OTP Bank Budapest, Árpád út 63-65, 1042

OTP Bank



176 Értékelések
  • péntek8:00–16:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–17:00
  • kedd8:00–16:00
  • szerda8:00–16:00
  • csütörtök8:00–16:00


OTP Bank Budapest, Árpád út 63-65, 1042


Az üzletről

OTP Bank - Magánszemélyek | OTP Bank hitelek, bankszámlák, bankkártyák, megtakarítások és biztosítások. Bankfiók és atm kereső, gépkocsinyeremény, árfolyaminformációk és nyitvatartás.

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3613666388
Budapest, Árpád út 63-65, 1042

Nyitvatartási idő

  • péntek8:00–16:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–17:00
  • kedd8:00–16:00
  • szerda8:00–16:00
  • csütörtök8:00–16:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

jános terenyei
05.12.2023
OTP Bank
Nagyon kedves volt az ügyintéző aki nagyon jól intézte a kért dolgaimatKöszönöm
Kornél Petrik
25.09.2023
OTP Bank
Már egy pár éve járok ebbe az OTP bankba és mindig elégedetten távoztam.Értékelésem a fiókban dolgozó Szántovszki Tamás János munkájának, szakmai képzettségének és ügyfélcentrikus hozzáállásának elismerése végett adom. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
Béla Szabó
08.09.2023
OTP Bank
Az általános tájékoztatás után minden kérdésemre, ellenőrzés után is, pontos válasz kaptam.
Erzsébet Gyalog
05.09.2023
OTP Bank
Ingatlanvásárláshoz a lejárt lakástakarékpénztári befizetéseimet és az ltp szerződéshez kapcsolódó kedvezményes hitelt, valamint egy kisebb kiegészítő hitelt igényeltem az otp árpád úti fiókjában. Az ügyintéző tájékoztatása szerint a beadástól számított 15 napon belül megtörténik az ltp tőkerész kifizetése , a hitelek átfutási ideje 30 nap. Az ügyintézés során többször kaptam ellentmondásos tájékoztatást, menet közben újabb iratokat kért, a lakástakarékpénztári befizetéseim összege 3 alkalommal került módosításra, ami befolyásolta a hozzá kapcsolódó hitelösszeget, ezért újabb papírok benyújtása vált szükségessé. Az ügyintéző elment úgy szabadságra, hogy elfelejtett gondoskodni a határidős tőkekifizetésről... Részemről én minden újonnan támasztott követelményt haladéktalanul teljesítettem. A pozitív hitelbírálatot követően - még a 30 napon belül megtörtént a szerződéskötés, az ügyintéző tájékoztatott, hogy néhány napon belül megtörténik az átutalás. Sajnos ebből a néhány napból közel egy teljes hónap lett. Ez idő alatt többször kerestem a fiókot, hogy megtudjam, mi az oka a késlekedésnek, telefonon, e-mailon nem válaszoltak, személyesen leráztak azzal, hogy utalási probléma van, egész nap próbálkoznak az átutalással mégsem megy, nem tehetnek róla, folyamtosan próbálkoznak vele. Rengeteg stresszt és idegeskedést okozott ez a dolog. Végül a fiókvezetőt kerestem, aki elmondása szerint nem ismeri a problémát, de IT probléma okozza az utalási nehézséget (ha több hete fennálló rendszerhiba van, hogy lehet, hogy a fiókvezető nem tud róla? Magától fog megjavulni?). Egyúttal írásos panaszbeadvánnyal éltem. Ez kellett ahhoz, hogy az ezt követő 2. napon elutalják az eladó számlájára a majd egy hónapja aláírt szerződés szerinti összeget.Senkinek nem ajánlom ezek után az OTP-t, lassú és alapvetően rendkívül bürokratikus bank, mindent többszörösen, 2-3-4 papírral kell igazolni, az ügyintézést emiatt is lassú. Az árpád úti fiókban ezen túlmenően pénzügyileg többszörös pontatlanságot, időhúzást, a pénzek visszatartását, nemtörődömséget, ügyfél valótlan kifogásokkal való lerázását tapasztaltam. Az ügyintézés időtartama a kétszerese volt az előzetesen beígértnek (nem az én hibámból), ami egy ingatlanvásárlásnál megengedhetetlen, ellehetetlenítheti emberek életét.
Anna Orsolya Lőrincz
05.09.2023
OTP Bank
Eszem megáll, hogy az itt dolgozók többsége ráér csacsogni addig amíg az ügyfelek 30-40 perce várakoznak úgy hogy senki sem szólt hozzájuk. Elképeztő hogy életben tud maradni így egy bank.
Norbert Adrián Csikár
03.09.2023
OTP Bank
Fél év alatt nem tudtak új kártyát adni.Ezalatt négyszer nem voltak képesek átírni és elmenteni a megváltozott lakcímemet és háromszor tájékoztattak félre a kártya hollétéről. Egyszerűen megmagyarázhatatlan.
Anderson Jr.
03.09.2023
OTP Bank
Prémium ügyfélként azért a 40-50 perces várakozási idő szerintem elég gyenge. Úgy hogy közben fent 2 asztalnál nulla ember volt és a fiók vezeti is csak dumálgatott lent a pénztárnál.
Gábor Győry
02.09.2023
OTP Bank
Mai élmény. Húztunk sorszámot, kivártuk az időt, igaz kicsit aránytalanúl sokat kellett várni, mivel nem voltak sokan. Szóval kb.5 dolgot akartunk elintézni, köztük lakcím átírás, stb. A lényeg, hogy a hölgy a 4.téma után azt mondta, hogy azt már nem csinálja meg, mert van időpontos ügyfele, megvárhatjuk a számlanyitását. Ez szerintem elég szemét dolog a banktól, hogy kivárom a soromat, aztán mégsem csinálják meg, amiért jöttünk.Nem én tehetek róla, hogy a hölgynek 15 perc átírni egy lakcímet. Az időpontra jövő ügyfél folyamatosan krákogott, meg ásítozott, jó hangosan, meg mintha valamilyen mentális betegsége is lett volna. Az ügyintézőt ez is zavarta és mondogatta, hogy na majd a legdrágább számlát fogja nyitni neki. Nem beszélve arról, hogy a lakcímkártyámat átadtam az aktuális lakcímmel és valahonnan egy régi lakcímet bányászott elő az ügyintéző és még ő volt felháborodva, mikor szóltam, hogy az egy régi cím. Nem is volt képben, mivel volt olyan kérésünk, amiről még sosem hallott, nekünk kellett elmagyarázni, hogy mit szeretnék, érdekes mert volt rá formanyotatvány. Kérem változtassák meg az utasítást, hogy az ügyfél addig maradhat egy ügyintézésnél, amíg nem végezett !!!!!!!!!!!!!!!!
Gábor Vizi
02.09.2023
OTP Bank
Bár kedvesek voltak velem, azért 4 csillag, mert néha sokat kell várni, + egyszer benyelte a kártyámat az ATM nem saját hibából, hanem ügyintézős mulasztásból. Az OTP mint vállalkozás (és nem a telephely) bocsánatkérésül elengedte az éves díjat, de olyan nagyon nem enyhítette a rossz emléket :(

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Árpád út 63-65, 1042
OTP Bank