Teca Mama Kisvendéglő és Panzió megközelíthető, Pécs felől, Darázs dűlő 15-2, 7634

$$

Weboldal
megközelíthető, Pécs felől, Darázs dűlő 15-2, 7634

• Wi-Fi
  • Családbarát
  • Kutyabarát
  • Biztonságos hely a transzneműek számára
  • LMBTQ+-barát
  • Tetőterasz
  • Kedvezményes ételek
  • Gyors kiszolgálás
  • Falatozó

ShadDark trütymüttyprütty (Shad)
13.10.2023
Teca Mama Kisvendéglő és Panzió
Ebédelni tértünk csak be.A választék számomra tetszetős volt, sok magyaros étel van.Az adag bőséges és nagyon ízlett is amit választottam.A kiszolgálás átlagos idejű, a pincérek picit karcosak"
eszter sipos
11.10.2023
Teca Mama Kisvendéglő és Panzió
Mi az elmúlt vasárnapra 14 órára foglaltunk asztalt, születésnap alkalmából szerettünk volna ott ebédelni, de nem sikerült. A pincérek nem is jöttek oda hozzánk 25 percen keresztül, azt se kérdezték meg, hogy mit szeretnénk inni. A pincérnő a mellettünk lévő asztalnál sündörgött, többször leejtett dolgokat, a leejtett rizsszemek szanaszét hevertek a székek mellett, a férjem még segített is a szomszéd asztalánál felvenni a villát is a padlóról, amit leejtett a pincérnő, persze ezzel semmi baj nincs, előfordul ez bármelyikünkkel, de, hogy majdnem félórán keresztül senki nem jön oda hozzánk, ez szerintem kicsit erős. Volt olyan vendég, aki a kültéri asztalnál foglalt helyet, ő hozzá meg gondolom nem mentek felvenni az ételrendelést, ő is sokat várhatott, mert vitte az étlapot a pulthoz. Mi nem vártunk tovább, és inkább eljöttünk. Látta a pincér, hogy felállunk az asztaltól, és eljövünk, de azt se mondta, hogy elnézést. Csak sajnálom az időnket, hogy oda autóztunk potyára, elmentünk máshová ebédelni, ahol nem kellett foglalni előre asztalt, és 3 perc alatt hozták az italunkat, és 15 perc alatt a finom ételünket.
Virág Erdei
02.10.2023
Teca Mama Kisvendéglő és Panzió
A kisvendéglőben udvarias kiszolgálás, finom ételek, kellemes környezet, megfizethető árak. Szállás rész ár-érték arányban megfelelő.
Zoltánné Péntek
15.09.2023
Teca Mama Kisvendéglő és Panzió
A külső környezet véleményem szerint nem a legmegfelelőbb egy étkezés számára. Mellettünk a szomszédos épület tetejére lehet rálátni,ami nem túl esztétikus látvány. Bármivel pl árnyékolóval takarni lehetne ezt a részt.
Dávid Szentpétery
09.09.2023
Teca Mama Kisvendéglő és Panzió
Finom ételek, kedves a kiszolgálás, hangulatos a környezet, ez a Teca Mama ☺️ Szívből ajánljuk, mi szeretjük a helyet! Viszonylag hosszú nyitvatartással és kissé drága árakkal dolgoznak. A parkolás ingyenes és egyszerű.
Ramona Pap
Teca Mama Kisvendéglő és Panzió
Csevapot és mozzarellás görög salátás csirkét ettünk ebédre. Gyors volt a kiszolgálás, nagyon kedves, figyelmes a pincér. Rendezett, tiszta volt a vendéglő, szép környezetben. Isteni finom volt minden. :)
Henriette H.
Teca Mama Kisvendéglő és Panzió
Gyors, és nagyon kedves kiszolgálás.Hatalmas, és finom adagok.Barátságos árak.Családias, hangulatos légkör.Nem jártunk még itt, de visszatérő vendégek leszünk.Köszönjük!
Regina Bogdán
Teca Mama Kisvendéglő és Panzió
Jártunk már nálatok, finomak voltak az ételek,kedves kiszolgálás is voltMost viszont be mentünk, ahogy illik hangosan köszöntünk, majd le ültünk egy asztalhoz, ki választottuk az ételt amit fogyasztani szerettünk volna , közben vártuk türelmesen a picért , nyilván közben beszélgettünk a párommal , hozzá teszem nem halkan , időközben jött egy futár öt fogadták kellőképpen aztán tovább vártunk és vártunk majd meguntuk és feláltunk , mikor már az autóhoz értünk a kedves picer az étterem ajtajához ált . Köszönjük szépen ezt a fantasztikus kiszolgállást többet nem jövünk.
M T (szxrd)
Teca Mama Kisvendéglő és Panzió
Az éttermet próbáltuk, ahol páratlan kedves és gyors kiszolgálással találkoztunk. Az ízek és az adag is egyaránt kiemelkedő volt, szép a környezet és nagyon közel van a látványos túra útvonalakhoz!