Teve-szikla Pilisborosjenő, 2120

Roland Szabó
06.12.2023
Teve-szikla
A másik oldaláról tényleg Teve :D A Nagy-kevélyel és az Egri vár másolatával egybekötve remek túra.
Noemi Bp
09.11.2023
Teve-szikla
Valóban kétpúpú tevére emlékeztet az alakja. A Napóleon kalap formát kicsit nehezebb kivenni de bizonyos szögből, fantàziàval ki lehet venni azt is.Pünkösdi hétvégén sem voltak túlzottan sokan.A formàció egyébként 300 millió éve a Triàsz korban alakult ki tenger fenéken. Ràrakódott ekkor több réteg tengeri üledék, ezek fehér és vöröses rétegei làtszanak ki mivel egykor murvát bànyàsztak itt.
Virág Vad (Wirdzsy)
03.11.2023
Teve-szikla
Szép és tök jó hogy körbe lehet mászni és minden oldalról és magasságból meg lehet csodálni a sziklát. Odajutni hát... Mi a Háziréti víztározótól indultunk. Leíràs és térképek segítségével de így sem volt könnyű megtalálni, nem volt jelezve kb sehol. Túra alkalmazást ajánlok és aki oda indul a zöld jelzést kövesse aztán a kék keresztet, illetve a kék jelzést ha megtalálja. Onnan 1km-re van az Egri vár másolata szintén nem sok útjelzéssel, sőt utána a víztározóhoz visszajutni külön erőtpróbáló volt úgyhogy igazából nem értem hogy lehet ez a hely ennyire nagyon népszerű, bár tényleg gyönyörű és hétfő délelőtt rajtunk kívül senki nem volt sehol, de ismétlem, túra alkalmazást mindenképp használj hogy ne tévedj el!
Tamas Sari
24.10.2023
Teve-szikla
Sziasztok! Alig 4 éves gyerkőccel is járható, mi a Határ út elején tettük le az autót, onnan picit hosszabb az út, de legalább nem azon mentünk haza, amerre jöttünk. (Az óvoda felé jöttünk vissza mi is.) Pár fotó kedvcsináláshoz (:
János Abonyi
27.09.2023
Teve-szikla
Rövid sétával könnyen megközelíthető, látványos alakzatok, gyerekeknek remek kaland
Zsuzsa Barna
16.09.2023
Teve-szikla
Érdekes geológiai látványosság Pilisborosjenő végéhez közel. Könnyen megközelíthető akár gyerekekkel is. Valószínűleg épp emiatt hétvégén elég sokan vannak, különösen szép időben, aki tud, érdemesebb hétközben menni. A Napnyugta különösen szépre színezi a szilkákat. Egy tájékoztatótáblát találtam, amin olvasni lehet a hely kialakulásával és a helyi növény- és állattársulásokkal kapcsolatos információkat, de sajnos a tábla kopott, megfakult, ráadásul össze is firkálta valami tájidegen észlény, de azért a lényeges infókat meg lehet tudni.
P. Nelli
Teve-szikla
2023.05.28.Az Egri várrommal együtt bejárva kellemes, rövid- kb.3,5 km- kirándulás,a Szent Vendel-emlékműnél parkolva (ingyenes).A sziklára először felülről láttunk rá,a kilátás szép,a fenyőfák susogtak a hűsítő szellőben,a sziklákra leülve lehet csodálni a látványt, nagyon hangulatos.Majd leereszkedve a bátrabbak akár fel is mászhatnak a sziklára.A sziklafal egyik bemélyedésében tűzrakás nyomait láttuk,de a sziklától pár méterre elég jó szalonnasütős részt találtunk,ahol épp egy társaság pihent.Gyerekkel,kutyával és bicajjal is jöttek kirándulók.
Aranka Halász
Teve-szikla
Ingyenes parkolási lehetőség, mi egy délelőtti programként voltunk gyerekek nagyon élvezték. Babakocsival vannak részek ahol nehéz de mi szeretjük a kihívásokat..
Norbert Tordai
Teve-szikla
A Kevély egyik látványossága. Érdemes megnézni, bár azért ilyen formán a budaörsi Sorrento sziklák hangulatosabbak.