Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel Budapest, 1007

Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel Budapest, 1007

4*S Thermal Margaret Island Health Spa Hotel, Budapest, Ensana | 100% relaxation on the thermal island in the heart of Budapest ✓ 267 rooms ✓ Balneotherapy ✓ Treatment of movement disorders ✓ Dental clinic ✓ Eye laser & more

• Ruhanemű

hetti meszaros
24.11.2023
Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel
Szerettünk volna menni egy hosszú hétvégére, de sajnos ellehetetlenítették. A hotel úgy hirdeti magát mint állatbarát hotel,ezzel szemben egy törpenyuszit már nem engednek be, pedig ugyanolyan házikedvenc mint a kutya macska...ez felháborító diszkrimináció. Akkor ne hirdessék magukat állatbarátnak... Így végül máshová mentünk ahol nagyon szívesen láttak minket nyuszival együtt
Gyöngyi Németh
23.11.2023
Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel
A magas foglatság miatt a közösségi terek zajszintje zavaró volt.A kiszolgálás kifogástalan. Az ételek minősége javításra szorul.
Edwárd Horváth
22.11.2023
Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel
Nagyon kényelmes ágy, szuper kilátás, kedves személyzet. Az ételek nagyon finomak, wellness rész hibátlan. A teremfőnökök úriemberek voltak, maximális hozzáértéssel és vendégszeretettel.Danubiusos vendégként mentünk/megyünk oda immáron 3 éve természetesen idén is.Külön kiemelném azt, hogy mindig a lefoglalt szobát kaptuk meg, amiből a legszebb a kilátás és felszereltség is. :)
Zsolt Kérészi
02.11.2023
Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel
Szuper helyen van a Margitszigeten. Pár perc sétára van Mol Bubi kerékpár kölcsönzési lehetőség is és futni is érdemes a sziget körül.A szoba megfelelően felszerelt és szép, habár kicsit porosnak találtam az ágy körüli részt.A reggelinél elfértünk kényelmesen és volt bővel választék is.A Wellness részlegen a Szauna és az ülő medence is tetszett. Habár a Szaunát kissé nehéz volt megtalálni elsőre.A szobákba való bejutás kártyával nem volt teljesen stressmentes. Általában többször kellett bedugni a kártyát és egyszer le is kellett menni a portára miatta.
Dan Gabriela
28.10.2023
Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel
Kitűnő helyen van a hotel, a kilátás 100 pontot ér. A személyzet nagyon kedves, a reggeli gazdag. Erdélyből jöttünk, nagyon szeretjük az Ensana hoteleket. Minden szuper volt. A kilátás mesés!
ReveszFeri Revesz
16.10.2023
Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel
Kitünő helyen található hotel minden tekintedben kiváló szolgáltatásal. Nagyon jó wellness részlegel és kiváló szeméjzettel.
Katalin Szabó
Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel
Nagyon sokat fejlődött a szálloda az elmúlt 5 évben. Tisztább, újszerű szoba berendezés, karbantartott közös helységek, bőséges reggel, segítőkész személyzet. Nagyon neg voltunk elégedve! Egyedül az egyik ágyunk volt nagyon kifeküdt középen, más kritikánk nincsen! Köszönjük, jól éreztük magunkat!
Teréz Kovács
Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel
A szoba tiszta, a recepción dolgozók és az éttermi dolgozók kedvesek. A szoba asszonyokat meg kellene tanítani köszönni, de ha nem is köszön előre, legalább fogadja a köszönést. A folyosó koszos, két napig a földön hevert egy fogpiszkáló, egyik takarító szemét se zavarta… Egyik éjjelre a folyosó földjén hagytak egy tálcát tele evőeszközzel és tányérral. Második éjszakára az aznap délelőtt az egyik szobából kihozott babaágy maradt a folyosón. Elektromos autóval voltunk, érkezéskor jelezte a recepciós, hogy a garázsba lehet tölteni, ami a megszokott töltési árnál 4x drágább, persze ezt nem mondta. Távozás reggelén miután a recepciós kérdésére válaszoltunk, hogy nagyon drága a töltés, jelezte hogy a kinti parkolóban is van töltő… No komment! Fizetés után a számlát megnézve 4 IFA helyett 6 IFA volt a számlán feltüntetve ( ketten voltunk ) és 4 reggeli helyett 2 x 4 plusz a hozzá tartozó szervizdíj, ami nem kevés. Jeleztük a recepciósnak, aki annyit mondott, hogy baj van a számlázóval és a darab számoknak nincs jelentőségük, a végösszeg a lényeg. Én is ebben dolgozom, ez azért nem így van! Sajnos ezek után nem fogunk visszatérni, pedig egy gyönyörű helyen levő szálloda!
Zsuzsanna Szentpéteri
Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel
Szuper helyen van, nem is rossz a wellness része. Összességében elégedettek voltunk, de a wellnesben a bár kiszolgálás kritikán aluli. Jelezték hogy csöngetni ha kiszolgálást szeretnénk. Ezt meg is tettük 3szor és vártunk 15 percet mire nagy kegyesen valaki odajött hogy felvegye a rendelesünket.10perc után hozta is az italokat, majd 30percre rá sikerült a ket szendvicsnek is megérkeznie. Közben mások is csengettek, a hölgy válasza annyi volt hogy ő is emberből van, es majd jön, de áll a sor a másik oldalon. Vendéglátásban dolgozok én is, pontosan tudom milyen ez, mégsem beszélek így a vendéggel....