
  • kedd7:30–22:00
  • szerda7:30–22:00
  • csütörtök7:30–22:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

Gréta Ispán
07.12.2023
Magyar Turisztikai Ügynökség
A telefonszám a recepcióé. Nem ügyfélszolgálat.
Peppa 0x
26.11.2023
Magyar Turisztikai Ügynökség
A magyar vendéglátás leépítéséért, túlbürökratizálásáért és a vendéglátók kedvének elvételéért felelős közszerv.
B
23.11.2023
Magyar Turisztikai Ügynökség
A vendégek joggal vannak kiakadva, hogy miért kell ennyi személyes adatot beküldeni róluk, ha mindez csak statisztikai célokra" kell. És persze a szállásadónak kell magyarázkodnia... Már nem tudom hanyadjára látom az értetlenkedő fejeket
Gergely Lantai-Csont
23.11.2023
Magyar Turisztikai Ügynökség
Szegyeljetek magatokat az adminisztracios terheitekkel, az adat halaszatotokkal es extra adotokkal egyutt. Egyszer Rasika is megbanja majd nagyon, ido kerdese minden.
Kinga Iby-Bors
08.11.2023
Magyar Turisztikai Ügynökség
hosszas várakoztatás után leteszi rám a telefont. Meg sem hallgat, ő eldöntötte: a probléma megoldódott viszontlátásra! persze semmit nem segített! szerinte nem megfelelő a stílusom, csak mert merem neki jelezni: ne mondja, hogy szüneteltettem a szolgáltatást, mikor nem szüneteltettem. Se személyeskedés, se ordítás, semmi.A rendszer szerint nem vagyok jogosult. Végül kiderül, magam rájövök a várakoztatás közben, hogy a névváltozást nem veszi át a rendszerük az ügyfélkapuból. Erre az ügyintéző, mikor közlöm vele, hogy valószínűleg rájöttem a rendszerük hibájára: nem mondta, hogy névváltozás volt. Miért? Ön kérdezte? És, ha az ügyfélkapun minden megy gond nélkül, nekem honnét kéne tudnom, hogy bár Önöknél is ügyfélkapus bejelentkezés van, ez ettől függetlenül az Önök rendszerében nem működik?
eS Vé
05.11.2023
Magyar Turisztikai Ügynökség
Szakmai véleményemet fejeztem ki, és egyszerűen letiltottak a Facebook oldalukon. A levelekre, amiben állásfoglalást kérek, max 2 soros választ kapok, mintha nem is értenék, amit az ember kérdez. Teljesen dilettánsok, egy gittegylet az egész.
Gábor Boskovics
16.10.2023
Magyar Turisztikai Ügynökség
Feladata: pénzszívattyú.Még egy közpénzen felhízlalt sóhivatal, a behajtott adókat pazarolják milliárdszám és pumpálják át a ner-haveroknak meg saját zsebükbe. Titkosítottan.
Róbert Konecsni
10.09.2023
Magyar Turisztikai Ügynökség
Bevezették a turisztikai hozzájárulás nevű sarcot,amit az utolsó kis eldugott faluban levő kocsmának is fizetnie kell.Majd ebből a pénzből létrehozták az NTAK adatszolgáltatási rendszert,amivel azokat egrecíroztatják akik befizették.Gusztustalan.
Mária Arany
08.09.2023
Magyar Turisztikai Ügynökség
Gratulálunk ! Biztos vendéglátós fejlesztette ki ezt a sok okosságot,fogalmuk nincs semmiről! Már nem tudják hogyan tegyenek tönkre minket,hogy húzzák le az utolsó bőrt is! A többit amit gondolok ide sem írom....
Edit Tomasovszky
04.09.2023
Magyar Turisztikai Ügynökség
Szánalom az egész szálláshelykezelő szoftverük meg az eköré épített cirkusz az NTAK-kal, a vendégek nem értik, miért kell tőluk ennyi adat; az új szálláshelyminősítő rendszerük egy vicc, semmitmondó az egész, amiben nem a vendégek minél magasabb színvonalú kiszolgálásának szempontjai, hanem a magyar szállásadók tönkretétele és az erőfitogtatás jelenik meg leginkább, hogy a turisztikai hozzájárulásnak nevezett nonszenszről már ne is beszéljünk ... Rosszabb helyre nem is mehetne a közpénz... Ha lenne 0 csillag, annyit adnék.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Kacsa u. 15-23, 1027
Magyar Turisztikai Ügynökség