Vadállat- és szafaripark

Katalin Kovácsné Pécsy
05.10.2023
Safari Park Richter
Két 6 éves unokával látogattunk el ide. Autós safarira volt ajándék jegyünk, de mi a kisvasutat választottuk, és nem bántuk meg. Igaz így még jelentősen rá kellett fizetni, de a közel egy órás kényelmes vonatozás az állatok között kényelmes és érdekes volt. 10 órára értünk oda, a vonat fél 11-kor indult, így mi még sorban állas nélkül tudtunk zsetont venni, és a vonaton is válogathattunk a helyek között, ami a későbbiekben a később jövőknek már nem adatott meg. A pénztáraknál hatalmas sor állt, és a következő vonatokra már fel sem fértek a látogatók. A játékeszközök újabb zsetonokkal vehetők igénybe, de lehet kérni karszalagot, ami kedvezményes, és szinte mindenre érvényes. Nagyobb gyerekeknek érdemes megvenni, és akkor a továbbiakban nem kell újra sorba állni. Mi a vonatos szafari után megnéztük a mini zoo-t, mentek az unokák egy kört a körhintával, és mi el is indultunk haza, mert addigra már fáradtak és éhesek voltak. Egyébként van büfé, lehet enni valamit, de mivel mi nem akartunk egyébként sem tovább maradni, máshol terveztünk ebédelni. Van pár ingyenes program is, így nagyobb gyerekekkel simán el lehet tölteni egy egész napot is a parkban. Mi hétköznap voltunk, de így is nagy volt a tömeg, ilyen időszakokra több pénztárt kéne nyitni, hogy ne sorban állással teljen el az ott töltött idő nagy része. Mivel mindenki jelezte, hogy kártyát nem fogadnak el, mi eleve kp-val mentünk, és nem is próbáltam kártyával fizetni, de remélem ezen is változtatnak a későbbiekben. A mellékhelyiségek most tiszták, és rendezettek voltak.
Beatrix Nádudvari-Csernyik
09.09.2023
Safari Park Richter
Előre foglaltuk a jegyet,minden gördülékenyen ment! Az állatok nagyon aranyosak voltak,emberekhez szoktak,nagyon szívesen fogyasztották az ott vásárolt répát! Mindennel meg voltunk elégedve! A jegyárban volt elefánt show,cirkuszi előadás! Az egyéb szolgáltatásokra ( ugrálóvár,körhinta, óriáskerék,dodgem stb...)vip karszalagot vettünk a gyerkőcnek,úgy jobban megérte, mint külön a zsetonok! Mi nyitástól zárásig voltunk, teljesen ki tudtuk tölteni az időt! Ajánljuk mindenkinek!!!
Attiláné Knúl
Safari Park Richter
Az Állatkertek éjszakája alkalmából érkeztünk 3 gyermekünkkel. Annak érdekében, hogy kényelmesen végig tudjuk járni a parkot és a rendezvényeket, nyitásra érkeztünk. Autóval safariztunk, megetettük az állatokat a gyerekek nagy örömére. :))) Részt vettünk az elefánt tréningen, és most izgatottan várjuk a cirkuszi show-t, de ez a nap még biztosan sok élményt tartogat számunkra. ;) Köszönjük! :)
Fruzsi Kovacs
Safari Park Richter
Egyik legjobb élményünk volt a saját kocsinkból etetni a különböző állatokat. Nagyon aranyosak és barátságosak. Az elefánt bemutató is csodás volt és látszik, hogy itt jól vannak tartva az állatok.
L B
Safari Park Richter
Elég vegyes érzelmekkel hagytuk ott a parkot,mivel régóta szerettünk volna már elmenni ide. 13.000 ft a belépő autóval 2 felnőtt és 1 gyerek részére.nem kevés de gondoltuk jó kis élmény lesz. Tévedtünk... több mint 1 órát vártunk mire bejutottunk a tűző napon pedig lefoglalt időpontra érkeztünk.Közel sem olyan safari élményt kaptunk mint amire vártunk.pár féle sétáló állatot lehetett répával etetni aztán ennyi.számomra a szamár,boci,esetleg a teve,majd a végén a zsiráf etetése nem safari.. mire végig értünk az állatok etetésével kb 4 kiló répát sikerült kiosztanunk köztük.természetesen 500 ft ért lehet venni pár darab répát a túra során,amiröl nem hogy számlát de még csak blokkot sem kap a vásárló. A túra után ha bármire fel szeretné az szülő ültetni a gyerekét az mind rengeteg pénzbe,zsetonba kerül. Természetesen van vip jegy is 7000 ft ért ami korlátlanul használható. De hogy valami jót is mondjak. Finom volt a kürtős kalács 2000 ft ért,finom volt a sültkolbász is . Összességében nagy csalódás volt számunkra mivel a mai világban ha egy család elmegy egy állatkertbe,mert ez nem más az nem ér ennyit. Ha pedig veszünk vip jegyet+ belépöt az már majdnem 12.000 ft/ fő +a kaja. Ennyit meg végképp nem ér !! De mindenki maga döntse el!!!
Nikolett Nagy
Safari Park Richter
A Szafari park egy igazi különlegesség,Az állatok szuper jó fejek, nagyon várják hogy kaphassanak egy finom répát. Nagyon jól éreztük magunkat, nagyon jó napot töltöttünk itt. Érdemes nyitásra érkezni, mert egész napos program lehetőség. Az elefánt tréning nagyon színvonalas, nagyon ügyesek.
Szabó Adrienn
Safari Park Richter
Csak ajánlani tudom mindenkinek, felnőttként is hatalmas élmény. Gyönyörű környezet, csodásan gondozott állatok és rengeteg program.Bent csak készpénzes fizetési lehetőség van, így azzal mindenképp készülni kell. (Az árak kb mint egy strandon - víz pl 500 Ft)Mi biztosan jövünk még.
Edit Vajnai-Keresztes
Safari Park Richter
Nagy területen, nagyon sok látnivaló. Választhatsz, hogy saját autóval mész körbe vagy kisvonattal. Szafari túra után gyalogosan lehet bejárni a park másik részét. Van állatpark, játszóterek, csónakázó tó, büfék, óriáskerék, elefánt tréning, állatsimogató, cirkuszi előadás. Szuper hely!