The Station Restaurant & Bar Budapest, Krisztina krt. 41-43, 1013

Alexandra Török
04.12.2023
The Station Restaurant & Bar
Sokszor visszatértünk már és sose csalódtunk. A borválogatás tökéletesen illik a menüsorhoz minden alkalommal. Ételek kellően fűszeresek, az állaguk tökéletes.
Gábor Hornyák
16.11.2023
The Station Restaurant & Bar
Nagyon kellemes az étterem hangulata, a pincérek nagyon kedvesek és segítőkészek. Az külön tetszett, hogy amikor a pincér kihozta az ételt, elmondta, hogy mit látunk a tányéron, illetve azt, hogy melyik ételről mit kell tudni. Az ételek tálalása is nagyon szép volt, ami még kellemesebbé tette a vacsorát. Szerintem még vissza fogok menni máskor is.
Lili Katona
25.10.2023
The Station Restaurant & Bar
Az ételek nagyon finomak voltak, kellemes háttérzene szólt és a személyzet is rendkívül kedves és szakavatott. Biztosan visszatérünk még!
Maja Cziráki
19.10.2023
The Station Restaurant & Bar
Az étterem hangulata jó, de a hotel vendégei kicsit zavaróak voltak a lounge-ban. Az élő zene jó, de kissé hangos volt. A felszolgálók közt voltak profik és kevésbé jók is, de nagyon udvariasak voltak mind.Az ételek finomak voltak, de minden lehetett volna egy kicsit jobban is elkészítve. Az amuse-bouche volt a legjobb az összes fogás közül. A fésűkagyló nem volt annyira ízletes. Ettem már sokkal finomabbat is. A lencse és paradicsom nagyon finom volt mellé, de ízvilágban elnyomta a kagylót. A fácán és a lazac száraz volt és nem éreztem azt, hogy éppen frissen elkészült. Inkább mintha már állt volna egy ideje és a melegen tartástól kiszáradt. Viszont a kel nagyon finom volt mellé és szokatlan újdonság köretként. A desszertek sem voltak túl emlékezetesek. A pisztáciás tiramisu finom volt, de elég vajas, nehéz. Egy tiramisutól inkább könnyed, habos krémet várok. A mangós képviselőfánk felejthető.A borsor finom volt, de nem volt minden fogás esetében átgondolt. A fácánhoz jól illet a vörösbor, de a lazachoz nem passzolt. Érdemes lenne ahhoz mást párosítani. Illetve nem a fogásokkal összehangoltan érkezett. Az előételhez túl korán hozták ki. Így már szinte elfogyott, mire megérkezett az étel. A desszertet pedig már megettük, mire a bor is az asztalra került. A felszolgáló nem tudta, milyen bort szervíroz éppen. Az adagok viszont nagyon gálánsak voltak!Összességében jó, de nem kiemelkedő élmény volt.
Anna Petrovics
15.10.2023
The Station Restaurant & Bar
A Diningcity étteremhét keretében visszajáró vendégek vagyunk, mivel mind az ételekkel, mind a páratlan kiszolgálással tökéletesen elégedettek vagyunk. Az ételek merészek, ötletesek és nem utolsó sorban ízletesek, külön tetszik, hogy részletesen bemutatásra is kerülnek minden alkalommal. Az egyik kedvenc éttermünkké vált, csak ajánlani tudjuk Mindenkinek!
Viktor Szabó
13.10.2023
The Station Restaurant & Bar
Étterem hét keretei közt látogattunk el ide, nagyon jó élmény volt. Az ételek finomak, a kiszolgálás extrán figyelmes volt.
Eszter Koncsár
11.10.2023
The Station Restaurant & Bar
Az étteremhét keretében látogattuk meg a Station-t, a korábbi jó értékelések alapján választottuk. Teljes mértékben meg voltunk elégedve a menüvel, az ételek minőségével és mennyiségével, a felszolgálással. Biztosan jövünk még!
Gergő Dániel Mócz
14.09.2023
The Station Restaurant & Bar
Különleges hangulatú étterem, kedves kiszolgálással és finom ételekkel. Laza vacsorára tökéletes választás.
László Bak
The Station Restaurant & Bar
Jó design, kellemes ételek, kitűnő felszolgálás.
János Nyiri
The Station Restaurant & Bar
Étteremhét keretein belül próbáltuk ki az éttermet és tökéletes élményben volt részünk. Nagyon finomak az ételek, a személyzet rendkívül kedves és hozzáértő, és életem legfinomabb desszertjét itt ettem.