Ester's Szentbékkálla, Jókai u. 4, 8281

Lukácsy Bálint
05.12.2023
Ester's
Nagyon szép és kellemes hely. Nem olcsó, ehhez képest az étel csak átlagos, de a limonádé finom. Kiszolgálás udvarias, de nem túl kedves. Szép kártya elfgadása csak 4000 Ft felett, bankártya elfogadás egyáltalán nincs.
Zsuzsanna Angyal
28.11.2023
Ester's
Hangulatos,csendes környezetben ünnepelhettük a házassági évfordulónkat.Kedves,udvarias kiszolgàlás,finom ételek,szép szoba tették még emlékezetessebbé a hétvégénket.Köszönjük!Budapest
István Szilágyi
27.11.2023
Ester's
Szentbékállán szálltunk meg nyári nyaralászunk során. 20:00 kor szerettünk volna vacsorázni, egy fárasztó kirándulás után. A hely elvileg 21:00 ig volt nyitva. A hölgy aki ott volt eléggé közömbös volt. Azt mondta a konyha már bezárt, így nem tudnak étellel szolgálni. Ezzel semmi gond nem is volt. Majd kérdezrük , hogy sört vihetünk e elvitelre. A válasz erre az volt, hogy nem, mert a betétdíjat már nem tudja beütni a gépbe....így semmilyen kiszolgálást nem kaptunk pedig a helyen még bőven voltak vendégek. Emiatt éhesen átmentünk Mindszentkállára ami kb 2 km re volt, ahol viszont egy nagyon jó helyen tudtunk enni.
Timea Tarcsa
21.11.2023
Ester's
Jó elhelyezkedés, a környékhez képest megfizethető szobaár, egy éjszakára megfelelő. Az étterem ugyanakkor irreálisan drága - a kávé majdnem duplája a szomszéd kávézóhoz képest - a személyzet nem túl kedves és tovább rontja a szállás minőségét, hogy este csak langyos (reggel hideg) vízben lehet zuhanyozni.
Eszter Szabó
01.10.2023
Ester's
Pici gyerekkel érkeztünk. A zuhanyzó koszos, penészes. A csap vízköves. A fürdőszobai szőnyegek koszosak. A fürdőben többször bűz jön a padló összefolyóból. A szobában hideg burkolat, ami tényleg hideg.
A konyha éppen nem működött egész héten, mivel csoprtjaik vannak
Zsédely Barbara
17.09.2023
Ester's
Koszos és igénytelen helyHamar elfogyott a melegvizHajszálak voltak az állítólagos friss lepedőn. Nagyon udvariatlan a szállásadó, elnézést se kért. 5.000,-/fő/éj áron.
János Sáfár
15.09.2023
Ester's
A hely az internet szerint 21:00-ig van nyitva, 20:00-kor tele volt a hely, ennek ellenére már nem szolgáltak ki négyünket. 21 km-nél Kéktúra után szerettünk volna vacsorázni, talán túraruháztaban nem illetünk a csinos kis vendégkörbe? Elvitelre sem szolgáltak ki....
Péter Zubor
Ester's
Szakadó esőben kiszolgáltak minket legalább 40 főt gyorsan és minden nagyon finom volt ! Kiváló kiszolgálás finom ételek! Csak ajánlani tudom!
Horváth István
Ester's
A szállás jó, de a reggeli nagyon szegényes.Az étteremben vacsoráztunk is. Lehet, hogy az esti időpont miatt, de a halászlé vizezett volt, míg a a császármorzsa odaégett. Szóval van min javítani!!!
Zita Simor-Hadrik
Ester's
Soha nem ettünk még ilyen száraz és keményre sütött rántott karajt ilyen drágán. Csak a sok várakozási idő-és a velünk lévő kisgyerekek miatt nem vitettük vissza, mert közben ők sem tudtak semmit csinálni. Egy könyv sincs kirakva nekik és a kényelmetlen asztalnál sem tudnak ülni.