PHOTOLINE.HU Budapest, Gizella út 22, 1143

PHOTOLINE.HU



393 Értékelések
  • péntek9:00–18:00
  • szombat9:00–14:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő9:00–18:00
  • kedd9:00–18:00
  • szerda9:00–18:00
  • csütörtök9:00–18:00


PHOTOLINE.HU Budapest, Gizella út 22, 1143


Az üzletről

Photoline.hu Zugló Raktáráruház - webáruház, webshop |

Kapcsolatok

Hívjon minket
+36204140000
Budapest, Gizella út 22, 1143

Nyitvatartási idő

  • péntek9:00–18:00
  • szombat9:00–14:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő9:00–18:00
  • kedd9:00–18:00
  • szerda9:00–18:00
  • csütörtök9:00–18:00

Funkciók

  • Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás
  • Házhozszállítás
  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Betéti kártyák
  • NFC-mobilfizetés
  • Hitelkártyák
  • Aznapi kiszállítás
  • LMBTQ+-barát


Ajánlott értékelések

Réka Draskóczy
10.11.2023
PHOTOLINE.HU
Pozitív: nagyon sok termék van, és nagyon jó áron.Személyes vásárlás alkalmával nincs is probléma, azt veszem ami van, és azt is fizetem ki. A kollégák kedvesek.De a webshop üzemeltetése kritikán aluli (sajnos nem mindig megoldható hogy eljussak az üzletbe)Sokadik rendelésem, és mindig ugyanaz a probléma. Megrendelek többmindent hogy megérje, természetesen előre fizetek. Fizetek a szállításért, fizetek azért külön, hogy kártyával fizethessek (+250 Ft).Miután nem érkezik a csomag egy hétig (és info se, hogy egyáltalán mikorra várható), telefonálok, hogy miért. Ekkor kapom a tájékoztatást, hogy: jaaa, ez és ez nincs raktáron, nem érkezett meg a szállítótól.... Telefonon egyeztetünk, hogy akkor mi lehet helyette, illetve mi az, ami egyáltalán nincs.A csomag most megjött végül rendben, amit telefonon beszéltünk, benne volt minden (a régebbi csomagok sose stimmeltek).A telefonban mondták, hogy a visszautalás pár nap lesz. De sajnos a törvényi 14 napot se sikerült tartani, most négy hétnél járok. Emailen próbáltam információt kérni, de nem jött válasz.(Rendelés, fizetés: Jún.7., csomagszállítás, miután én telefonáltam: jún.14.) Visszafizetés a nem szállított árukért: máig semmi info..... júl.5.Nem értem, hogy a 21. században miért nem sikerült egy alapból jó üzlet webshopját üzemeltetni, és a készletet frissen tartani, és ha már tudják, hogy a készlet nem naprakész (mert ez nem egyedi eset), akkor a visszautalásokra figyelmet fordítani. Kár érte.Update: egy email jött, hogy utánanéznek. Várom.
Kamilla Bod
01.11.2023
PHOTOLINE.HU
Elképesztő művészellátó, rendkívül felszerelt és az árak a lehető legkedvezőbbek eddigi tapasztalataim szerint. Új kedvenc helyem ❤️
Keleti Dóra
01.11.2023
PHOTOLINE.HU
Telefonos egyeztetés után nem az várt a boltban, amit kértem, ezért nem hoztam el, és az előre utalt pénzemet sem kaptam vissza. Soha többet nem vásárlok itt.
Veronika Tóth
19.10.2023
PHOTOLINE.HU
FRISS!!! DUPLA NULLA!!!A mai napon (2022.08.03.) kaptam egy e-mailt, melyben visszaigazolták a megrendelésem, csakhogy én ettől a cégtől a korábbi tapasztalatomnak (2021 december, lent) megfelelően soha többé nem rendelek!Akkor e-mailben jeleztem a problémákat, de válaszra sem méltattak, ezért itt jelzem, mert itt legalább úgy ahogy, de reagálnak, hogy NEM RENDELTEM SEMMIT!!! (Egyébként a felhasználói fiókomba belépve nyoma sincs megrendelésnek!!!)Inkább azt küldjék, amivel tartoznak, mert persze azóta sem kártalanítottak!Ezek után a korábbi véleményemet természetesen fenttartom, a szánalmas magyarázkodásukra és kifogásaikra pedig nem vagyok kiváncsi!!!NULLA! Tényleg, még csak véletlenül se rendeljen innen senki! Velem ugyan egyeztettek a nem raktáron levő termékekről, és gyorsan vissza is utalták a különbözetet, de így sem sikerült azt küldeni, amit rendeltem! Egy tételt önkényesen lecseréltek, egyhez ajándékot reklámoznak, de nem tették mellé, pedig így nem rendeltem volna, egy terméket pedig nem küldtek! Az e-mailemre persze nem reagálnak, nyilván nem érdekli őket, hogy megkárosítanak másokat, a többi panaszt olvasva feltételezem, hogy szándékosan teszik!A tulaj válaszára:Tisztelt??? Uram!Ja értem, az Ünnepekre hivatkozva csak azért kér elnézést, mert nem olvasták az e-mailemet?!Azért is illene, mert megkárosítottak!A feltételezésemet a szándékossággal kapcsolatban persze vitathatja, de lássuk be, hogy Ön itt folyamatosan csak mellébeszél, kifogásokat keres és magyarázkodik, de ettől még engem, ahogy sokan másokat is, kár ért, erre persze nincs válasza!Büszke lehet rá, hogy mennyi panaszt lehet találni a neten ezzel a céggel kapcsolatban!Ha ez egy korrekt cég lenne, megoldást javasolna, de nem teszi... Mi következik ebből? Vagy szándékosság, vagy teljes hozzá nem értés! Gondolkodjon el ezen!
