Invia Debrecen Debrecen, Csapó u. 26, 4024

• szombatZárva
  • vasárnapZárva

Invia Debrecen Debrecen, Csapó u. 26, 4024

Invia Debrecen | Közel 100 utazásszervező legjobb ajánlatai egy helyen | Invia Debrecen | 100 utazási iroda legjobb ajánlatai egy helyen, egységes, könnyen összehasonlítható formában. Sok szeretettel várjuk irodánkban!

• szombatZárva
  • vasárnapZárva

• Helyszíni szolgáltatások
  • Online időpontok

Ádám Puskás
07.12.2023
Invia Debrecen
Összességében a hotel le lett foglalva, a repülőjegy meg lett véve, a busz is le lett foglalva általuk és ENNYI, amit pozitívumként tudok felhozni velük kapcsolatosan..Most jöjjön amin jelenleg is képtelen vagyok eligazodni...- 3 nappal az utazásunk előtt már lehetett tudni, hogy változtak az illetékes ország covid szabályai de erre is magunktól kellett rájönni az utazás előtti nap estéjén szinte. Ha odafigyeltek volna és végezték volna a munkájukat, akkor még pont vissza lehetett volna mondani a pcr teszteket de így nem tudtuk már visszaigényelni az összeget. Kérdem én, milyen utazási iroda az ami képtelen követni az utazással kapcsolatos szabályok módosulását és nem küld körbe egy kör emailt, hogy mi a helyzet? Nem mellesleg arról sem kaptunk utólagosan (jeleztük nekik, hogy már nem kell pcr - végeztük helyettük munkájukat) SE infót, hogy a maszkviselés a tömegközlekedési eszközökön továbbra is kötelező.- Amikor megérkeztünk a repülőtérre annyit tudunk hogy a 7-es kijáratnál kell valakit keresni. Összvissz ennyi volt mondva.. nah mi keresgéltünk ott legalább 20 percig de nem találtunk senkit. Kb 20 perc után meguntam és próbáltam az angolul nem túl jól tudó emberektől információt kérni. Sikerült nagy nehezen megtalálni az eldugott kis bódét, ahova mennünk kellett. Itt végre az utazási iroda egyik emberével beszélgethettünk volna, ha tudott volna egyáltalán angolul.. ehelyett éppenhogy csak nyögdécselni tudott pár szót angolul és a betanult szöveget nagy nehezen el hebegte-habogta. Ő is tovább küldött, ott végre (szerintem a buszos cég embere lehetett) egy angolul jól tudó hölggyel beszéltük meg mi a teendő.Összességében ahelyett, hogy fogadott volna minket valaki úgy kellett mindenhonnan információt kicsikarni, aztán meg menj ahova akarsz paraszt elven elindulni a semmibe.Ezek után meg is találtuk a buszunkat, ahol jött a következő pofon. Egy fárasztó út után megnézhettük a koromfekete éjszakában a várost, mert ez a busz nem csak minket vitt a mi hotelünkbe, hanem mindenki más a sziget különböző pontjain. Mi voltunk pont az utolsók a sorban, akik ki lettek téve. A laza 20 perces útból így több, mint másfél órás út lett...- Át is térnék a következő pontra.. nincs idegenvezető.. nincs egy épkézláb program... Azokat is teljesen magadnak kell összeszedni. Ha tudsz németül nyert ügyed van, mert azt szerintem majdnem anyanyelvi szinten beszélik az itteniek. Ezzel szemben az angol kb mintha tiltott nyelv lenne ha nem holtnyelv...- És végül... A hotel 3 csillagos, ezt mondták is VISZONT úgy hivatkoztak rá, hogy veri a 4 csillagos szállodákat. Nem tudom melyik univerzumban lehet ez így de egy biztos, nem a miénkben. Összességében magával a hotellel nagy bajok nem voltak hála a jó égnek. Itt csak maga a tudat bosszant, hogy nem kell ajnározni valamit, ami utána nem hozza azt a szintet amit az előadás" keretein belül ígértek.- Maga a város se a sok programròl híres
glass man
11.11.2023
Profi
Erzsébet Bosternák
23.10.2023
Invia Debrecen
A hely neve turmix eszpresszó :) Tökéletes kávé normál áron.Sok helyi lakossal,mi nagyon szerettük a maga egyszerűségével :)
Sándorné Kiss
17.10.2023
Invia Debrecen
Nagyon megbízható iroda!Mi párszor utaztunk velük, minden rendben, simán ment.A munkatársak nagyon kedvesek, segítőkészek.Bármilyen kérdéssel fordultunk hozzájuk, mindig szívesen válaszoltak.Mindenkinek csak ajánlani tudom!Jövőre is találkozunk!Megyünk újra, csak velük!!! ¡
István Molnár
04.10.2023
Invia Debrecen
Kiadtak egy ajánlatot számunkra ami 10 napig volt érvényes a 4. napon visszajelztük hogy kérnénk a foglalást, az adatokat elküldtük és visszajelztek, hogy mégsem annyi kérjük-e 150.000 Ft-al drágábban.
Róbert Tamás
Invia Debrecen
Lefoglaltuk, befizettük, később mondták hogy mégsem tudunk oda menni, választottunk másik helyet ráfizetéssel, többszöri telefonálás, az utazás napjának reggelén kaptuk meg a vouchert!!! Tiszta káosz az egész, semmi értelmes kommunikáció csak halogatás!!!
Nóra Méhes
Invia Debrecen
Nagyon kedves, türelmes, szakértő, teljeskörű tájékoztatást kaptunk.