Szimbiózis Alapítvány Baráthegyi Majorsága-Miskolc Miskolc, Majorság utca 7, 3535

Szimbiózis Alapítvány Baráthegyi Majorsága-Miskolc

Főoldal - Baráthegy | A Baráthelyi Majorság honlapja. Szállás és kikapcsolódás az egész családnak, egy helyen.

Miskolc, Majorság utca 7, 3535

Barbara Tóbiás
20.11.2023
Szimbiózis Alapítvány Baráthegyi Majorsága-Miskolc
Tökéletes hely családoknak kikapcsolódásra ☺️ a kislányomat elvarázsolta a hely ☺️ nyuszit simogatott, alpakát etetett, játszott a népi játékokkal is☺️ igazi felüdülés ☺️megkóstoltuk a kézműves sajtot is, isteni finom volt☺️ örülünk, hogy van ez hely, máskor is szívesen megyünk☺️
Péter Kerékgyártó
25.10.2023
Szimbiózis Alapítvány Baráthegyi Majorsága-Miskolc
Nagyon szuper a vár.Sok a játék elem. Állatok, szórakozási lehetőségek, játszótér,trambulin, stb.Kulturált mosdó.Egésznap el lehet lenni a gyerekekkel.
Akos Babecz
23.10.2023
Szimbiózis Alapítvány Baráthegyi Majorsága-Miskolc
A panzió vendégei voltunk. Szuper jó hely! Ottjártunkkor nem volt túl felkapott, és ezt nagyon szerettük. Békés, csendes, nyugodt. A szobák rendezettek, jól felszereltek, a személyzet nagyon kedves és segítőkész. Reggelire a helyben készített finomságokat kóstolhattuk, alig győztük.. :))) mennyei sajtok, lekvárok, szörpök. A majorság maga kissé nehezen közelíthető meg, az oda vezető út borzasztó állapotú, de a telep kárpótol érte. Hatalmas terület, rengeteg állattal, ami nagy élmény a gyerekeknek. Szuperül éreztük magunkat!
Dániel Vidó
15.10.2023
Szimbiózis Alapítvány Baráthegyi Majorsága-Miskolc
Jó kis hely, de kár hogy csak néha lehet látogatni. Pedig ott az a szép vár meg az állatok… bármelyik nap nagy élmény lenne.
Gyöngyi Varga
Szimbiózis Alapítvány Baráthegyi Majorsága-Miskolc
A legszebb birtok ahol jártunk. Jó programok, finom ételek, kézműves készítmények amik szintén nagyon finomak (kedvenc hagymalekvár és szörpök)
Erika Bodnár
Szimbiózis Alapítvány Baráthegyi Majorsága-Miskolc
Autisták bentlakásos ill.foglalkoztató komplexuma, sok látványelemmel, állatfarmmal, a Diósgyőri vár fából készült másával. Külsős látogatókat is fogadnak.
Molnár Gabriella
Szimbiózis Alapítvány Baráthegyi Majorsága-Miskolc
7 éjszakát töltöttünk el a panzióban 17 éves unokaöcsémmel és kiskutyámmal. Nagyon pozitív élmény volt. A szobánk tiszta és modern volt. A panzió dolgozói nagyon kedvesek és segítőkészek. A majorság pedig csodálatos. Végre egy hely, ahol a velünk utazó kedvencünk miatt nem kaptunk megjegyzéseket. Igazi kutyabarát hely. Remélem még lesz alkalmunk visszatérni ide. Városi embernek ez a majorság egy gyöngyszem.
Gréti Bányai
Szimbiózis Alapítvány Baráthegyi Majorsága-Miskolc
Ebben a panzióban töltöttük a hétvégét a párommal és egy mostmár biztos: mindig itt fogunk megpihenni, ha erre járunk ❤️ Csodaszép helyen van, körben a hegyek, az erdő, a levegő tiszta, ahogy a majorság maga is. A szobánkat kicsit sokáig tartott befűteni, de ismerjük a lapradiátorok előnyeit és hátrányait mi magunk is tapasztalatból így ez számunkra annyira nem jelentett problémát. A panzió minden helyisége patyolat tiszta, kellemes illatú és nagyon komfortos, a wellness részét pedig egyenesen imádtuk. Isteni volt kirándulás után a pezsgőfürdőben lazítani, a masszázsfunkció miatt ha tehettük volna még mindig ott olvadoznánk :D Levezetésnek pedig a szaunában ücsörögtünk, szuper ötlet volt az illóolajakat a kabin mellé kikészíteni, be is illatosítottunk egy kis Ylang Ylang-al. A reggeli bőséges volt, szépen megterített és nagyon finom, telítő. A majorság lakói által készített házi sajtokat és lekvárt is jóízűen ettük, nagyon tehetségesek! És ezúton is szeretném kiemelni Zsuzsit, az apartman alkalmazottját. Zsuzsira mindig számíthattunk, egy igazán kedves, mosolygós, segítőkész fiatal nő, akinek nem lehetünk elég hálásak a munkájáért, reggelente pedig nagyon jól esett beszélgetni vele kávézás közben, sok infót megtudtunk a környékről, a majorságról, a lakóiról, a programokról, ha létezik előléptetés akkor ő maximálisan megérdemli! És még egyetlen dolog: igaz, hogy magasan, meredek emelkedőn közelíthető meg a majorság, amin gyalog a csomagjainkkal eleinte a nyamvadt kis lábaim sikítva szidtak engem , minden métere megérte ezért a helyért, mert a sok eddigi szállások közül ahol jártunk, ez volt a legjobb. Köszönjük szépen ❤️