La Pergola Panzió Kaposvár, Ady Endre u. 15, 7400

Magdolna Kiss-Nagy
01.12.2023
La Pergola Panzió
Tökéletes kis szobát kaptunk, 2 felnőtt 2 gyerek. A szoba, fürdő közlekedők mind mind tiszták, a reggeli kifogástalan volt. A személyzet kedves, segítőkész.
Imréné Varga
27.11.2023
La Pergola Panzió
Ide ne menjen senki,kerülje el mindenki nagyívben. Minősíthetetlen!
Csaba Nagy
16.11.2023
La Pergola Panzió
Zárva tartották -szezonális okokra hivatkozva - a wellnes részleget. Ennek nem örültem, hisz részben a szauna megléte miatt választottam a hotelt. A csatolt képen az éttermi kínálatból a bbq oldalas látható. Finom volt, de a klasszikus bbq elkészítési mód hiánya érződött rajta. 5000, - Ft az ára, az hogy ez ár/értek arányban napjainkban rendben van-e, azon lehet vitatkozni.
Imre Marcell
27.10.2023
La Pergola Panzió
Kedves személyzet, tiszta és kényelmes szobák, kellemes wellness részleg, a centrumban található elhelyezkedés. Rajtunk kívül viszonylag kevesen voltak, ezért egyáltalán nem zsúfolt. A reggeliket leszámítva csupa kellemes élmény, csak ajánlani tudom.
Botond Marton
18.10.2023
La Pergola Panzió
Hosszú hétvége alatt 1 éjszakát Kaposváron szálltunk meg. Egy testvérpanzióban foglaltunk szobát, de pár nappal előtte ezt lemondták, és átfoglalták a Pergolába. Érkezésünkkor semmit nem tudtak erről, ment a telefonálgatás, majd sikerült elfoglalni a szobát, amely első ránézésre szép, de... Egy régi körfolyósos ház lett felújítva, ezért a szobából kilépve egyből a szabad ég alatt találja az ember magát. A szobában elviselhetetlen meleg volt, így hiába volt kényelmes az ágy, nem tudtunk rendesen aludni. Az ablakot kinyitva pedig minden felhallatszott az utcáról, vagy ha valaki elment a szoba előtt. A fürdőszobában a csempe igénytelenül van felrakva, a zuhanyzóból kifolyik a víz és nincs sem egy szappantartó sem ahova a tusfürdőt/szappant le lehetne rakni.Az egész vendégháznak olyan átgondolatlan hangulata van. Ez jellemző a szobára is, de az utcáró betérve az étteremben a vacsorázó vendégek között kell átmenni a recepcióhoz.A reggelinél minden hideg volt, virsli, tojás is. Minden asztalon pecsétes volt az abrosz és az egésznek olcsó hatása volt. A legolcsóbb virsli, a legrosszabb sajt, a legalja szalámi, ihatatlan kávé.Ráadásul nekünk még többet is akartak kiszámlázni, mint amennyiért foglaltuk.Átgondolatlan, szervezetlen az egész. Látszik, hogy sok pénzt költöttek, csak nem jól.
anita szentesi
13.10.2023
La Pergola Panzió
A standard családi lakosztályban a tisztaság hagyott maga mögött kívánnivalót. A zuhanycső 4 sugárban spriccelt, a zuhanykabinban az előző vendégek üres tusfűrdős flakonja várt, a konyhában pedig az elmosott edények nem voltak bepakolva a szekrénybe. A wcből áradt a csatornaszag. A napozóterasz koszos volt, az erkélyen csikkek szétszóródva. A reggelinél pedig hideg volt a tojásrántotta.A hely fotók alapján jóval színvonalasabbnak tűnt, mint valójában. Panaszainkról nem vettek fel jegyzőkönyvet és kedvezményt sem kaptunk a listaárból. Nem vágyom vissza és senkinek nem ajánlom.
Bence Toldi
10.09.2023
La Pergola Panzió
Nagyon kedves kiszolgálást kaptunk, de a reggeli nagyon megúszós volt, a szobában pedig 18 fok fogadott, amit a termosztát feljebb tekerése is alig oldott meg.
Juci Papne K.
La Pergola Panzió
Szuper szállás, gyönyörű modern.Tiszta. Finom ételek az éttermükben. Közel mindenhez.Annyi volt a bibi ,2 egyforma szobát kértem a húgoméknak és nekünk.A pergola 5.Mi hamarabb érkeztünk ,ott volt a várt szauna, jakuzzis fürdőkád, viszont a másikban nem. Kellemetlen volt, de egy kis reklamáció után , engedtek az árból. Ajánlottam ,hogy akkor azt az apartmant ne pergola 5.-nek tüntessék felDe ettől függetlenül bátran ajánlom.
Ildikó Mátyás
La Pergola Panzió
Rendkívül jó helyen található, minden a közelben van. A szobák tiszták, tágasak, kényelmesek. Nekem a matrac kissé magasan volt, de ez egyéni probléma, mivel nagyon alacsony vagyok. Mindennel meg voltunk elégedve, a recepciósok kedvesek, a pincérek úgyszintén. Reggelinél - ha volt rá igényünk - készítettek meleg reggelit frissen, a vendég kívánsága szerint, egyébként volt svédasztalos kínálat. A kávé isteni, frissen őrölt. Semmi kifogást nem tudnék felhozni, nagyon jól éreztük magunkat.
Tünde Csiszár
La Pergola Panzió
Írásos foglalást adtam le, melyre ÍRÁSOS visszaigazolást kaptam. A recepcióssal többször is beszéltem telefonon. Odamentünk, és sajnos sehol nem találta a nevünket, azaz nem volt szobánk. Gyorsan összekotort 2 db szobát, melyből az egyik nagyon nem az volt amit szerettünk volna. Nem gond, lett helyünk! A recepciós Hölgy eldöntötte melyik legyen a gyerekeim szobája (23 éves felnőttek). Mivel nem úgy történt ahogy Ő elgondolta, rögtön meg is kritizálta ezt és a gyerekek" tudomására hozta epés megjegyzéssel. A vékonyabb recepciós Hölgy kissé flegma