BKK Ügyfélszolgálat Budapest, Rumbach Sebestyén u., 1075

BKK Ügyfélszolgálat



455 Értékelések
  • péntek9:00–15:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő9:00–17:00
  • kedd9:00–17:00
  • szerda9:00–19:00
  • csütörtök9:00–17:00


BKK Ügyfélszolgálat Budapest, Rumbach Sebestyén u., 1075


Az üzletről

Just a moment... |

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3613255255
Budapest, Rumbach Sebestyén u., 1075

Nyitvatartási idő

  • péntek9:00–15:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő9:00–17:00
  • kedd9:00–17:00
  • szerda9:00–19:00
  • csütörtök9:00–17:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat


Ajánlott értékelések

Zsuzsa Lehoczkiné
02.12.2023
BKK Ügyfélszolgálat
Helyszín 2023.06.09-én a 15 óra 22 perckor Pestszentlőrinc vasútállomásról induló 36-os járat Felsőcsatári köz megállóhelye.A buszról való fel és leszállás „természetesen” a megállóhelyen történt. A „kedves” sofőr nulla empátiával rendelkezett. Az utasok kénytelenek voltak velem együtt a bokáig érő vízben átgázolni. Felszálláskor csak annyit kérdeztem meg tőle, hogy „nehéz lett volna egy kicsit arrébb megállni?”. A válasz az volt, hogy ne szóljak bele az ő vezetésébe. Utána személyeskedésbe fordult a beszélgetés, amit utólag már bánok.Egyszerűen felháborítónak tartom, hogy a közösségi közlekedésben dolgozók egy részénél semmi együttérzés nincs az utasok iránt. Aktuális mottó: Ítéletidő ide vagy oda, szállj fel, ahogy akarsz vagy menj gyalog. Végül is ez is egy hozzáállás…A fényképet még az érkezés előtt készítettem, mert szinte biztos voltam benne, hogy problémás lesz a felszállás.
Anikó Farkas
25.11.2023
BKK Ügyfélszolgálat
2023.06.11. 15:30, Csepel Szt. Imre tér busz megállóban, 3 busz állt egymás mögött. 151, 148, és a 36-os busz. Ami szinte már be sem tudott állni a megállóba. Szaladtam, de a 36-os busz soförje becsukta az ajtót, és a másik két buszt megelőzve elment. Felháborítonak tartom. Sajnos mivel a másik két busz takarásában volt, így sem rendszámot, sem semmilyen adatot nem tudok, csak az időpontot. A Délpesti kórházba mentem volna.Kérem szíves vizsgálatukat. Köszönettel Farkas Anokó
Kiss Virág
03.11.2023
BKK Ügyfélszolgálat
A 224E busz sofőrje aki a SXE-203-at vezeti a Boráros tér felé tartó 5:51-kor a Dinnyehegyi úton megálló busz vezetője,Akkora büdös bunkó, hogy ha valaki fut a buszhoz, mint pl én és várnia kell 3 mp-et anyázik.És ugyan így, sőt cifrábban is szórja a szép szavakat.Egész úton! Kritikàn aluli,és nincs hozzá minden reggel gusztusom hogy ezt hallgassam! Ilyen bukó paraszt sofőr még nem volt erre!
Balázs Sándor
28.09.2023
BKK Ügyfélszolgálat
How the hell can this application offer me a route where I have to transfer in the same station but the bus I had to transfer to left before my bus got there. According to the Schedule it was doable. But the drivers didnt wait or something? Why is this acceptable?
web design
17.09.2023
BKK Ügyfélszolgálat
Akkora paraszt a sofőr hogy eszik a vezetés közben, az első ajtót meg nem nyitja ki , amikor rá szólsz pedig neki áll feljebb. A rendszám NCA -447 17.28 perckor . A Kossuth téren a zebrán majdnem elütötte a gyalogost,alig tudott megállni!!!!! Amikor szóvá tettük akkor bemutatott, amint a fényképen is látható.Gratulálunk, csak így tovább
Tamás Mészáros
07.09.2023
BKK Ügyfélszolgálat
Nagyon kellemes utazásban volt részem 2023. 05.19-én 13.36-kor a Gyöngyösi utcai végállomásról induló 15-ös buszon (a rendszámot sajnos nem figyeltem meg, nem tudom). A fiatalos buszvezető barátságos, udvarias, segítőkész, előzékeny volt az utasokkal, (különösen idősebb, nehezebben mozgó hölgyekkel) elhárított 2 balesetnek tűnő helyzetet is.Köszönöm, a pénteki forgalom ellenére élmény volt ezen a buszon utazni!Minden szépet és jót kívánok Neki!Remélem, hogy sokat utazhatom Vele ezen a járaton!Tisztelettel és köszönettel: Mészárosné Hikula Judit
Anita Gróf
06.09.2023
BKK Ügyfélszolgálat
Újpesten a Vécsey Károly utcai megállóba siettem amikor a 20 e busz kb 4 perccel előbb érkezet a megállóba. A sofőrnek esze ágába nem volt megállni pedig már a megálló végénél voltam.Majd felhívtam az ügyfélszolgálatot és jeleztem a problémát.Nagyon kedvesen segített is az aznapi ügyfélszolgálatos lány.Jött egy sugallat hamár felhívtam akkor jelzek még pár problémàt ami fontos lenne a környéken élő embereknek akár időseknek is. Sajnos sehol a környéken elég nagy területről van szó nincs BKK automata ahol jegyet , bérletet lehetne vásárolni . Megnézte a hölgy és mondta nekem igen látom jogos a jelzés elég nagy terület ahol nem lehet vásárolni. Jelezni fogom az illetékesnek. Az utolsó amit még kértem megszűnt a 220 busz megálló ès a fedett üveges váró ott maradt. Viszont a 20e busz megállójában sajnos sokszor elázunk nem tudnak az idősek akik a templomból kijönnek leülni . Szembe a megállóban egy jóval kisebb helyen pedig van üveges váró rész . Szeretnénk ha nem menne tönkre a 220 megálló vároja és át helyeznék a 20e busz megállójába.Így a környéken lakok nagyon elégedettek lennének és ezzel mindenki jól is jàrna.A hölgy ezt is feljegyezte és mondta köszönjük a visszajelzést igyekszünk minél előbb megvizsgálni.Szóval számomra nagyon pozitív és segítőkész csapat !
Zsófia Gyimesi
04.09.2023
BKK Ügyfélszolgálat
Tegnap a kislányom elhagyta a személyi igazolványát és a diákigazolványát az egyik buszon, mert kiesett a zsebéből. A kedves ügyfélszolgálatos hölgy 1 órán belül megoldotta nekünk!Kiderítette, melyik busz lehetett a szóbanforgó, beszélt a sofőrrel, megtudta, hogy már nála is van, mert egy kedves utas leadta neki, megbeszélte vele, hogy anyuka átveszi a buszon, tájékoztatott mikor és hol tudom ezt megtenni, és csodálatos módon így visszaszereztük az okmányokat! Nagyon hálás vagyok a segítőkész, professzionális és megoldásorientált hozzáállásért, ami igen hatékonyan és gyorsan eredményre vezetett!

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Rumbach Sebestyén u., 1075
BKK Ügyfélszolgálat