Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda Budapest, Váci út 182, 1138

Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda



134 Értékelések
  • péntek0:00-24:00
  • szombat0:00-24:00
  • vasárnap0:00-24:00
  • hétfő0:00-24:00
  • kedd0:00-24:00
  • szerda0:00-24:00
  • csütörtök0:00-24:00


Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda Budapest, Váci út 182, 1138


Az üzletről

Ügyintézés - Kezdőlap |

Kapcsolatok

Hívjon minket
Budapest, Váci út 182, 1138

Nyitvatartási idő

  • péntek0:00-24:00
  • szombat0:00-24:00
  • vasárnap0:00-24:00
  • hétfő0:00-24:00
  • kedd0:00-24:00
  • szerda0:00-24:00
  • csütörtök0:00-24:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

Tamás Kuti
07.12.2023
Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda
Cég egy sóhivatal! Szennyvíz elszállítás ellenőrizhetetlen méréssel. Annyit szippantanak, amennyit akarnak. Egy hónapja voltak, 40 cm volt szippantás után a szennyvíz szint felülről mérve Hát ez biztosan nem 5m3. Azt mondták, kivizsgálják. Azóta sem tették! Számlát bezzeg kiküldték a szippantásról, fizessem be. Felhívtam őket, azt mondják addig, amíg nincs tisztázva, nem kell befizetni. Utána küldtek egy fizetési felszólítást.
Szonja Zemkó
04.12.2023
Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda
A Fővárosi Vízművek elintézte az adatátírást, a telefonos ügyfélszolgálat kb. 2 perc után felvette a telefont és segítőkész volt az ügyfélszolgálatos hölgy. A hiba a DBH nevű cégben van.
Márk Kerekes
22.11.2023
Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda
Nem szokásom ügyfélszolgálatokat értékelni, de tegnap Dániel részéről olyan segítőkészséggel és rugalmassággal találkoztam, ami mellett nem tudok elmenni szó nélkül.
Norbert Sepsi
08.11.2023
Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda
Én ma a segítőkészség és az együttérzés minden jelével találkoztam. Katalin volt az ügyintéző, akihez kerültem. Udvarias és türelmes volt, abszolút kedves és empatikus. Nem volt ilyen érzésem (sajnos) mostanában egyetlen más ügyfélszolgálaton sem, ahol jártam. Milyen kár, hogy csak egy dolgozóról tudom elmondani, nem pedig a teljes szolgáltatóról. Remélem ez az ügyfélkiszolgálási színvonal a szolgáltató egyéb területeire is átterjed!Én minden esetre köszönöm, hogy megkönnyítette az ügyintézést és pár percre olyan érzésem támadt, hogy a szolgáltató a fogyasztóért van. Katalinnak jár az 5 csillag!
Attila Csiszár
25.10.2023
Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda
9 hónapja cserélték ki a vízórámat.Ezek utánplombálni kellett volna egy másikidőpontban. A vízművek a vízóraszerelőemail címére küldte a plombálásidőpontját.A szerelő nem szólt nekem.Nemvoltam otthon,mivel nem tudtam mikorjönnek ki plombálni. Most nekem küldi ki avízművek a kamatos bűntetéseket alakcímemre,amiért nem voltam otthon.Érdekes,hogy a bűntetéseket ki tudjákküldeni,de a plombálás időpontjátnem,utána még jól meg is bűntetnekkamatosan a saját hibájuk miatt.Telefonon hívtam őket,visszahívtakmunkaidőn kívűl,(ESTE!)megígértéktelefonban,hogy törlik ezt a jogtalanbűntetést. Nem töröltékllyen országban élünk. Tehetetlen azember. Nem tudom hová forduljakA vízműveket kéne megbűntetni,amiért eztcsinálják az állampolgárokkal,akiknek azadójukból élnek.Amikor ezt megírtam nekik hivatalosreklamációban,egy üres üzenetet küldtekválaszul és ezzel lezárták az ügyet. Abűntetésem maradt a kamatokkal együtt.Ez Magyarország...
Bence Ádám
19.10.2023
Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda
Borzalmas. Nem lehet kommunikálni velük. 9 hónapja szereltek fel vízórát nálunk, azóta sem regisztrálták, fizethetem a magas átalánydíjat.Az ügyfélszolgálat nem is reagál. Csak törlik a beérkező üzeneteket?
György Tesics
09.10.2023
Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda
Már negyedik napja a bejelentés óta az utcára folyik a víz.minden nap azt ígérték, hogy be van ütemezve a hibaelhárítás. a hideg miatt jeges es csúszó, veszélyes az út.A hibaelhárító csapat alkalmatlan, vezetője is nem méltó a pozícióra es remelem minél hamarabb leváltják.megoldas továbbra sincs és rengeteg viz elfolyt négy nap alatt.
Krisztina J
05.09.2023
Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda
Dilettánsok gyülekezete. 5 ügyintéző 6 különböző verziót mond. Egy sima vízóra csere 5 hónapot vett igénybe. Másfél hónapig voltunk víz nélkül, mert ólom léptekkel haladnak a folyamatok. Az online felület teljesen felesleges, nem látják a feltöltött dokumentumokat.
Fiametta Földes
03.09.2023
Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda
Sülysápon tegnap délután óta nincs víz, ahány hozzászoló volt a helyi facebookos csoportban, annyi féle félre tájékoztatást kaptak az ügyfelek, mindig fél órát mondtak nagyjából este 9ig az embereknek arra a kérdésre, hogy várhatóan mikor áll vissza a rend. Aznapmég kaptunk egy korrektebb helyzetjelentést, de segítség (pl. lajtos kocsi) nem érkezett a városba, illetve arra a kérdésre hogy mikor lesz víz, először reggelt mondtak majd bizonytalan ideigre módosították a választ... ma reggel az ügyntéző meg már kb sértésnek vette ha valaki betelfonált megkérdezni van-e fejlemény vagy információ, hogy mikor számíthatunk vízre. A konklúzió, hogy augusztus közepén a nagy melegben, se normális tájékoztatásra, se segítségre nem lehet számítani.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Váci út 182, 1138
Fővárosi Vízművek Zrt. - központi ügyfélszolgálati iroda