Muskátli Étterem, Cukrászda Badacsonytomaj, Balaton u. 2, 8258

$$

Muskátli Étterem, Cukrászda Badacsonytomaj, Balaton u. 2, 8258

Muskátli Családi Kisvendéglő és Cukrászda | Muskátli Étterem és Cukrászda Badacsonytomaj

Badacsonytomaj, Balaton u. 2, 8258

• Kutyabarát

Orvos Gabi
03.12.2023
Muskátli Étterem, Cukrászda
Szuper, kedves kiszolgálás finom ételek! Cola kivételével minden isteni volt!
Marianna Nagy
05.11.2023
Muskátli Étterem, Cukrászda
A strand után egy süteményre és kávéra mentünk be....de megbántuk....a süti nagyon finom volt, de a kiszolgálás egy pincérnő részéről kritikán aluli. Lekezelő, flegma stílus, melyet a másik két kolléganő próbált kompenzálni....elfelejtett megrendelt sütemény....pedig ezekre az ízekre vágytunk.....
László Lantos
04.11.2023
Muskátli Étterem, Cukrászda
Szép,tiszta hely!Kedves felszolgálók,finom ételek ,jó adagok, finom sütik és jó nagy gombóc fagyi! 5 Csillag! Árak: Átlagos és elfogadható!
Kr Ge
29.10.2023
Ízletes volt mindent. Ár-érték rendben. Azért csak" 4*
Balázs Dr. Fábián
26.10.2023
Muskátli Étterem, Cukrászda
Gyerekkorom kedvence volt, mikor a strandról hazafelé bementünk egy kókuszgolyóért vagy egy puncsos sütiért. Ma vettem egy Sacher-tortát és 2 rétest. Az árakat már elengedtem, már megszoktam hogy túl van árazva. De legalább ha már ezért a 3 sütiért 3000 Ft fizet az ember, akkor az legyen olyan jó hogy ennek ellenére is örömmel menjek máskor is. A Sacher igazából egy csokipiskóta volt, lekvár szerintem nem is volt benne, a két rétes pedig tészta tészta tészta, töltelék nyomokban. Javaslom a pékséget a városban, ott nagyon jó sütik vannak, kár hogy zárva volt, mikor én már mentem. Soha többet itt nem veszek sütit, sajnálom, mert néhány évvel ezelőtt szerettem.
Gábor Tóth
08.10.2023
Muskátli Étterem, Cukrászda
Jó étterem csak ajánlani tudom. Nagy adagok, finom ízek.Update: 2022.09.01Továbbra is ajánlani tudom az éttermet. Figyelmes és gyors kiszolgálás. Remek ízek és jó borok is jellemzői a helynek. Egyedül, párban, családdal is bátran felkereshető az étterem, biztos, hogy mindenki számára lesz megfelelő étel, ital.
Éva Rné
03.10.2023
Muskátli Étterem, Cukrászda
Tavaly voltunk először. Nagyon jó volt. Az idén nagyot csalódtunk. Langyos, ízetlen limonádét kaptam. A grillezett csirkemell finom volt, viszont a joghurtos saláta ízetlen, semmilyen fűszer nem volt rajta, hasáb burgonya rágós ( valószínű mikrózott) volt. A kiszolgálás átlagos, nem túl barátságos pincérekkel.
Rob Nagy
26.09.2023
Muskátli Étterem, Cukrászda
Afgelopen week hier gedineerd.Mooie, gezellige rustige sfeer.Vriendelijke bediening. Zeer gastvrij!!Zeer smaakvolle gerechten.Zeker aan te bevelen!!Wij gaan hier ook weer terug komen.Itt ebédelt a múlt héten.Kellemes, hangulatos csendes légkör.Barátságos kiszolgálás. Nagyon vendégszerető!!Nagyon ízléses ételek.Határozottan ajánlom!!Ide is visszatérünk.
Éva Kádárné Rádóczki
Muskátli Étterem, Cukrászda
Nagyon kedves kiszolgálás, finom ételek. Gyerek evőeszközt kapott a kisfiúnk, amivel nem sok helyen találkozunk. Jó szívvel ajánljuk!