Session Hotel Ráckeve Ráckeve, Termál sétány 1, 2300

Session Hotel Ráckeve

Álmai rendezvénye, tóparti helyszínen a legmagasabb minőségben megvalósítva! - Session Hotel**** Ráckeve | Foglalja le szállását most akciós Áron! Egész évben kedvezményes csomagajánlatokkal várjuk Budapesttől 40 kilométerre! Pihenjen családjával harmonikus környezetben, otthonos és kényelmes szobáinkban, lakosztályainkban. Élvezzék az AquaLand Termál- és Élményfürdőnk, Tóparti Grillteraszunk, Mediterrán Kert és Kávézónk, és Panoráma Éttermünk szolgáltatásait.

Ráckeve, Termál sétány 1, 2300

• Nagyszerű koktélok
  • Kandalló

Izabella Seprenyi
28.10.2023
Session Hotel Ráckeve
Az esküvőnket tartottuk ebben a hotelben. Nagyon hangulatos és színvonalas, valamint gyönyörűen volt minden díszítve. Az asztalok a virágokkal, minden csillogott. Jól szervezetten történtek az események a kiszolgálás is hibátlan volt és az ételek is finomak voltak. Fogom ajánlani másoknak is.
klaudia korim
05.10.2023
Session Hotel Ráckeve
Izgatottan vártuk az érkezést, évfordulót szerettünk volna ünnepelni, de sajnos hiába foglaltam le időben, és fizettem ki, egy héttel érkezés előtt lemondták, rendezvényre és teltházra hivatkozva. Ez szerintem egyáltalán nem korrekt, hiába mondták, hogy a rendezvény korábban lett szervezve, mint a foglalásom, kétlem, hisz volt szabad szoba. Kárpótoltak volna jobb szobával, de hiába, ha nincs szabad időpont. Végül találtam nehezen (ami nem évfordulós dátum, de már gondoltam mindegy), majd mikor közölték, hogy ezt sem tudják garantálni, hogy nem mondják le, inkább visszamondtam a foglalást. Csalódott vagyok és csak azért írom le, hogy más ne járjon így.
Csaba Balogi
24.09.2023
Session Hotel Ráckeve
Az erkélyen a székek és a korlát nagyon koszos poros volt.A vízcsapból fekete szutyok jött az első megnyitáskor.Az ételek minősége kifőzdei szinten volt, vagy inkább alatta.Ilyen kritikán aluli választékot sehol sem tapasztaltunk. Nem tükrözte a 4 csillagot. A csillagok számával csak az ár volt arányban.A büfében minősíthetetlenül beszéltek az alkalmazottak.A szoba hőmérsékletét nem lehetett beállítani, nem ment a klíma. Nálunk fixen 24°C volt.A minibárban nem volt ásványvíz.Megérkezéskor előre kellett fizetni.A szálloda környezete koszos volt
Zuzka M
15.09.2023
Session Hotel Ráckeve
A szoba nagyon koszos, pókhálos volt. Vacsora gyenge- biztosan nem egy 4 csillagos hotel szintje. Ejjel nem tudtunk aludni a 3al mellettunk levo szobatol, mivel buliztak kb reggelig. Fel 1 kor ejjel szoltunk a szemelyzetnek de egy felszolitas utan mar nem erdekelte oket hogy mi van. Recepcio 21 orakor zart, szoval mindenki azt csinalhat amit akar, senkit nem erdekel. A kepek a hotelrol kimagasloak, tul retusaltak, mindenbol a legszebb van felrakva, abszolut nem tukrozi a valosagot. Egy 4 csillagos hotelben minimum a kontos, ha van wellness stb, es nem a recepcion keresztul jarkalni furdoruhaban. Nagyot csalódtunk. Ez a 205€/ ejszaka egy penzkidobas volt. Aki teheti ne hagyja magat atvagni ugy mint mi tettük. Gondolom mindenre lesz külön magyarázat ahogy mindig, de nagyon sok helyen megfordultunk már, és ennyire koszos szobával még talan sehol sem talalkoztam.
Ida Sajt
09.09.2023
Session Hotel Ráckeve
A reggeli és vacsora finom volt és választékos. A szállodához tartozó kert szép és rendben tartott. Ennek ellenére nem tudom ajánlani ezt a szállodát senkinek.A szobákban nincs klíma. Van mennyezeti hűtő-fűtő rendszer"
Nicolas Vigh
Session Hotel Ráckeve
Egy éjszakát töltöttünk itt,de utoljára is jöttünk.A szoba öreges,a zuhanykabin rozsdás,erkélyrol a kilatás benőtt.Az élményfürdőben mindenhova vagy kártyát vagy kézpezt kellett vinni,a bárban nemlehett a szobára iratni se,ami a vizben problémas volt.A jakuzzi nem működött,le is volt takarva.A vacsora meg tényleg kifőzdés,vagy még az sem,nem is ettük meg.Nem érdemli meg a szálloda a 4 csillagot!!!!
Gábor Géczi
Session Hotel Ráckeve
Meghívásra érkeztünk ide minden nagyon szimpatikus volt érdemes lenne pár napig pihennék minden bizonnyal örül megtalálnám ebbe a csodálatos parkosított környezetében
