Diana Panzió Gyöngyös, Turista u. 1, 3232

Cséffán Nikolett
27.11.2023
Diana Panzió
Én és az osztályom 2 éjszakát töltöttünk ott. A megérkezésünknél a fogadó enyhén szólva sokat ivott. A szálláson minden tele volt macskaszőrrel, a konyhai csaptól kezdve a fotelekig! A mi szobánkban volt egy hűtő, amiből szörnyű bűz áradt ki. A falak nagyon vékonyak voltak, és e miatt minden áthallatszódott a mi szobánkba. Az ágyak nagyon kényelmetlenek voltak.A panzió vezetője azt igérte nekünk, hogy megoldja, és lebeszéli a Benevár étteremmel, hogy szombaton, és vasárnap ott ebédelünk. Pénteken mentünk volna megnézni az éttermet, hogy mégis hol fogunk enni, és akkor mondták ott nekünk, hogy ők nem tudnak semmiről...szerencsére az étterem rugalmas volt, és hamar megoldotta a problémát! A panzió vezetője nagyon mogorva, és bunkó volt, csak a csendes, jól fizető vendégeket szeretei.
Sándor Béres
01.11.2023
Diana Panzió
Én idén (2020) júniusban jártam az érzésre frissen felújított panzióban. A szállást vezető két fiatal (Dóra és Endre, ha jól emlékszem) elképesztően udvarias, figyelmes és profi volt. A szobám és általában az egész szállás gyönyörű szép, tiszta és nagyon rendezett volt, pedig én nagyon kritikus vagyok az ilyesmire. :)A szálláson ráadásul ingyenesen és gond nélkül parkolhattam, ami már csak azért is nagy segítség volt, mert nagyon jó helyen van a panzió. Túrázni sajnos legutóbb nem volt időm, így már le is foglaltunk egy szobát a párommal ugyanitt. Amíg ugyanezzel a személyzettel dolgoznak, csak ajánlani tudom a helyet. :)
Andras F.
20.10.2023
Diana Panzió
Csendes helyen, udvari parkolóval rendelkezik ami egy nagyobb méretű autóval nehezebben bevehető :) . A szállás ok. De nem volt elég törölköző és ágynemű. Kérésre potólták :/ :) .De összességében visszaérve a túrázásból alvó szállásnak tökéletes. :) :) **** .
Krisztina Földi
18.10.2023
Diana Panzió
Kedves kis hely Mátrafüred szívében. Kellemes szobákat, szaunázási lehetőséget (jólesik egy hosszú túra után!), finom reggelit, a kicsiknek oedig játszószobát kínál reális áron. Ajánljuk!
Vilmos Rendek
15.10.2023
Diana Panzió
Szinte az utolsó pillanatban foglaltuk a szállást, de remek választásnak bizonyult. Központhoz közel, de mégis csendes helyen van. Bőséges a panzió reggeli kínálata, és számos étkezési hely is van a közelben.
Ildikó Jeszenszky
01.10.2023
Diana Panzió
A szoba ízlésesen berendezett, kényelmes és tökéletesen tiszta. A személyzet kedves, udvarias és segítõkész. A reggelizõ helység hangulatos és a reggeli is nagyon kellmes. A kisfiam imàdta a jàtszószobàt és a sószobàban is nagyon élvezte a „sóhomokozàst“. Az udvaron kellemes fenyõillatban lehet pihenni vagy pingpongozni. Szàmunkra minden szempontból tökéletes volt!
Karolina Krska
24.09.2023
Diana Panzió
A központban található, minden közel van!Nagyon szépen berendezett szobák, tisztaság, kedvező ár, kiadós, finom reggeli és szívét-lelkèt beleadó üzemeltető párocska! ❤️Kell ennél több?5 csillag!Köszönöm szépen a kiszolgálást, biztosan visszatérek még!
Ágota Bunyeváczné Bakai
21.09.2023
Diana Panzió
A panzió nagyon szép, tiszta, szépen fel van újítva. Kényelmesek az ágyak, a recepciós kedves, segítőkész. Az reggeliző helyiség hangulatos, természetközeli. A zárt parkoló szintén pozitívum. A reggeli kínálatában hiányoltunk virslit, tojást és egy kávégép jó lenne, valamint tejszín a kávéba. A hasonló árfekvésű panziókban a péksütemények között nagyobb választék van.
Márta CsSchuller
Diana Panzió
Férjem gyermekkora óta kedves emlékeket őrzött a panzióról. Egyszer pár éve közösen is megszálltunk ott, a kezdeti, csak az adott szobában érzett gázszag miatt más szobát kértünk-kaptunk... Nosztalgiázásként kisgyermekünkkel foglaltunk több napra szállást. A sokk elalvás előtt, késő este ért bennünket. Valamennyi (!!!) ágyneműn apró vérfoltok díszelegtek"
Melinda Nagyné Poczai
01.09.2023
Diana Panzió
Ma érkeztünk haza a Diana Panzióból. 2 éjszakát töltöttünk a családi szobában, két kisgyermekkel. Mindennel maximálisan meg voltunk elégedve. Az egész panzió modern, tiszta, jól felszerelt és hangulatos. A gyerekek kedvence volt az első emeleti közös játszószoba, amely szintén igényes bútorokkal és játékokkal volt berendezve. A személyzet kedves, segítőkész. Reggelire hideg, meleg étel is volt, felvágottak, pékáruk, rántotta vagy virsli, kávé, tea, gyümölcslé, tej, joghurt, stb. Finom volt, jól laktunk, még a válogatós 5 éves is talált fogához valót (frissen sült mini kakaós csiga). Gyorsan fogyott minden, gondolom a Pünkösdi hétvége miatt teltház volt, de igyekeztek pótolni. A panzió udvara is szép, gondozott, kikapcsolódásra, pihenésre alkalmas. Csendes utcában helyezkedik el, mégis közel a központhoz. Mátrafüred csodás, és a környéken sok a látnivaló. (Kozmáry kilátó, Palóc baba múzeum, Bene-patak, Harkály ház, Sástó, és pl. a nemrég átadott gyönyörű mátrafüredi játszótér.) Köszönjük szépen, hogy ilyen szép környezetben pihenhettünk! Biztos, hogy még visszatérünk, és csakis a Diana panzióban fogunk újra megszállni!