Kisaranyos Vendégház Velemér, Fő út 33, 9946

sz a
20.11.2023
Kisaranyos Vendégház
Kellemes, a legnagyobb melegben is hűvösen tartható a házikó, ahol a konyhában kifejezetten nagy, kényelmes asztal van. Az udvarban istálló is van, ahol épp egy kis boci cseperedik. A bőséges fogások mellett nem volt szükség étterembe se menni. Természetesen tökmagolaj és házi tejtermékek is részét képezik az étkezéseknek, illetve a vendég kívánsága. Ha pedig valaki nem tudná értelmezni a vendégasztal kifejezést, nyugodtan gondoljon a mama-hotelre, az a legtalálóbb az ellátásra :)
Kata Bene
12.11.2023
Kisaranyos Vendégház
A Világ egyik csoda helye! Aki erre jár mindenképpen térjen be! Igazi finomságok és szeretet vár itt mindenkit!
Péter Vida
23.10.2023
Kisaranyos Vendégház
Szerintem az értelmező szótárban a vendégszeretet címszót a Kisaranyos vendégházzal egyszerűen lehetne definiálni!Én eddig ilyet még nem tapasztaltam!Egy éjszakára mentünk csak megpihenni és egy barát volt akitől búcsút vettünk!Vacsorával fogadtak minket és egy csodás beszélgetős estét töltöttünk el a házigazdával!Minden házi és eredeti!!Az ízek és a minőség pedig megközelíthetetlen, hogy a mennyiségről ne is beszéljek.Itt az ember nem tud kifogást találni!Én biztosan újra megyek és viszem magammal a családot is!Még egyszer köszönöm, hogy megismerhettelek benneteket.Akit itt fogadnak az tényleg vegye megtiszteltetésnek!Ez nem csak egy szállás!Aki elmegy az megérti miről írtam!
Gábor Hahn
22.10.2023
Kisaranyos Vendégház
Életem legzseniálisabb vendéglátó élménye - pedig volt pár. A szállás csak egyszerűen szuper, de a vendéglátás... Ki ne hagyd a vacsorát/reggelit!Olyan szintű gasztró-élményt kaptunk - némi néprajzi előadással fűszerezve -, ami szinte elképzelhetetlen. A vacsora négy olyan fogás volt, ami 5 fős csoportunk minden férfitagjának szívét megdobogtatta - mind mennyiségben, mind minőségben. A reggeli szintúgy, ráadásul a házigazda még csomagolt is nekünk, így - bár túráztunk - arra a napra jószerivel a vacsora és az ebéd is meg volt oldva.Vacsorához még hozzánk vágtak fél liter pálinkát meg vagy három liter bort - ha megittuk volna, került volna még. Mindez potom pénzért.Nem vagyok egy érzelgős típus - és a beszélgetés sem különösebben kenyerem -, de Gyöngyike és Kálmán álomszerű házigazdák. Minden percét élveztük. Életemben nem mentem még vissza falusi szállásra, de ide biztos elrángatom még néhány barátomat, mert ez ki kell próbálni.
Tamás Kun
19.10.2023
Kisaranyos Vendégház
Gyöngyi néni és Kálmán bácsi nagyon aranyos. Ez a hely olyan mintha haza érkeznél, mintha a nagyszüleim látnának vendégül. Töménytelen kaját készít Gyöngyi néni. 3 kilót híztam 2 nap alatt.
Gyöngyi Hermán
14.10.2023
Kisaranyos Vendégház
Igazi MamaHotel, a legfinomabb házi ételekkel, a kertben termett gyümölcsökkel és zöldségekkel, házi tejjel.
Flóra Adorján
19.09.2023
Kisaranyos Vendégház
Mintha csak a zalai dédimamához mentem volna látogatóba. Itt az ember belecsöppen a régi paraszti élet hangulatába és nem csak az udvarban szaladgáló szárnyasok, az istállóban békésen evő riskák, hanem a mennyei, tájjellegű, hagyományos ételek miatt is. Minden percét imádtam az itt töltött időnek. Kevés olyan hely van ma a világon, ahol ilyen őszinte vendégszeretettel fogadják az utazót. Alig várom, hogy visszatérjek! <3
László Pénzes
Kisaranyos Vendégház
Szenzációs hely.Az őrség egyik gyöngyszeme.A szállás komfortos és hangulatos, a kaja egyszerűen zseniális!Ajánlom mindenkinek aki nyugalomra, túrázásra, pihenésre vágyik.