Tímea Polyák
Session Hotel Ráckeve
Soha! Soha! Soha! Senkinek, semmilyen körülmények között nem ajánlom.Kezdjük a pozitívummal:-szép a mediterrán kert, a szürke gém nagyon barátságos és szép-hamarabb el tudtunk jönni és nem fizettették ki a fennmaradó összegetÉs akkor a fekete leves:-maga a szálloda a város végén a semmi közepén helyezkedik el még térerő is alig van, megközelíteni egy Duna menti gáton át lehet amely rendkívül keskeny és gidres-gödrös egyáltalán nem autóbarát, ugyanakkor a szállóból a Duna abszolút nem látható, és a strand és a strandolók zaja miatt egyáltalan nem csendes és nyugodt-megérkezéskor a (mint később kiderült strand recepsiósa akinek semmi köze a szállodáéhoz) irtó bunkó volt-magának a szállodának a recepciósa szinte soha nincs a helyén vagy ha igen akkor is a magántelefonját intézi, azonkívül kb semmilyen tájékoztatást nem adott semmiről-mivel szobafoglalás csak délutántól elérhető de a strand használható volt öltözőt kellett igénybevennünk a strand részen, ahol irdatlan emberi vizeletszag, rengeteg kosz és hatalmas pókok fogadtak,ami mellesleg magában a szállodában is igencsak fellelhető (igen, a kosz is! )- a strand kb 70-es évek szocreál hangulatát idézi, elavult berendezéssel sok-sok felvált csempével, nem működő fúvókákkal, koszos vízzel, ráadásul mindenhol készpénzzel vagy kártyával lehet fizetni és naponta karszalagot kell felvenni a recepción ( nagyon modern megoldás..) amit szintén nem mondtak el érkezéskor-a szoba igénytelen, csúnya, koszos, a falról felvált a tapéta, a fürdőben sem zuhanyfüggöny, sem kabinajtó, így minden zuhanyzáskor úszik a fürdőszoba, amit azzal az egy kilépésre szánt törölközővel kell feltakarítani, amit nem cserélnek akkor sem, ha csurom víz és természetesen a földön hever( mint minden igazi szállodában) , a kávéfőző helyett kapunk egy koszos vízforralót, instant kávéval- a szobába rendelt gyümölcstál igénytelenül fóliával körbetekerve várt, a benne lévő dinnyének erős hagyma íze volt(vacsoránál is! ) a csíkokra felvágott banán teljesen megbarnulva, a szilva kukacos.. még jó, hogy ezt végül nem fizettették ki)-talán a wellness részlegnek nevezett borzalom a legfelháborítóbb.. az az egy szem finn szauna amiből ez lényegében áll nem működik állandóan, egy órával előtte jelezni kell, hogy beüzemeljék, a hívogató, millió fúvókával ellátott jakuzzi letakarva, külön szólni kell, hogy fedjék ki,majd nekünk kellene visszatakarni, ráadásul NEM HASZNÁLHATÓ JAKUZZIKÉNT, van benne egy, kis langyos víz, beleülhet az ember és nézheti, hogy milyen jó lenne, ha működne... UNDORÍTÓ!!-az ételek nem lennének rosszak, de kb egy menza szintjét nem is haladja túl, ráadásul mindenből csak éppen mutatóban van kitéve ami persze hamar elfogy és nem pótolják, a reggeliben semmi változatosság, minden nap ugyanaz- a kiegészítő romantika csomag is kritikán aluli:*a beígért üdvözlőitalt nem kaptuk meg* a szívalakban elrendezett rózsaszirmok helyett egy marék igénytelenül ágyra dobott koszos műszirmot kaptunk, amitől ráadásul csupa piros cérna lett az ágynemű*a vacsoránál a gyertyát nem gyújtották meg, a pezsgőt kihozták, de ki nem bontották, előétel gyanánt egy kis marék natur salátakeveréket kaptam egy kis öntettel mellé egy szelet száraz bagettel (ami kb a reggeliből maradt), a főétel mellé felajánlott savanyuságot sohasem kaptam meg*Ugyanaz volt a vacsora mint a svédasztal csak még nem is válogathattunk kedvünkre*ezek után az ágyba reggelit már nem is kértük, de persze ezt mégis kifizettették-A személyzet teljesen amatőr, igénytelen a munkájáraÖsszességében felháborítónak tartom, hogy mai világban négycsillagos szállodakéng működhet ez a koszos putri ráadásul ötcsillagos árakon, javaslom a vezetőségnek és a személyzetnek látogassanak el egyszer egy valóban négycsillagos szállodába Egerszalókon vagy Mátrafüreden, vagy a IV. kerületben és ássa el magát szégyenében.. vagy egy ötcsillagos balatonparti szállodába hasonló árakon mint amit itt elkérnek..Tényleg hihetetlen és felháborító, sajnálom, hogy egyetlen percet is itt kellett töltenem. Tényleg senkinek nem ajánlom!!!