Affidea Mammut II. Egészségközpont Budapest, Lövőház u. 2-6-4. emelet, 1024

Affidea Mammut II. Egészségközpont



117 Értékelések
  • péntek8:00–20:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–20:00
  • kedd8:00–20:00
  • szerda8:00–20:00
  • csütörtök8:00–20:00


Affidea Mammut II. Egészségközpont Budapest, Lövőház u. 2-6-4. emelet, 1024


Az üzletről

Affidea Mammut II. Egészségközpont | Affidea Magánklinika | Látogasson el az Affidea Mammut II. Egészségközpontba, ahol minden páciensünket a legmagasabb szakértelemmel, kellemes környezetben kezeljük.

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3618036464
Budapest, Lövőház u. 2-6-4. emelet, 1024

Nyitvatartási idő

  • péntek8:00–20:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–20:00
  • kedd8:00–20:00
  • szerda8:00–20:00
  • csütörtök8:00–20:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Akadálymentesített mellékhelyiség
  • Mosdó


Ajánlott értékelések

Enikő Tóth K.
30.11.2023
Affidea Mammut II. Egészségközpont
Ahogy más is írta már, pofátlanok.. konkrétan sírva távoztam a rendelőből, annyira flegma volt az orvos.. ennyi pénzért, nem közhely szintű tanácsokat vártam volna egy orvostól 5 percben. Konkrétan lerázott. Többet nem megyek oda.
Edina Széles
11.11.2023
Affidea Mammut II. Egészségközpont
Ezúton is köszönöm Dr. Járy Krisztina és Dr. Varga Kinga szakértelmét és páciensközpontú hozzáállását. Nagyon pozitív élményekkel távoztam az egészségközpontból.
Barbara Sárdi
03.11.2023
Affidea Mammut II. Egészségközpont
A Corvin plázában felkeresett orvosom 45 percet késett, majd amikor 2 hónap múlva újra be akartam jelentkezni hozzá, a recepciósok flegmán közölték velem, hogy az illető már nem dolgozik az Egészségközpontban. Fel sem ajánlottak megoldást, annyi sem jutott eszükbe, hogy jelezzék, hogy van másik központjukban hasonló szakorvos, egy elnézést sem kaptam, hogy orvos híján gyógyszer nélkül maradtam. A központon keresztül kerültem a Mammutban található rendelőbe, de bár ne mentem volna oda. Kb. 5 percet szánt rám az orvos, akinek semmi sem volt megfelelő a papírjaimon (több orvos is foglalkozik velem, de eddig egyikük sem kötött bele a leleteimbe), majd elküldött, hogy ha más problémám lesz akkor keressem meg újra, majd pedig kaptam pár “kezelési tippet”, ami egy női magazin szintjét érte el, nem pedig egy szakorvosét. Értem, hogy az adott betegség kezelése nem a szakterülete, de ezt normálisan is el lehet mondani.
KIKI KIKI
19.09.2023
Affidea Mammut II. Egészségközpont
Ha empátiára vágysz ne ide gyere. Nagyon kiborított az endokrinológus nyers stílusa, fél órát sírtam utána
Krisztina Remecz
10.09.2023
Affidea Mammut II. Egészségközpont
Nagyon kedves és segítőkész személyzet. Egy tünemény volt mindegyikük, csal ajánlani tudom a helyet.
Mariann Mészáros
07.09.2023
Affidea Mammut II. Egészségközpont
Orvoshoz a hipochondereken kívül kevesen szeretnek járni… Ennél sokkal komolyabb az érv, hogy az állami, a tb-finanszírozott egészségügybe bejutni egyre hosszabb idő, néha lehetetlen vállalkozásnak tűnik. Heveny problémával hiába kerestem orvost, próbáltam időpontot egyeztetni. Itt két nap múlva fogadtak, rendkívül barátságos környezetben, nyugodt szakorvosokkal találkoztam. Figyeltek rám, s a megfelelő gyógymódot választották. Sajnos, nem mindenki engedheti meg magának ezt a “luxust”, holott ez a luxus járna minden állampolgárnak.
G V
05.09.2023
Affidea Mammut II. Egészségközpont
Megtévesztik a vásárlót. A cég által a Covid vírus tesztelésére használt kínai eszköz a SOTE vizsgálati jelentése szerint diagnosztikai célra nem alkalmas.
Csaba Horváth
02.09.2023
Affidea Mammut II. Egészségközpont
Reggel nyolc orara adtak ultrahangra idopontot, 7:50kor acsoroghatok az ajo elott, mig a recepciosok bent kavezgatnak. Keresemre, hogy legalabb bent le lehetne ulni, kozoltek, hogy nyolckor nyitnak, igazan modoros modon. Meg jo, hogy nem ehgyomri vervetelre jottem.
Mariann Forgács
02.09.2023
Affidea Mammut II. Egészségközpont
Eljöttem a rendelőből mielőtt bejutottam volna. Az időpontomhoz képest 30 percet vártam (10 perccel korábban érkeztem az adminisztráció miatt).30 perc után megkérdeztem a recepción, hogy mi történt és körülbelül mikor kerülök sorra. Kiderült, hogy egy sürgős eset bekerült elém, ami még az én időpontomban is tartott, illetve egy előttem lévő másik beteg is több ideje volt már a rendelőben mint amennyire eredetileg kalkuláltak, így azt mondták az akkor 30 perces csúszásnál, hogy talán 20 perc múlva bejutok.Mivel nem véletlenül foglaltam le ezt az időpontot, nem tudtam volna min. 50 percet várni a munkaidőmben, így eljöttem.Amikor megérkeztem a rendelőbe és ki kellett töltenem a papírokat, már akkor is tudták, hogy csúszás lesz, de nem jelezték. Ha ezt megtették volna, nem vártam volna 30 percet, hogy erre rákérdezzek és kiderüljön.A legszomorúbb az egészben, hogy akkor hangzott el először, hogy elnézést kérnek a kellemetlenségért amikor már kifelé jöttem az ajtón.Szerintem ez egyértelműen a recepció kommunikációján csúszott el, mert ha látják, hogy ilyen csúszás van, már a bejelentkezéskor lehetne jelezni a páciensnek, hogy eldönthesse, tud-e ennyit várni, vagy inkább kér egy másik időpontot.Illetve az intézmény vezetésének is el kellene döntenie, hogy sürgős eseteket is elvállalnak-e (ami miatt borul az időpontra érkezők rendszere), vagy csak az időpontra érkezőket fogadják.És szeretném ha nem lenne félreérthető, nem a fájdalmakkal érkező beteg miatt vagyok csalódott, hanem amiatt ahogy ezt a rendelőben kezelték (vagyis hogy pont nem kezelték).Sajnos nem én voltam ma az egyetlen ilyen panaszokkal, mert előttem már többen megkérdezték a kapott időpontjukhoz képest jelentős csúszás miatt, hogy mikor kerülhetnek sorra...

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Lövőház u. 2-6-4. emelet, 1024
Affidea Mammut II. Egészségközpont