Al Rabló Étterem és Pizzéria Pásztó, Fő u. 60, 3060

Viktória Szabó
05.12.2023
Al Rabló Étterem és Pizzéria
Amikor először voltam ott, isteni finom volt az étel. Az a fogás már el is tűnt az étlapról, mire másodjára mentem. A pizza olyan szàraz volt, hogy csiszolni lehetett volna vele... 20 percig felènk se nézett senki, hogy fizetnènk-e vagy kèrnènk e desszertet...
Károly Kovács
05.10.2023
Al Rabló Étterem és Pizzéria
fiatal, udvarias gyors személyzet, mérsékelt árak, nagyon kellemes hely
Sándor Buzsik
04.10.2023
Al Rabló Étterem és Pizzéria
Ebédidőben tértünk be majdnem teltház volt, épphogy elcsíptünk egy asztalt.Családi pizzát rendeltünk, öten alig tudtuk megenni. Friss volt, jóízű. Nem kellett sokat várni rá. Üdítőket és capuccinókat is ittunk a végén, minden jó minőságű volt!Az étterem szép kialakítású, hangulatos. Kiszolgálás udvarias, mellékhelységet tiszták, mindenkinek ajánlom!
Edit Oblián
16.09.2023
Al Rabló Étterem és Pizzéria
Nagyon finom ételek, hatalmas adagok!!! A pincérek is nagyon kedvesek!!!
Dalma Farkas
10.09.2023
Al Rabló Étterem és Pizzéria
Éttermet kerestünk egy közeli faluban tartózkodásunk során és a vélemények, képek alapján esett a helyre a választásunk. Szerencsére nem csalódtunk. A kiszolgálás kedves és gyors volt , az ételekre se kellett sokat várnunk és nagyon finomak voltak. A pörkölt kellemesen csípős volt , omlós volt a hús és a bucis megoldás nagyon frappáns volt. A lazacos tésztából nem spórolták ki a lazacot, amit nagyon kevés hely mondhat el magáról manapság. Az árak teljesen rendben voltak. 5*
Tóth Attila (Potyka)
Al Rabló Étterem és Pizzéria
Nagyon finomakat ettünk.Kedves kiszolgalás. Népszerű étterem,finom ételekkel így van hogy 1órát kell várni a kajára,de megéri kivárni ;)
Mia Szigeti
Al Rabló Étterem és Pizzéria
2 főételt rendeltünk és egy desszertet. Sajnos nekem nem igazán ízlett a lazac, mert túl fűszertelen volt és halízű.A másik étel és a desszert is rendben volt. A kiszolgálás kedves, de kissé lassú.
Martin Ozoróczki
Al Rabló Étterem és Pizzéria
Ez valami csodálatos! Három féle hús volt a tányéromon és ehetetlen volt az összes. A marha leginkább a cipőm talpára emlékeztetett, a sertés és a csirke pedig leginkább a Szaharára. Legutóbb hátszínt rendeltem, de másodjára sem sikerült médiumra. Hát erről ennyit. Az idősebb felszolgáló úr elég mogorva a vendégekkel és a többi dolgozóval is, viszont rajta kívül mindenki nagyon kedves volt.
Mézes Zserbó
Al Rabló Étterem és Pizzéria
A kozelben dolgozva ettermeket nezegetve ezt talalva elsonek es legjobbnak ertekelve, betertunk egy kora esti idopontban. Vendeglatoskent, sefkent erkeztem kollegammal egyutt, a hely hangulatos, kedves fogadtatas kedves pincerekkel! Fiatalos a csapat ahogy elneztem. Az etlapon sok etel megtalalhato es koztuk sok pizza valasztek is. A valasztasok egy konyhafonok grill taljara esett ami nagyon jol fuszerezett finom volt, volt rajta hatszin, sertesszuz es csirkemell is, steak burgonyaval es grill zoldseggel volt koritve plusz egy nagyon pinkans martassal talaltak. A masik etel egy cordon bleu volt ami ujszinten nagyon izletes volt. Pizzat is rendeltunk elvitelre, aminek a tesztaja nagyon finom es a feltet mennyisege is megfelelo izletes pizzak. Valoszinuleg nem ez volt az elso alkalmunk, meg visszafogunk terni! Es a pincer holgy egy magyon csinos kedves leanyzo volt!:)