Spaten Söröző Étterem Sátoraljaújhely, Kossuth Lajos tér 10, 3980

Hanna Oravecz
06.12.2023
Spaten Söröző Étterem
Nagyon kedves volt a kiszolgálás, finomak voltak az ételek és gyorsan készen voltak. (a kép a felvágás után készült, nem így szolgálták fel)
Réka Büdszenti
22.11.2023
Spaten Söröző Étterem
Az étel finom volt, de rengeteget kellett rá várni annak ellenére hogy alig voltak rajtunk kívül. A személyzet sem volt túl kedves.
Klaudia Fodor
12.11.2023
Spaten Söröző Étterem
Teljesen jó hely, ár-érték arányban nagyon ott van. Finom, házias ételek, elegendő választék az étlapon. A tokaji mártásos gombás töltött csirkemell nagyon ízletes volt! Sört én nem ittam, viszont ittam gintonicot, amit megfelelően szervíroztak. A pincérhölgy mosolygós, nagyon kedves, segítőkész!Leves, főètel, desszert, sör, fröccs, gintonic, szóda nagyon jóllaktu k, összeségében nem fizettünk sokat 2 főre. (13.000 Ft)Másnak is ajánlom térjen ne ide!
Dreamer
12.11.2023
Spaten Söröző Étterem
Ár érték arányban nagyon jó. Az étel finom volt, a kiszolgálás pedig nagyon kedves és barátságos.Az ételekre sem kellett sokat várni.
Ibolya Gazsiné
09.11.2023
Spaten Söröző Étterem
A kastélykert gyönyörű. A kastély interaktív, látogatóbarát. A kávézóban a kávé isteni. A recepción kedvesek. Visszatérünk
Hajas Tibor
02.11.2023
Spaten Söröző Étterem
Nem is tudom hol kezdjem.A kiszolgálás minősíthetetlen !Megkapjuk az étlapot, majd a pincér elment ! 5 perc múlva visszajött és közölte hogy ne válasszunk olyat ami harcsából készül mert nincs . Rendben persze semmi gond előfordul az ilyen . Ekkor megkérdeztük hogy kaphatunk e inni .Kertünk három csont levest amire vártunk 30 percet és rántott csirkemellet hasábbal, mikor közölte hogy nincs csirke mell … aztán vissza az egész mert mégis van . Na a leves elfogyasztása után további 40 perc volt mire ezt is megkaptuk ( egyszerre lett rendelve a levessel ) de sajnos ez is minősíthetetlen volt . Továbbiakat nem is írom mert arra nem érdemes az egész. Semmi fele képen nem ajánlom ! Ja és tegyük hozza hogy rajtunk kívül egy asztalnál ültek !
James Kirk
13.09.2023
Spaten Söröző Étterem
Jó hely,egy kicsit magasak az árak,de még mindig kedvezőbbek,mint a sétáló utca többi éttermeiben. A kiszolgálás nagyon jó,az ételek finomak.
Vértes Havellant
Spaten Söröző Étterem
A hangulatos teraszon foglaltunk helyet, a kiszolgálás barátságos és gyors volt. Nagyon ízletes cigánypecsenyét fogyasztottunk.
Katalin Krafcsenkó
Spaten Söröző Étterem
Elegáns teríték,kedves kiszolgálás, maximális együttműködés.Kellemes hangulat.