Itt és Most Étterem és Kávézó Eger, Dobó István tér 3, 3300

Itt és Most Étterem és Kávézó Eger, Dobó István tér 3, 3300

Itt és Most | Eger | Itt és Most, Eger, Hungary. 1,656 likes · 23 talking about this · 1,039 were here. Hangulatos környezet, barátságos csapat...Várunk Titeket Eger...

Eger, Dobó István tér 3, 3300

• Villásreggeli

Prestazioni
24.11.2023
Itt és Most Étterem és Kávézó
Nagyon finomak ès ìzletesek az ètelek. A kiszolgálás nagyon profi, gyors. Közvetlen, kedves pincèrek, emiatt családias a hangulat. Ár-èrtèk arányban a legjobb a környèken, bármikor visszatèrnèk!
Adrienn Solheim Repasi
23.10.2023
Itt és Most Étterem és Kávézó
Ketten vacsoráztunk az étteremben vasárnap este. Nagyon kedves, profi kiszolgálásban volt részünk, az ételek pedig nemcsak kifogástalanok voltak hanem gyönyörűek is. Még tart a nyaralásunk Egerben, úgyhogy egészen biztosan visszatérünk.
Heléna Sillye
19.10.2023
Itt és Most Étterem és Kávézó
Nagyon hangulatos, bisztró jellegű étterem. Jó a fekvése, napsütéses időben igen kellemes a zárt teraszon üldögélni. Az ételek finomak és szépen vannak tálalva. A gyerekmenü tényleg gyerek adag. 2- és 4-személyes asztalokvannak, elég közel egymáshoz - nagyobbtársaságnak javaslom, foglaljon előre asztalt.Egy áprilisi hétköznap ebédidőben tele volt, de a pincérek gyorsak voltak, pörgették az asztalokat. Tényleg profik és nem is lett volna gond, ha nem 2 kisgyerekkel és egy babával megyünk oda - a megszokott vendégkörbe nagyon nem passzoltunk így bele. Mindenesetre hasonló összetételű családoknak javaslom átgondolni az étterem választást. Az étteremben szoptatást pedig nem javaslom, állítólag nem messze van erre lehetőség egy pelenkázó helyiségben.
Róbert Polgár
14.10.2023
Itt és Most Étterem és Kávézó
Sertés bordát és Cordon bleu - t rendeltem finom és laktató volt. A gyermek adag egy 5 éves gyermeknek kevés volt de ízlett neki. A házi limonádé íze nagyon el van találva. A szolgáltatás azért csak egy csillag, mert a pincérek 2 asztallal odébb dohányoztak, az étterembe talán felmostak és gyakorlatilag kirántották a kezemből az ajtót , becsukták előttem , ezzel akadályozva , hogy a belső térbe bemenjek. Ezzel nemis lenne gond , ha miután bemegyek ,egy elnézést nem vettem észbe vagy hasonlót mondanának de pofákat vágtak. Délután 3 óra volt tehát nem zárás előtt 2 perccel. A feltöltött kép és az étlapon szereplő ár alapján mindenki eldönti ,neki megfelel-e ekkora adag ennyi pénzért.
Csenge Rákosi
13.10.2023
Itt és Most Étterem és Kávézó
A főtéren, nagyon kellemes helyen lévő kiváló étterem.A kiszolgálás nagyon kellemes és gyors, nem túlságosan széles, jól összerakott ételkínálat. Kétszer ettünk itt, egyszer sem csalódtunk 8 különböző ételben. A húsok vajpuhák, ízletesek, a köretek is nagyon jók.Kiváló étterem.
Pisák Tamás
05.10.2023
Itt és Most Étterem és Kávézó
