Korzó Étterem Eger, Dobó István tér 7-9, 3300

Mia Szigeti
29.11.2023
Korzó Étterem
Jól éreztük magunkat az étteremben. A teraszon ültünk le , aminek nagyon kellemes hangulata volt. Gyakorlatilag semmire sem kellett várni, mindent gyorsan megkaptunk. Az ételek finomak voltak és nagy adagok. Nem tudok kifogásolni semmit, csak ajánlani tudom.
Kozák Adrienn
23.11.2023
Korzó Étterem
Megfelelő minőségű étel, megfelelően tálalva, elég jó ár - érték arány. Nem kiemelkedő minőség, az ember a vár lábánál talán kicsit többet várna. A hideg paradicsomleves nagyon jó, bár az olívaolaj a tetején jobb is lehetett volna, a gomolya-rizottó kombinációja kicsit szárazra sikerült.
Alexandra Bella
04.11.2023
Korzó Étterem
Az ételek nagyon finomak voltak, a kiszolgálás remek. Az ételek normális árban vannak. Ünnepnapon mentünk, ezért előbb odatelefonáltunk, hogy biztosan nyitva vannak-e. Elég sokan voltak, de nem kellett asztalt foglalni.
Elekes Márton
04.10.2023
Korzó Étterem
A kiváló Google értékelések alapján választottuk az éttermet, amit a szálláshelyünk közelében kerestünk. Szerencsénkre nem csalódtunk, nagyon finom volt az elfogyasztott étel és sokat hozzáadott a hangulathoz az élőzene, amit két, kiváló zenész szolgáltatott magas színvonalon. A remek ételeken és kellemes zenén túl a kiszolgálás is gyors, pontos és kedves volt. Reális ár-érték arány egy belvárosi étteremhez és a kínált szolgáltatáshoz mérten. Köszönjük!
Dávid Friedrich
03.10.2023
Korzó Étterem
A Főtér közelében található, további éttermek társaságában. Igazából nem tűnt ki jobban a többi helytől, inkább étlap alapján ez jobban megtetszett nekünk. Mikor asztalt szerettünk volna választani, mondták, hogy itt a foglalt részen is leülhetünk, arrébb tudják tenni a táblát, de volt alapból foglalás nélküli asztal is, aztán azt választottuk. Az mondjuk kicsit közel volt a zenészekhez, így kevésbé hallottuk egymást, de ez nem az étterem sara, ez így volt kitalálva gondolom.Annyira nem voltunk éhesek vacsorához, de azért megpróbáltuk összerakni a rendelést, hogy legyen benne több féle fogás is. Ebből lett egy hideg paradicsomleves feta sajttal, olívabogyóval, Cordon bleu szerű fogás, meg lekváros palacsinta.Minden ízletes volt, a leves se volt rossz, érdekes volt így hidegen (gazpacho-hoz hasonlított), de a kombináció nekem bejött.Külön megszeretném köszönni a felszolgálóknak a kedvességét, nagyon rendesek voltak végig, egyáltalan nem vették rossz néven, hogy nem ettünk/rendeltünk annyit, mint általában az emberek szoktak.Az árak pedig középkategóriába tartoznak, nem vészesek annyira, egyszer-egyszer nekünk is belefér. Sajnos ilyenek az árak mindenhol, vagy még drágábbak.
Loth Lorien
20.09.2023
Korzó Étterem
Átlagos színvonalú konyha, belvárosi árfekvés, de még a megfizethető fajta. A kiszolgálás korrekt, kedves és figyelmes a személyzet. Ne itt keressünk gasztrokalandot, de ha egy egri kiránduláson be akar valaki ülni egy ebédre, vacsorára, jó választás lehet.
Tímea Homolya-Halápi
Korzó Étterem
Finom ételek, bár a csirkemell kicsit szárazra és keményre sikeredett.A hangulat és a kiszolgálás udvarias és gyors
Roland Farkas
Korzó Étterem
Hangulatos helyen lévő étterem. Az ételek rendben voltak bár a sajtmártás a csirkén hamar sűrű krémmé állt össze.
Ágnes Fekete
Korzó Étterem
Tökéletes!!! ❤️ 6 fős baráti társasággal mentünk, mindannyian nagyon meg voltunk elégedve! Az ételek isteni finomak voltak, a kiszolgálás kedves, figyelmes, udvarias. Minden remek minőségű volt. Nagyon jó szívvel ajánljuk!