Szent Orbán Erdei Wellness Hotel a Börzsöny szívében Kóspallag-Nagyirtáspuszta, GPS koordináták: N47.899450, E18.882413, 2625

Szent Orbán Erdei Wellness Hotel a Börzsöny szívében

Szent Orbán Erdei Wellness Hotel | Szent Orbán | Budapesttől 70 km-re, a Börzsöny szívében lévő 4 csillagos Szent Orbán Erdei és Wellness Hotelnek különleges megjelenésű és illatú farönképület ad otthont. +36 30/722-1803

Kóspallag-Nagyirtáspuszta, GPS koordináták: N47.899450, E18.882413, 2625

Dóra Iklódi
05.12.2023
Szent Orbán Erdei Wellness Hotel a Börzsöny szívében
Sajnos rengeteg sebből vérzik ez a szálláshely.Bármennyire is gyerekbarátnak kommunikálják, babakocsival feljutni csak cipekedve lehet...A szobában már a megérkezéskor koszos volt a padló, a fürdőszobában tiszta penész a csempe.A wellness valami eszméletlen koszos, csúszott a benti medence alja a nyálkától, zavaros volt a víz. A gyerekeknek semmi lehetőség nincs a wellnessben a szórakozásra.Az egész szálláshelyen az látszik, hogy kb 10 éve hozzá sem nyúltak, nincs rendesen karbantartva, kifestve, stb.Egyedül az ételt emelném ki, ami tényleg mindig nagyon finom volt. A kiszolgálás nem volt az igazi, volt hogy a vacsora elején leadott italrendelést a vacsora végén kaptuk meg, és a svédasztalt sem töltötték folyamatosan. A felszolgálókat úgy kellett levadászni, ha szerettünk volna valamit, mert állandóan a konyhán voltak.Sajnos nagyon nem érte meg ennyi pénzért itt megszállni.
Tamara Kertesz
19.11.2023
Szent Orbán Erdei Wellness Hotel a Börzsöny szívében
Egy 4* os hotel esetében egy pihentető, wellnessezős 2 délutánra számítottunk de sajnos a szoba pihenésre alkalmatlan volt - rönk épület földszint. A 7 es szoba kerülendő. Egyrészt olyan mintha a bowlingpályában feküdnénk, másrészt a felmenő lépcső nyikorgásától az alvás éjjeli néhány órára korlátozódik. A szoba/fürdő felszereltsége is hiányos vagy elhasznált volt. Tisztaság is határeset. Jakuzzi állapota es külső/belső tisztasága sem volt fényes, wellness egészen romosnak tűnt, ott hagyott törött szék stb. Szaunából hiányzott a dézsa és a kanál. Szauna lepedőt délután már nem találtunk, recepción a másik épületben biztos lehetett volna kérni. Finom reggeli mellett első vacsora is ízletes volt, de 2. este a fűszerek több ételnél sajnos a polcon maradtak. De változatos ételek. Bowlingnál is érdekes volt az a “bár” nevű valami. Igényesség nem volt 4* oshoz mérhető. Kedves recepciós munkatársak vannak. Környéken jókat lehet túrázni, biciklizni is.