Csilla Virág flo Cserményi
18.10.2023
PHOTOLINE.HU
Sajnos nem sikerül a googletérképre az aktuális információt megosztani, miszerint aug 19-én, szombaton zárva vannak. A helyszinen szembesültem vele.
Tünde Kertészné Lázár
10.10.2023
PHOTOLINE.HU
Ne rendeljen tőlük senki semmit!Kb 2 hete rendeltem 20 db barna, vastag ragasztó szalagot. Az összeget előre utaltam. 1 hét múlva írtam egy e-mailt, hogy miért nem jött már meg a megrendelésem. Első e-mailre nem kaptam választ. Ugyan azt elküldtem következő napon, arra már jött válasz. Az, hogy a termék amit rendeltem hiányzik és, hogy van belőle más fajta, de az drágább. A másik termék árát nem írtàk le, az e-mailben se egy elnézést, sem egy üdvözlettel, sem egy aláírás, sem pedig egy telefonszám nem szerepelt. Javasolnàm, hogy ami nincs készleten termék, azt tüntessék fel a shopban és ne is lehessen rendelni. Kérdezem én...Hát így kell működnie egy webshopnak? Ha nem kérdezek rá 2 hónapig, hogy hol a megrendelésem, akkor ők nem is tájékoztatnak arról, hogy hiányzik? Egy e-mailt sem írnak. Aztán kértem, hogy utaljàk akkor vissza a pénzt még aznap. Az e-mailre semmi reakció. 3 napig folyamatosan küldözgettem az e-mailt, hogy utaljàk vissza a pénzt. Semmi vàlasz. Felhívtam őket. Egy nem túl kedves csàvó azt mondta, hogy a vissza utalàsra még biztos, hogy 1 hetet vàrnom kell, mert a pénzügyes szabadsàgon van. Ahha, értem. És az e-mailre ennyit nem tudtak vàlaszként írni. Nem hiszem, hogy csak a pénzügyes tud utalni.A többi véleményt elolvasva, úgy látom, hogy elég sok mindenkinek figyelmen kívül hagyjàk az e-mailjeiket és telefonhívàsukat. Nem csoda a sok negatív és egy csillagos komment.Szégyen, hogy le tojjàk a vevőket, pedig belőlünk élnek.
Anna Szakáli
05.10.2023
PHOTOLINE.HU
Kedves, udvarias hívást kaptam a megrendelés módosításával kapcsolatban. A fiatalember segítségével kb. 5000 Ft-tal több lett a megrendelt árú. Köszönöm a segítséget. A számítógépes program is jól működik (egy másik bolt rendelését a nehezen kezelhető program miatt hagytam ott.) Örülök, hogy erre a boltra rátaláltam. Üdv: Anna
Aliz Király
07.09.2023
PHOTOLINE.HU
Személyesen jártam hozzájuk anno. Mivel elköltöztem, így már csak a webshopból tudtam rendelni. Tavaly sem ment zökkenőmentesen, de korrekt volt mindenki, a nem kapható termék helyett ajánlottak mást.Rendeltem volna ismét egy terméket, sajnos nem volt, más opció sem a kínálatban, ami megfelelő lett volna. Mind ezzel nincsen baj, előfordul.(Jelzem, készlet mennyiséget illik naponta frissíteni az oldalon,egyszer kell megcsinálni utána csak egy kattintás lenne naponta.. Nektek is könnyebb lenne, és a vevők sem adnának ennyi negatív értékelést.. )Viszont az, hogy több mint egy hét alatt nem sikerül visszautalni az összeget, és választ sem adni az e-mailre, az felháborító.Az pedig ahogyan válaszoltok az értékelésekre és tiszteletlenek vagytok a vevőkkel, vicc kategória. Arrogáns, gyerekes viselkedés ha nem látjuk be a hibáinkat csak magyarázkodunk és/vagy támadunk. Minden véleményre.. Ok ez történt de igazából így is úgy is a vevő a hibás"... Nem ártana vissza venni az egóból
Éva Sződy
06.09.2023
PHOTOLINE.HU
Másodszor rendeltem a cégtől,de megint gond volt....és van. A mostani rendelésemnél is előre fizettem,de megint nem volt sok minden,hiányosan szállitottak és a le nem szállitott termékek vételárát két hét utàn se utalták vissza. Két emailre se reagáltak. Se kép se hang. Felháboritónak tartom a hozzáállást,hogy nekem kell irogatnom ,hogy visszakapjam ami jár....

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Gizella út 22, 1143
PHOTOLINE.HU