Touring Hotel Gárdony Gárdony, Tópart u. 1, 2484

Touring Hotel Gárdony

Touring Hotel Gárdony, Velencei-tó - Biciklis és Sport Hotel | Garantált tóparti kikapcsolódást, kitűnő kilátást és számtalan sportolási lehetőséget kínálunk a Velencei-tónál!

Gárdony, Tópart u. 1, 2484

Babszem
01.12.2023
Touring Hotel Gárdony
2020.08.29-30.Kedvesen fogadó szőkehajú recepciós hölgy. A személyzet mind nagyon emberi, készséges, segítőkész a vendégekkel. Ez sokat ad a színvonalhoz.Tiszta helyiségek és zuhanyzós a szoba nagy ablakkal. Van benne egy nagy szekrény is. Radiátor miatt télen is mehetne, de akkor munkásszálló, úgy biztosan több a bevétel. Bár része is van, asztalokkal, benne biliárd és csocsó, mind működőképesek. Nyitvatartás nincs kiírva, de 22h előtt már szájhúzva szolgál ki a barna hajú, rossz modorú nő. Étterem külön épületben sajnos nem működik, pedig hatalmas előny, hogy van. Közelben van étterem, ahol az étkezés megoldható. Saját vízparttal, rendezett füves kerttel rendelkezik, ami szintén pozitívum. Fokozatosan újítgatják, nem hagyták lerohadni, remek kis hotel lesz, ahova szívesen tér vissza az ember.Utolsó vendégekként jártunk itt, mertúgy tudom, sajnos végleg bezárt hotel-ként és munkásszállóként funkcionál tovább.Összességében tetszett.
Béla Papp
24.11.2023
Touring Hotel Gárdony
Nagyon klassz volt az ittlét, bár először elég egyszerűnek láttam, de a külön partszakasz, a pompás reggeli, a kellemes környezet, toleráns kiszolgálás felettette az egyszerűséget. Kegyetlen meleg volt a szobában, de örülök, mert rendkívüli hőség volt, így legalább a víz mellett azért mégiscsak kellesebb volt a klíma, mint otthon, Budapesten a lakásomban ... Köszönöm a lehetőséget, jövőre lehet, hogy a gyermekeinkkel jövünk...
Egyed Norbi
14.10.2023
Touring Hotel Gárdony
Borzasztó élmény, az itt dolgozók kommunikációja elfogadhatatlan, sértő és megalázó. Soha többet nem jövünk ide. A szállás sem megfelelő, az ablakokon eső idején folyik be a víz ( ennek következménye képpen többen el is csúsztak. Poloskák az ágyban. Nincs kialakított étkező, a nem ott vásárolt étel elfogyasztása. Az erkélyek" életveszélyesek
Erika Németh
25.09.2023
Touring Hotel Gárdony
A hotel a tó partján nagyon kényelmessé teszi a strandolást. Csak kilépünk az épületből, és besétálunk a vízbe. A hotel egyik oldalán hajókikötő van, napközben sétahajókázni lehet, másik oldalán fizetős strand, hosszan tömött étkezdékkel. A közelben számos étterem, csárda. Az épület retro, minden tekintetben minimál, de nekem tetszik! Magyarán, nem itt fogsz koktélt inni! :-D A személyzet maximálisan segítőkész, kedves! Imádtam itt lenni! Nagyon nagy ötös!
Csenge Rákosi
19.09.2023
Touring Hotel Gárdony
Az egyetlen pozitív dolog, hogy a part felől volt az ablakom, szóval este szép volt a kilátás.Vittem párnahuzatot, lepedőt és paplan huzatot is. Nos, felesleges volt, hiszen sem párna, sem paplan nem volt, így a huzataimmal takaróztam, a lepedőt meg leterítettem. A fürdőszobában nincs függöny, szóval ha fürdeni akarsz, minden ázni fog vízben.Reggelizni is voltunk (osztálykiránduláson voltunk), és a reggeli egy szelet kenyér, 3 db uborka, 3 papírvékony sajtszelet és 3 darab vékony legolcsóbb felvágott. Ennyi volt.A pincérnő stílusa bicskanyitogató volt, 4 poharunk volt, azokat felfordítottuk, hogy megnézzük, tiszta-e...erre odajön, hogy fordítsuk a negyediket azonnal vissza, mivel csak 3man ülünk. Nekiment a bejövő embereknek, oh istenem"-ezett ránk...Ide soha
Anita Szép
15.09.2023
Touring Hotel Gárdony
A szállás ár-érték aránya nem megfelelő. Ottjártunkkor beesett az eső az ablakon, folyt a víz a szobában , igy másik szobát kértünk. Az épületre nagyon ráférne a felujitás. 30 éve nem volt rajta változtatás. A személyzet kedves, segítőkész. A reggeli egyhangú volt ,minden nap ugyanaz, igy sokunknak nem tettszett. A 21. században ez már sajnos nem elég. Minden nap ugyanaz a reggeli , péksütemény nem volt, tojás is minden nap rántotta volt. Előny , hogy a szálloda rendelkezik saját stranddal. A fizetéskor szerretünk volna árengedményt kérni, ami sajnos nem talált megoldásra. Amugy jól éreztük magunkat.
Henriett Németh
09.09.2023
Touring Hotel Gárdony
Az étel a legolcsóbb termékekből van összeállítva. A svéd asztalos reggeli abból állt, hogy a személyzet szedett egy evőkanállal a rántottából. Rád néz kérdőn, majd mondod neki hogy legyen szíves rakjon még. Rák még egy evőkanállal. Megint rád néz. Már égsz, de gondolod hogy az árban benne van a svédasztalos reggeli akkor ne szórakozzanak már, de inkább hagyod a fenébe. Kőrözött túró ugyan ez. A sajt hajszál vékonyra felszelve, kb 2 szelet volt elől a paprikával meg a paradicsommal együtt. Nem figyelnek a vendégek igényeire. Én kérdeztem meg hogy lesz-e még Pári meg sajt. Hirtelen gondban voltak. A kávéról ne is beszéljünk...... Nyomom a termosz adagolóját.... Jelzem hogy elfogyott. Mondják hogy áááhhhhh.... Biztos nem.... Lehet hogy nem jól nyomom. Nem jönne oda.... Mondom hogy elfogyott.... Azt mondja a személyzet egyik tagja hogy lehet hogy elromlott. Mondom ne szórakozzanak már... Üres... Akkor már igencsak feszült lettem a kiszolgálás miatt... Tanakodtak hogy na... Most mi legyen.... Álltam a kávénál kb 10 percet majd közöltem hogy ha ekkora problémát jelent főzni egy rohadt kávét akkor hagyjuk... Totál kiakadtam.... Nem hiszem el hogy egy hitel megengedhet magának hasonlót.
norbert simon
Touring Hotel Gárdony
Szèp hely szèp környezet,szèp tiszta igènyes szobák...saját fürdövel wc hütövel ellátott (sajna tv nincs)A halból nyíló közös konyha sütès fözèsi lehetösègel.+ Mosási lehetösèg is + szárotogèpekel is felszerelve.
Tamás Bányai
Touring Hotel Gárdony
WC-re járni tökéletes hely! A szabadstrandról ide járunk a WC-re a családdal! Maga a szállás vicc kategória a hozzászólások alapján! Jobban jár az ember, ha a Dechatlonba vesz egy sátrat és a parkolóban alszik, mert az legalább komfortos! :D