Vodafone Márkaképviselet Szolnok, Pelikán Bevásárlóközpont, Ady Endre út 15, 5000

Vodafone Márkaképviselet



135 Értékelések
  • péntek9:00–18:00
  • szombat9:00–16:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő9:00–18:00
  • kedd9:00–18:00
  • szerda9:00–18:00
  • csütörtök9:00–18:00


Vodafone Márkaképviselet Szolnok, Pelikán Bevásárlóközpont, Ady Endre út 15, 5000


Az üzletről

Vodafone: Mobil, Internet, TV, Telefon | Vodafone | TV, internet, telefon, mobil előfizetések, kedvezményes mobiltarifák és otthoni vezetékes csomagok a Vodafone-tól. Ismerd meg készülékajánlatainkat!

Kapcsolatok

Hívjon minket
06707001270
Szolnok, Pelikán Bevásárlóközpont, Ady Endre út 15, 5000

Nyitvatartási idő

  • péntek9:00–18:00
  • szombat9:00–16:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő9:00–18:00
  • kedd9:00–18:00
  • szerda9:00–18:00
  • csütörtök9:00–18:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

László Földesi
04.12.2023
Vodafone Márkaképviselet
Vicc, a várakozási idő még ha csak 2 ember is van bent legalább 20 perc, össze vissza számláznak, túlfizetés esetén pedig neked kell intézkedni a bankodnál, mert ők nem foglalkoznak azzal amit elrontottak...
Szilárd Széplaki
23.11.2023
Vodafone Márkaképviselet
Flegmák,ha csak ügyet intéz az ügyfél nem vesz vagy fizet valami.latszik a fejükön az unalom.sokan mennek át emiatt a többi szolgáltatohoz
Zoltán Rimaszombati
16.11.2023
Vodafone Márkaképviselet
Szörnyű! Nagy hibát követtem el, hogy benentem a Pelikán üzletközpontban lévő Vodafon üzletbe. A mobil alkalmazásomba nem tudtam belépni, azért bátorkodtam egy sorszámot húzni. Egy szőke hajú hölgy hívott be néhány perces várakozást követően. Gyorsan elhadarta, hogy megváltozott az applikáció és, hogy hogyan tudom megcsinálni. Amikor nem távoztam, mert szerettem volna ha segít, láthatóan morcos lett. Majd mikor végeztünk, egyből el is akart köszönni. Mivel én még kértem a segítségét, hogy magyarázza el nekem, hogy EU-n kívüli országban hogyan tudok internetezni, láthatóan egyre dühösebb lett és flegmán odaböfögte, hogy akkor használjak wifi-t, vagy napi 3.600 - Ft-os világjegy van, más letőség nincs. Esze ágában sem volt bármit is ajánlani számomra, pedig egy sales szervezetben ez alap dolog lenne. Mivel nagyon kellemetlenül éreztem magam, amiért lekezelően beszélt velem, köszöntem és távoztam, majd felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol egy nagyon kedves hölgy tájékoztatott, hogy 1.990.- Ft/nap a világjegy és nem 3.600 Ft. Minden kérdesemre készségesen válaszolt és még jó tanácsokkal is ellátott, amit külön köszönök!A lényeg, hogy a Szolnoki kirendeltségbe soha többé nem megyek be és másokat is óvva intek tőle. A Vodafone ettől függetlenül továbbra is élvezi a bizalmamat!
Edit Balázs
08.11.2023
Vodafone Márkaképviselet
Ügyfélhívó szövege nem megfelelően részletes. Többen is 2x kellett a sort kivárni. 21 század! Wifi router nincs raktáron, ügyintéző nem intézkedett ezügyben, de a szolgáltatást fizessem. Ez egyes!
Gábor Karmazin
02.11.2023
Vodafone Márkaképviselet
A személyzet közül többen cigaretta füst szagúak. elég kellemetlen így beszélni egy képviseletben....Meghatalmazással érkeztem egy tv internet telefon csomag szerződés módosításra.Ott azt mondták hívjam a központtot.A központba azt mondták menjek be adategyeztetésre az üzletbe.ezt játszottuk több hétig.A végén az ügyfélszolgálatos hölgy nagyon kedvesen megoldotta.Majdnem felmondtak a szolgáltatást....
Kovács Norbert
04.10.2023
Vodafone Márkaképviselet
Most nagyon flottul ment az ügyintézés itt, pedig szolgáltatást mondtam le. Pár hónapja viszont olyan modorú, stílusú ügyintézőhöz kerültem, hogy részben annak az “élménynek” lett folyománya a mostani előfizetés megszüntetésem…
Krisztián Szabó
29.09.2023
Vodafone Márkaképviselet
Flegma, hozzá nem értő, arrogáns húszas éveiben levő nő, elképesztő stílusban. Több mint 2 óra kevés volt egy egyszerű szerződés átírására. Az üzletvezető hasonlóan hozzá nem értő, tehetetlen személy. Mivel az együttműködésnek szikrája sem látszott egyikükön sem, kénytelen leszek az új vezérigazgató felé írásban jelezni.
Zsolt Dudás
08.09.2023
Vodafone Márkaképviselet
Viszonylag sok várakozás,de a kiszolgálással nem volt gond,segítőkés és barátságos volt az ügyintéző.
andras nagy
03.09.2023
Vodafone Márkaképviselet
Mostanában kétszer jártam itt, és egyszer hívtam a központi számot. Csak rontottak a javítási kérésemben. Átlag: 1,3

Értékelés hozzáadása

Térkép

Szolnok, Pelikán Bevásárlóközpont, Ady Endre út 15, 5000
Vodafone Márkaképviselet