Veres Andi
04.11.2023
Szent Orbán Erdei Wellness Hotel a Börzsöny szívében
Maradjunk annyiban, hogy egy turistaszállóról beszélünk, amit 4 csillagos erdei wellness hotel névvel illetnek. Az út, mely a szállóhoz vezet az utolsó (és az utolsó előtti szakaszon) szinte minősíthetetlen, de persze ez nem a hotel hibája, csak tájékoztatás. Kedvetlen, unom a munkámat recepciós fogadtatás, kissé nyomasztó hangulatú rönkházas szobák, mindenhol azt látom, hogy olyan magyar megúszósban van megoldva - és persze szipiszuperül kommunikálva. Semmilyen térerő nincs - ez nem lenne baj, csak kommunikálni kellene a honlapon vagy egyéb helyeken. Van wifi, ami 2 percenként ledob. Félreértés ne essék: nem dolgozni jöttem, de mondjuk minimum szeretném telefonon, messengeren, viberen, face-time-on vagy bárhogyan elérni a családtagjaimat. De sajnos ez így nem megy. Érkezünk 16.00kor 14.00 helyett, de 17.30-kor még mindig nincs törölközőnk és fürdőköpenyünk, hiába kérjük - vasárnap délután. Válasz: teltház van, folyamatosan megyek a mosodába. Hát ez szuper, csak épp elég gáz. Vacsoránál épp elfogy minden 1 órával a kezdés után, de ugyanez van reggelinél és másnapi vacsoránál is - nagyon nehézkesen töltik - finoman fogalmazva. A pincérek szétszórtak, a padlóra kiömlő mindenféleség ott van a svédasztaloknál - mindegy, hogy elcsúszik-e valaki rajta, vagy sem. A wellness" fullasztóan párás és nagyon pici. Parkolás esetleges. Nagyon sok mindent fejleszteni (vagy legalább állagmegőrizni) kellene
Bunny
29.10.2023
Szent Orbán Erdei Wellness Hotel a Börzsöny szívében
Összességében jó értékelés adható a szálláshelynek. Ami furcsa volt elsőre (lehet, hogy ezt pont nem olvastuk a foglaláskor, hogy ez egy kutyabarát szálloda), hogy kutyusok voltak is voltak elszállásolva, kint az udvaron szaladgáltak, bent voltak az étteremben is a gazdikkal. Ez nem volt zavaró, max. 1-2 neveletlen eb esetén.Az épület kő" szárnyában volt a szobánk. Ezek tisztasága tökéletes volt
Fanny Blázy
29.09.2023
Szent Orbán Erdei Wellness Hotel a Börzsöny szívében
Borzazstó nagy csalódás volt számunkra ez a szálloda! Nem is tudom, hol kezdjem....Páromat léptem meg szülinapja alkalmából, kismanónkkal hármacskán töltöttünk itt 4 napot.Kronologiai sorrendben próbálom leírni, ahogy egyre lejjebb sulyedt a kezdeti lelkesedésünk... Hozzá kell tenni, hogy nagy kirándulók vagyunk a párommal és nem volt még olyan szálloda, ahol ne 5-ösre érzékeltem volna a helyét. Tehát, alapvetően nem vagyunk macerás, kekecekdő fajta család... Sőt...1. Megérkeztünk a szállóba, amely elvileg gyerek barát és folyamatosan vagy emelkedőkön vagy lépcsőkön sasszeztunk fel a szobáig a babakocsival és a cuccokkal, hiszen lifttel sehol nem találkoztunk, se rámpával... Ezen túljutottunk, úgy voltunk vele, hogy ez még nem olyan nagy probléma, legalább nem kell edzeni menni... :) Itt még a vicces oldalról próbáltuk megközelíteni az akadályt...2. Ezek után beléptünk a szobába, ami első ránézésre katartikus élmény volt (csak hogy valami pozitívat is mondjak), a kilátás és a tipikus faház feeling... De sajnos gyorsan alábbhagyott a lelkesedés, amikor az orrunkat penetráns állott kutyaszag csapta meg, valamint recegett a lábam alatt a kosz. ( Rendben van, hogy kutyabaratnak írják a szállót), de párom állítása szerint aaz egykori malamut kutyája után, akkor volt ilyen szag, ha joideig nem takarítottak utána. Egy szó, mint száz, ezt a szobát nem sikerült rendesen kitakarítani!!! Így nekiálltam én takarítani a 4*-os szobánban...Ezek után lementünk a recepciora, kérni egy takarítást, de semmi változás nem történt. De még ezzel is úgy voltunk, hogy saját takariasom és a hosszas szellozteteletesnek köszönhetően szinte már egy tiszta szobába laktunk... Ezen is túl lendületünk...3. Jött az ejszaka... Tudom, kedves tulajdonosok, hogy ez egy műemlék ház, így nehéz a szigetelés, de ez minősíthetetlen... Konkrétan a gyerekünk minden egyes lépcsőházba lépésre felébredt,de mi is legalább... Tudom ajánlani, hogy ezt a szárnyat minősítsék át turistaszállónak és az árak is egyezzenek meg ezzel a minositessel, S így nem kell állandóan mentegetozniuk a kritikák alól.4. Az éttermi ételek nagyon finomak voltak (csak hogy ismét mondják valami pozitívumot), de az sem volt felhőtlen.. Kikertunk egy 7,5 dl-es szodat, ami 1300!!! Ft volt. Ennyi pénzért még a limonádéért sem kérnek kell ennyit, MÀSHOL!4. És jött a hab a tortán... Utolsó előtti nap jelezni szerettük volnak a recepciós lánynak, hogy a baba miatt szeretnénk igénybe venni a geatisz késői távozást, amely benne volt a csomagban. Melyre a válasz a, sajnos, tét ház lesz, így 10-kor el kell hagynunk a szobát. Egyébként is fel volt tüntetve a weboldalon, hogy foglaltság függvénye a szolgáltatás. Semmilyen alternatívát nem ajánlott fel, csak nézett maga elé.... Semmiféle készségeséget nem voltunk felfedezni....Itt még is állnék, mert még ennyit sem érdemel a szálloda, hogy tovább ezzel bibelodjek!Senkinek nem ajánlom! Esetleg, ha avalki szeretne egy turistaszálló atmoszférában megsazllni ennyi pénzért, annak viszont ténylegesen ajánlom!