Az éttermet ebédidőben kerestük fel. Tökéletes helyen található, a városközpontban, az Eger-patak mellett, a Dobó téren. A fedett és oldalról is zárt előtérben foglaltunk helyet, mivel kezdett kicsit hűvösebb lenni az idő. A kiszolgálás nagyon rendben volt. A pincérnők és pincérek kedvesek, segítőkészek és figyelmesek, nemcsak velünk, hanem mindenkivel. Például a kint leülő vendégeknek takarót vittek, ha esetleg hűvösebbre fordulna az idő.Az árak középkategóriát képviselnek, az étlapon az allergén összetételek számozassal vannak elkülönítve, jól látható módon. Levest és főételt is választottunk. A paradicsomleves és marhagulyás is egyaránt finom volt, a gyömbéres kacsa káposztásteszta roláddal és almachutneyval pedig méltón koronázta meg a folytatást. Sajnos desszertre már nem maradt hely, viszont legközelebb szívesen kipróbáljuk. Nagyon jól hangzik a sajtortta sós karamellel és fagylalttal :)Köszönjük a vendéglátást. Szívesen visszatérünk még.
Zsuzsánna Misik
26.09.2023
Itt és Most Étterem és Kávézó
Párommal Budapestről érkeztünk egy 2 napos egri feltöltődésre. A szálláshelyünkön csupán reggelit kértünk, emellett mindkét nap az Itt és Most étteremben ettünk. És ez nem véletlen. Ahogy első nap rátaláltunk a helyre, tudtuk,hogy máshova nem is szeretnénk menni.Maga az étterem nem nagy, de pont ez az egyik varázsa, a másik pedig a kedves és minden tekintetben profi személyzete, akikre az étterem tulajdonosa méltán lehet büszke. A felszolgáló fiatalember nagyon kellemes, kedves és figyelmes volt mindkét nap.Az ételek isteniek, ízletesek voltak, esztétikusan felszolgálva. Az adagok is bőségesek voltak, első nap sajnos a desszertet ki is kellett hagynom emiatt, de ezt másnap pótoltam. Az árak pedig....pénztárcabarátak.Összességében számunkra a hely 10/10 volt, ahogy lehetőségünk lesz ismét Egerbe járni, biztosan felkeressük a helyet.
Csenge Németh
21.09.2023
Itt és Most Étterem és Kávézó
Hangulatos étterem Eger szívében. A Dobó teret esti pompájában innen jó látni illetve az Eger-patak is jól látható az étteremből. Az ételek finomak gyors kiszolgálás és finom limonádék. Csak ajánlani tudom mindenkinek ki Egerbe látogat.
Laszlo Lengyel
Itt és Most Étterem és Kávézó
Azt hiszem az Itt és Most méltán kerülhet föl a legjobb Egri, ha nem az ország éttermeinek sorába. Nagyon kellemes meglepetés volt számomra mivel csak egy menüre ültünk be ebédelni. Igen jól látod 2000 Ft alatt ezt a különleges menüsor kaptuk. Persze a desszert nélkül. Azóta is azon gondolkodom hogy sikerült kihozni ezeket a finomságokat ennyiből. Nagyjából öt euróból Mi a csudát adnának külföldön ? A kiszolgáló pincérek kedvesek, segítőkészek, a hangulat is kiváló, egyedül talán a belső tér szellőzése lehetne egy kicsit jobb. Köszönjük a nagyszerű vendéglátást!
Ádám
Itt és Most Étterem és Kávézó
Az ételek nagyon finomak voltak, az italokra viszont oda kellene jobban figyelni. Párom Aperol Spritzet kért, ami langyos volt, és rossz. Meg sem itta, ott hagytuk az asztalon. Én kértem sört, ami épp hogy minimálisan volt csak hideg, de nem szóltam, gondoltam biztosan nemrég lett be hűtve. Adtam még egy esélyt az egésznek, miután elfogyott kértem még egy sört, az pedig langyos volt. Nem ittam meg! A hely hangulatos volt, a kiszolgálás pedig gyors, ez persze plusz pont. Viszont egy sört melegen felszolgálni elég nagy vétek! Szerintem!Köszönjük a finom vacsorát!