UtazzItthon.hu Csomád, Levente u. 14/a, 2161

• szombatZárva
  • vasárnapZárva

UtazzItthon.hu Csomád, Levente u. 14/a, 2161

Belföldi szállások, programok és látnivalók egy helyen | Utazz Itthon! Belföldi szállások, programok és látnivalók egy helyen, foglalás egyszerűen!

+36202048008

Helga Tóth
01.12.2023
UtazzItthon.hu
Tisztelt Cím, sajnálatos módon már a foglalásomat elrontotta az utazzitthon.hu. Három éjszakát kértem, kettőt igazoltak vissza, majd reklamáltam Önöknél, és a szállodában is email-ben, befizettem az előleget, és süket fülekre találtam. 5 email- váltás volt. Megérkezésemkor a szállodában közölték, csak két éjszaka van foglalva, pedig nekik is írtam a tévedésről.ami még érdekes, hogy össze-vissza leveleznek egymással, amit aztán a vendégnek tovább küldenek.. Még szinte fel is háborodtak, ezek után átküldtem a levelezéseket. Előtte még mondták, hogy szabad a szoba a 3. napra is, de majd előbb kiderítik mi a helyzet. Ennek ellenére másnap reggel, utána kérdeztem a dolgoknak, már a szobát be is foglalták mások számára. El sem olvasták az email-eket, és fenn sem tartották a szobát, rettenetesen udvariatlanok voltak. Végül is a másnap ott lévő recepciós fiatalember, elolvasta az email-eket, és a szobámat felszabadította. Ellenőrizte a befizetést is. Sajnos távozásom reggelén nem indult el az autóm, meg sem próbáltak segíteni, csak az autómentő telefonszámát adták meg. Végül lementem az étterembe, és hangosan megkérdeztem tudna-e valaki segíteni, és tudtak. Az ételek borzalmas rosszak, ízetlenek, törzsvendég voltam, de ilyennel még nem találkoztam.
Brigitta Némethné Fehér
28.11.2023
UtazzItthon.hu
Az ellatas kivalo, a wellnes kifogastalan, a szemelyzet udvarias, segitokesz.Kulon koszonet az etterem dolgozoinak aldozatos munkajukert.
Erika Szilàk
24.11.2023
UtazzItthon.hu
A kúria nagyon szép környezetben található. Berendezése ízléses, kellemes hangulatot áraszt.Pihenésre alkalmas. Az ételek jók, bár lehetnének változatosabbak és ízletesebbek.A tisztasággal semmi bajunk sem volt. A személyzet kedves, és annak ellenére, hogy kevesen vannak mindent megtesznek a vendégért.
Papp Laci
17.11.2023
UtazzItthon.hu
Nagyon kedves, szolgálatkész , felkészült csapat, már régóta igénybe veszem szolgáltatásaikat, mindig maximálisan megfelelő szállást, volt szerencsénk igénybe venni, megtapasztalni . Nagyon köszönöm munkájukat !
Bálint Füri
02.11.2023
UtazzItthon.hu
A 75.születésnapomra kértem a szállást.Egy olcsó padlásszobát kaptam ,kényelmetlen ággyal.A születésnapi bekészítés elmaradt.Többet nem veszek igénybe szolgáltatást az Utazzithon-tól és másnak sem ajánlom.Egyből a szálláshelyet kell keresni!!!!!!!!!!!
Valéria Tóth
27.10.2023
UtazzItthon.hu
Az Utazz Itthon csapata, az évek során tapasztalt odaadó, szolgálatkész, szívélyes és segítőkész, mindenben, még módosításokban is, ha kell. További sok sikert a munkájukhoz.Üdvözlettel : Papp László
Katalin Nagyné Molnár
05.10.2023
UtazzItthon.hu
Férjemtől kaptam az ajándékutalványt (5nap/4 éjszaka/ félpanzióval, 1 fő részére). Mivel egyedül mentem, a bejelentkezéskor számítottam arra, hogy 1 ágyas szobát kapok.- A szobám 2 ágyas, erkélyes, kényelmes, medencére néző volt( szuper).- A reggelik és a vacsorák pazar. Ilyen választékot még egyik szállodában sem tapasztaltam, pedig minden évben 2 alkalommal szállodában foglalunk helyet.- Nem volt zsúfoltság, a medencék és szaunák száma és elhelyezkedésük folytán.- A szálloda szolgáltatásait kijelentkezésem után is igénybe vehettem, időkorlát nélkül (fürdőköpeny, törölköző használattal).- Legközelebb férjem és a kutyánk is jön (kutyabarát szálloda!!).- A személyzet kedves, figyelmes, segítőkész.- Parkolásra két lehetőség is rendelkezésemre állt, a szálloda előtt illetve zárt parkoló.- A környezet pompás. Erdő vett körbe. Jó kiinduló pont kirándulásokra (Orfű, Pécs, Siklós, közvetlen mellettünk 2 horgásztó a pecásoknak...)Köszönettel: Nagyné Molnár Katalin Balatonfüredről
Erzsébet Radácsi
UtazzItthon.hu
A szállásról nem tudok véleményt alkotni, mivel nem sikerült elfoglalni annak ellenére, hogy 2022.03.30-án foglaltam 2022.06.20-ra 3 éjszakára:1. Az érkezésünkről a kapcsolattartó személy nem tudott2. A kapott telefonszámon egy fáradt hangú nő közölte, hogy a kulcsért el kellene mennünk máshova és egyébként sincs kitakarítva a szoba, menjünk el érte, mert ő szívbeteg és a melegben nem bír gyalogolni!350 km megtétele után nem feltétlenül volt kedvünk a 30 fokos kánikulában fuvarozni az alkalmazottat és kivárni, du kettőkor, amíg ő kitakarítja a szobát a kívülről sem bizalomgerjesztő ingatlanban.Elköszöntünk és egy kedves helybéli úr segítségével sikerült Fertődön találni egy minden szempontból kifogástalan szobát.3. Most foglaltam először és utoljára ezen az oldalon!
Andrasne Gazda
UtazzItthon.hu
Minden nagyon jó volt. A személyzet kedves. A fürdő nagyon jó és előny, hogy helyben van. A város gyönyörű és tiszta.
József Kácser
UtazzItthon.hu
Jól kezelhető oldal, kevésbé ismert látnivaló érdekes helyeket lehet betervezni utazás, kirándulás esetére.