Termál Kemping Gárdony, Határ u. 7, 2484

Z Edina
07.12.2023
Termál Kemping
Keping helyek jók, de a tusoló már annyira nem tetszik. A víz csak jó indulattal langyos. És minimális a víznyomás. Megáll a víz a tusolo előtt ahol öltözni lehet. Szóval lenne mit fejlődni.17éve horvát kempig jobb volt. De jó, ez nem tengerpart.
Éva Fodor
06.12.2023
Termál Kemping
Még csak pár órája érkeztünk, de le vagyok nyűgözve! Pár napja találtuk ki, hogy idejövünk. Már a telefonban nagyon segítőkész volt a hölgy. Ideérve is ugyanezt tapasztaltuk. A wifi valóban elérhető, nem úgy, mint sok más kempingben. A vizesblokk tiszta, igényes. Öltözőfülkés zuhanyzó, gyerek wc is van, stb. A konyha jól felszerelt, mikró, grillező, rezsók, mosogatók, asztal székekkel. Mosókonyha mosógépekkel, ruhaszárítóval, vasalóval, vasalódeszkával. A társalgó tágas, asztalokkal, székekkel, játszószobával. A játszótér is remek. A placcok füvesek, sövénnyel elválasztva. Több szaletli is van, bográcsban is lehet főzni. A személydíj fürdőbelépővel együtt olcsóbb, mint a fürdőbelépő. Büfé is van, hideg/meleg italokkal, étellel, jégkrémmel. Mivel bolt viszonylag messze van sétálva, a recepciónál lehet venni sampont, naptejet, tusfürdőt, fogkefét, stb., ha valami elfogy vagy otthon maradt. Csend és nyugalom van. Szívből ajánlom!
Lylus
16.11.2023
Termál Kemping
Nagyon szeretjük az Agárdi Termál Kempinget, minden évben pár hetet töltünk ott. A kemping területén büfé üzemel, szuper kedves üzemeltetőkkel, reggelit, ebédet és vacsorát is készítenek. 1 szaniter van a kempingben, megfelelő mennyiségű wc és 3-3 zuhany áll rendelkezésre. Külön klubszoba, konyha és mosogató is van, hűtőszekrények, illetve ingyenes mosási lehetőség. A fürdőbe nincs közvetlen átjárás, de kb. 3 perc alatt át lehet sétálni. Karszalagot adnak, amivel a fürdőbe soron kívül bemehetsz, a távozás napján is 14:00 óráig még beléphetsz. Kedvesek a recepciósok, a recepción néhány dolog vásárolható, de csak minimális a választék (fogkefe, wc papír, csak a legszúkségesebbek). Sajnos az évek alatt nem látszik hogy költenének a kempingre, félő, hogy ha így marad néhány év múlva veszít a színvonalából. Addig is szeretjúk és mi vigyázunk rá.
Margita Karácsonyiová
13.11.2023
Termál Kemping
Örülök, hogy ott lehettem. Csak azt sajnálom, hogy gyorsan eltelt a szabadság. Kicsi, tiszta, jól felszerelt kemping aranyos személyzettel, akik mindenben a vendégek segítségére vannak.Menší kemp, tiché prostredie hneď v susedstve termálneho kúpaliska. Je dobre vybavený všetkým potrebným, je tam čisto. Personál je šikovný, so všetkým pomôžu a poradia.
Péter Megyeri
09.11.2023
Nagyon jó hely.
Andrea Szabadi
03.11.2023
Termál Kemping
Visszajáró vendégek vagyunk (voltunk).1. Recepciós úr munkaköri leírása valószínűleg nem tartalmazza a mosolyt, kioktató, fenkölt.2. Májusban nyitáskor tele volt a kemping, ennek a számlájára írtuk, hogy melegvíz nulla. Most augusztusban kevesebb vendégnél sem változott a helyzet.3. Áramot nem kértünk, mert nem volt mire. A telefonomat viszont töltöttem az oszlopról. Egy cédula várt, recepció". Érdekes
Dalma Jámbor
21.10.2023
Termál Kemping
Nagyon meg voltunk elégedve mindennel (kemping, mosdók, személyzet, Termálfürdő). Csak ajánlani tudom!
_ Kayhosi
18.10.2023
Termál Kemping
Nagyon jó a strand rész és egyben a kemping része is van tűzrakó hej,és homokozó a kicsiknek!! Ajánlom mindenkinek aki szeret sátrazni vagy lakóautózni!!
Gábor Berta
13.09.2023
Termál Kemping
Lakókocsival érkeztünk a kempingbe és a bejáratra fordulás picit nehézkes, ha egy szűk ívben betonból készült virágágyást helyeznek ki. Gondolom aki azokat kirakta soha nem hajtott be egy hosszú lakóval... Örülnék és még sokan mások is ha a sorompó előtt picit beljebb tennék ezeket a vackokat vagy legalább műanyagból lennének!A bejelentkezés relatív gyors volt a belső rész szép tiszta és a parcellák is jó méretűek.A vizes blokk és a konyha használható normálisan felújított. Hatalmas öröm hogy gyerekeknek is van piszuár és wc is!Egybe foglalva aki szeretne pihenni a természet közelében és családos, kimondottan ajánlatos.
András Stanzel
Termál Kemping
Rokonokkal voltunk itt a hétvégén. Ők visszajáró vendégek, mi még csak egyszer voltunk, de úgy néz ki, hogy visszatérünk. Jól éreztük magunkat. A zuhanyzók, wc-k tiszták voltak. Van egy kis társalgó, de az nem valami nagy durranás, felejtős. Konyhában villany főzőlapon lehet egyszerűbb ezeleket megfőzni. Mikro, mosógép van. Van egy büfé is, nem vettünk ott semmit, nem tudok róla nyilatkozni. A recepciós hölgy nagyon kedves, barátságos volt. Nem nagy kemping, ezért a gyerkőcöket is könnyebben szabadon engedi az ember. A szomszédban egy termálfürdő található, melyet némi lusz költségért a kempingezők használhatnak. A fürdő egy külön posztot érdemel, de annyit mondhatok, hogy gyerekbarát, jó kis hely.