Péter Tóth
15.09.2023
Szent Orbán Erdei Wellness Hotel a Börzsöny szívében
4 napot töltöttünk a szállodában. Nagyon sok 4* szállodában megfordultunk az évek során mint belföldön mint külföldön.Ez a szálloda kis jóindulattal sem 4*. Tudom ki van írva mindenhol. Lehet valamikor megszerezték ezt a minősítést, de ez nem tegnap volt az biztos.A rönk épületben voltunk. A szoba szép, hangulatos, a tisztaság határeset.A welness katasztrófa. Állott, poshadt szag terjeng, minden a leharcolt és nem karbantartottság benyomását kelti.A jakucciba való bejutás kész kihívás, az egész kapaszkodó mozog, mindenhol a nem megfelelő takarítás és karbantartás jelei látszódnak.A külső medence dettó. Az ott levő mosdó olyan mint a máv nyilvános wc je. Elromlott piszoárok, nem megjavítva hanem letakarva, ráírva papírral hogy rossz.Nagyon kár érte. Gyönyörű helyen van a személyzet is nagyon kedves, de szerintem a mai világba ilyen apróságok is fontosak!Most lehet mondani, hogy a parasztnak semmi sem felel meg, de nem olcsó a hely, és a pénzéért , szerintem mindenki minőséget is vár.
Edit Oberchauser
Szent Orbán Erdei Wellness Hotel a Börzsöny szívében
Szuper két napot töltöttünk el most éppen külsős vendégkent a szálloda szervezésében megrendezésre került szaunaprogramokon. Kedves Szervezők és résztvevő Szaunamesterek! Ismét lenyűgöztetek minket. Mindíg azt hisszük, hogy ezt már nem lehet überelni, de mindíg megmutatjátok, hogy de igen! Köszönjük azt, hogy kiteszitek a szíveteket, lelketeket értünk.Köszönjük hogy igazi szaunaotthonra talált a szállodátoban a Szaunahősök csapata!Mindenkit csak bátorítani tudok, aki szeretné élvezni az igazi szaunaélményt, látogasson el a Szent Orbán szállodába.Köszönet a személyzetnek a barátságos kiszolgálásért, a finom ételekért. Találkozunk a következő rendezvényen!
László Zoltán
Szent Orbán Erdei Wellness Hotel a Börzsöny szívében
Túra során iktattuk be az útvonaltervbe. Az étterem résznél leültettek minket, és nem foglalkoztak velünk. 20 perc üldögélés után sem jött hozzánk egy pincér sem, hiába jeleztük hogy itt vagyunk és csak egy frissítőt szeretnénk. Látványosan túrázó és potenciálisan nem nagy értékben fogyasztó vendégeket másodrendűként kezelik. Nem ez volt az első negatív tapasztalatom. Egy kirándulás során, amikor köt valamennyire az idő, nem érünk arra rá arra, hogy órákat várjunk egy kávéra, aztán ismét a számlára egy eleve jó drága helyen plusz még rádobva a szervízdíjat. Nem tudom miért nem lehet bárt vagy büfét üzemeltetni a hozzánk hasonló vendégek számára.